Ruumiista irtautuminen

Oolofi

Oottekos kokeneet moista? Tässä muutama vuosi takaperin makailin omassa sängyssä ja olin samaan aikaan kaverin sohvalla monen kilometrin päässä. Aikaväliä siinä oli vissiin jotain viikko. Makailin siinä sohvalla ja sanoin kavereille, että ''mä oon oikeesti tällä hetkellä himassa omassa sängyssä''. Olen tulevaisuudessa''(vai olikohan se menneisyydessä). No, kuitenkin. Olin tosi ihmeissäni itsekin jälkeenpäin. Silloin kun tämä ''ruumiin jakautuminen'' tapahtui, niin se tuntui ihan tavalliselta asialta. Välillä siinä heräisilin sängyssä ja välillä olin jossain ihme olotilassa ja sain kauheita naurukohtauksia. En tiedä nauroinko ääneen, mutta jos joku ois ollut kuulemassa, ois varmaan luullut että olen sekoamassa.

Onkos muilla tämmöisiä kokemuksia? Ruumiista irtautumista tai astraalimatkoja tulevaisuuteen tai menneisyyteen?

13

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oolofi

      olisi ehkä osuvampi nimitys, tai just astraalimatka.

      • Velho..

        Montas sientä söit, ku noin hyvän tripin koit?


      • Maroolofi(kirjautuma
        Velho.. kirjoitti:

        Montas sientä söit, ku noin hyvän tripin koit?

        En muista mitä olin silloin vetänyt. Viinaa ainakin. Tuskin paljon muuta.


    • 1Nestori

      vaikka oletkin nuori kössi, ja vielä amatööri viinanjuontirintamalla, niin oletko ajatellut sitä, että jos irtaudutkin siitä ruhos..ruumiistasi lopullisesti ja pysyvästi?
      Tuota meinaan, eikö pitäisi valmistua jo tulevaan, ja laittaa tilaus vetämään?

      http://www.centurycasket.com/Products/

      PS. Tuleeko se varanikkisi Maroolofi siitä, että olet lopettanut siankärsämön polttamisen, ja olet siirtynyt mariahuanaan, ja siitä MARoolofi?

      • Maroolofi

        Miten voin olla amatööri, kun olen kokenut jo suunnilleen kaikki mitä alkoholistille voi tapahtua? Oon dokannut vasta 10 vuotta, mutta ottakee huomioon, että olen vasta 26-27 vuotias.


      • Maroolofi
        Maroolofi kirjoitti:

        Miten voin olla amatööri, kun olen kokenut jo suunnilleen kaikki mitä alkoholistille voi tapahtua? Oon dokannut vasta 10 vuotta, mutta ottakee huomioon, että olen vasta 26-27 vuotias.

        Olen polttanut sitä vain yhden kerran.

        En käytä mitään huumeita.

        Nykyään ryyppään ehkä noin 1-2 päivää/kk. Haluaisin lopettaa dokaamisen kokonaan koska selvinpäin olo on paljon parempaa. Valitettavasti olen ''naimisissa'' juoppokavereiden kanssa enkä osaa ''ottaa eroa''


      • 1Nestori
        Maroolofi kirjoitti:

        Miten voin olla amatööri, kun olen kokenut jo suunnilleen kaikki mitä alkoholistille voi tapahtua? Oon dokannut vasta 10 vuotta, mutta ottakee huomioon, että olen vasta 26-27 vuotias.

        Juoppohulluus, maksakirroosi, haimatulehdus, aivorappeuma, alkoholimyrkytys, ääreishermorappeuma, alkoholidementia, ja muut viinan oheisilmiöt olet jo kokenut, ja nyt alat jo irtoilemaan ruumiistasi ja vielä tapiksi jakaannutkin.
        "..että olen vasta 26-27 vuotias."
        Tuokin on aika huolestuttavaa, että et tiedä enää ikääsi, kun yleensä ikäisesi ovat joko 26- tai 27-vuotiaita, mutta sinulla tuo ikäkin on jotenkin jakaantunut tai irronnut jostain, kun olet 26-27 vuotias.


      • ?
        Maroolofi kirjoitti:

        Olen polttanut sitä vain yhden kerran.

        En käytä mitään huumeita.

        Nykyään ryyppään ehkä noin 1-2 päivää/kk. Haluaisin lopettaa dokaamisen kokonaan koska selvinpäin olo on paljon parempaa. Valitettavasti olen ''naimisissa'' juoppokavereiden kanssa enkä osaa ''ottaa eroa''

        ko eikö sinusta pitänyt tulla musiikkityöläinen, vai menikö vaan juomiseksi?
        eikö se soittaminen ennen sujunu paremmin, ko kovassa krapulassa laitoit näpit kielille, jo vain tuli räminää ittestään?


      • Maroolofi
        1Nestori kirjoitti:

        Juoppohulluus, maksakirroosi, haimatulehdus, aivorappeuma, alkoholimyrkytys, ääreishermorappeuma, alkoholidementia, ja muut viinan oheisilmiöt olet jo kokenut, ja nyt alat jo irtoilemaan ruumiistasi ja vielä tapiksi jakaannutkin.
        "..että olen vasta 26-27 vuotias."
        Tuokin on aika huolestuttavaa, että et tiedä enää ikääsi, kun yleensä ikäisesi ovat joko 26- tai 27-vuotiaita, mutta sinulla tuo ikäkin on jotenkin jakaantunut tai irronnut jostain, kun olet 26-27 vuotias.

        olen täyttänyt jo 26, mutta en vielä 27.


      • Maroolofi
        ? kirjoitti:

        ko eikö sinusta pitänyt tulla musiikkityöläinen, vai menikö vaan juomiseksi?
        eikö se soittaminen ennen sujunu paremmin, ko kovassa krapulassa laitoit näpit kielille, jo vain tuli räminää ittestään?

        Olen sellainen elämäntaiteilija.


    • normi.päivä

      aivan normipäivä jos on pitkä ränni päällä.

    • astral sorbus

      Alkoholi avaa näkemään universumin salat, niitä ei ilman alkoholia voi aistia eikä kokea.

    • Tarkoitan konkreettisesti. En niitä erilaisia tuskatiloja joita voisi kutsua helvetillisiksi. Luulin tosiaan olevani helvetissä; se oli amfiteatterin muotoinen yökerho, se. Ihmettelen, että muutamat pahimmat deliriumkohtaukset ovat säilyneet muistissa, kun filmi katkesi lukemattomia kertoja niihin verrattuna pikkukänneissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe