Hei,
GS 05:n avainkortti mykistyi ja jätti ovien ulkopuolelle eikä patterin irrottaminen tai vaihtaminen auttanut asiaa kuten tähän asti. Palstalta luin, että kannattaa kokeilla toisella avaimella sisään ja mykistyneellä avaimella käynnistymistä, että koodautuisi uudelleen. Auto käynnistyi kauniisti, mutta kortti ei edelleenkään avaa/lukitse ovia, ei edes useamman käynnistyksen jälkeen. Mikä neuvoksi? Vai onko ainoa mahdollisuus uuden kortin tilaaminen ja koodauttaminen (= järkkyhintaista hupia...:-/)
GS-05: ovet ei aukea, vaan auto käynnistyy
Nainen ratissa
1
479
Vastaukset
- sepporäty
Tuli vähän kolhittua avainnippua, kortin nurkasta pala irti ja tietenkin mykäksi. Ovet aukesi, mutta ei tunnistanut käynnistyksessä. Ei hyväksynyt uudelleen koodausta, eli uusi kortti 240e. Ja auto pitää viedä pajalle, kun uusi kortti koodataan. Jos joku pyytää, heitä avaimet, älä heitä.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165