Hmmm... Kuulinpa pikkulinnuilta Mielenkiintoisen Uutisen... Eräs, johon luotin, petti luottamukseni rankasti!! Ei siinä mitään, että hän lähetti kuvaani eteenpäin, vaikka kerroin sen olevan vain hänelle, ei yleiseen jakeluun. Nyt olen kuullut myös, että hän tekee itsestään marttyyrin ja minusta koittaa tehdä ihan pikkumaisen selittämällä kuinka suutuin ihan eri asiasta, vaikka se asia oli loppuunkäsitelty ja sovittu. Taisi kyseinen ihminen itsekkin tajuta virheensä (toivottavasti) kunnei kehtaa kertoa totuutta vaan ihan puppua...
Varokaa Hyvät Ystävät tällaisia petollisia ihmisiä!!
Petollinen "Ystävä"...
9
988
Vastaukset
- drya
Kaikki myötätuntoni olkoon sinun. Itsellenikin on joskus elämässä käynyt samoin. Mistä sitä kuitenkaan voi varmasti sanoa keneen voi luottaa ja keneen ei.. ellei todella hyvin tunne. *halaus* & *voimia*
P.S. Kiitos kävyistä :) - sandra0708
Ollan sit kaikki kohta PETYTTY luultuun ystävään=((
Mutta en luule enään..Jakelussa on myö olleet mun tietoni..
Ja vaihdan nyt nikkini oletan=(((jonka kerron vaan teille parhaille=)))))
Mutta kerros sille jjj:lle niitä terkkuja ko törmäilette..
Palailaan taas*hymy* - MaijaaaaaaH
On se sitten surullista, että ihmiset tekee kaikenlaisia källejä toisilleen. Joskus tarkoituksetta, joskus tahallaan, joskus asiaan liittyy väärinkäsityksiäkin... Taidankin meilata eräälle pettyneelle "ystävälleni" tässä jonain päivänä jahka ehdin. En pyytääkseni mitään anteeksi, vaan selventääkseni jotakin, ettei tulisi lisää sotkuja. Anteeksi tuskin saan, siksi en sitä pyydäkään.
- B69
Väärinkäsitystä tuskin lienee se että kertoo ympäriinsä syytä kaikille eikä kuitenkaan todellista, vaan syytä jolla saa itelle sympatiat puolelleen... harmi vaan että syy on aiheeton, jo loppuunkäsitelty asia... mutta jossei ei uskalla kertoa totuutta niin... Pelkuruutta sanon minä.. mutta toivon että tämä Entinen Ystävä tajusi minkä mokan on tehnyt... Jokaisen hiukankin Fiksun ihmisen Järki sanoo et toisen henkkohtasii asioi ei lähetellä eteenpäin... omaa vanhaa kulunutta kuvaa voi lähettää vaikka kelle mutta ei toisten!!!
- pettynyt
Samaa mieltä. Täällä leikitään ihmisillä.....
- M.
Kautta aikojen naiset ovat olleet toisilleen kadet (ainakin suurimmaksi osaksi). Pettyä voi vaan kerran sitten ottaa jo opikseen. Miehet ovat varmaan reilumpia jos siirtyisi vaan niille kertomaan henk.koht.asioita ja naisille vaan niitä näitä..
KOeta silti jaksaa ja ihan kiva minusta kun asia tuotiin julki näkee ja kuulee muutkin asiasta jotain!!!
Itse olen kyllä varovainen nettiystävien suhteen. Kerron vain jotain ettei tartte pettyä. Varo hölöjä tästä lähtien tai uskon että varot.. - B69
M. kirjoitti:
Kautta aikojen naiset ovat olleet toisilleen kadet (ainakin suurimmaksi osaksi). Pettyä voi vaan kerran sitten ottaa jo opikseen. Miehet ovat varmaan reilumpia jos siirtyisi vaan niille kertomaan henk.koht.asioita ja naisille vaan niitä näitä..
KOeta silti jaksaa ja ihan kiva minusta kun asia tuotiin julki näkee ja kuulee muutkin asiasta jotain!!!
Itse olen kyllä varovainen nettiystävien suhteen. Kerron vain jotain ettei tartte pettyä. Varo hölöjä tästä lähtien tai uskon että varot..Puhut vähän mutta asiaa =) Naiset todellakin on usein kateellisia toisilleen, mutta tässä nyt taitaa olla jotain irtopisteiden keruuta miehiltä kyllä. No parasta jutussa on se, että tuo kyseinen henkilö Ei onneksi Todellakaan tiedä musta mitään todellista muuta kuin ulkonäön.. Minä sitävastoin hmmm no joo, enpä alennu samaan kuin hän =) *nostaa itsensä paljon korkeammalle alustalle*
Asia musta oli hyvä tuoda julki, ettei muille tapahdu samaa ja eikös sitte samalla selvinnyt, että kyseinen henkilö pettänyt muidenkin luottamuksen. No niihän lumipallolla on taipumus liian usein kasvaa... =(
Kiitos kannustuksesta, minä pärjään kyllä ja on kiva huomata kuinka paljon niitä Ystäviä onkaan =)
Kuten PikkuSysini (niin Nuori ja silti Niin Viksu) kauniisti sanoi: ystävät pettää aina välistä, mutta siitähän selviää voittajana se joka kykenee katsomaan itseään illalla peiliin ilman omantunnontuskia.
Ja varmasti otin opikseni. Sinänsä kyllä ikävää, että moni varmasti mukava ihminen joutuu epäluuloni kohteeksi vain tuon yhden Petollisen naisen takia, mutmut Elämä opettaa.. =)
Hyvää kevään jatkoa sinulle Kuka ikuna Oletkin =)
- C
olisi kiva tietää ketä henkilöä tarkoitat... ettei vain sattuisi olemaan sama hlö... olisi hyvä varoittaa muita...
- yks vaan
Lue kaikki jutut niistä selviää kuka on tuo *petollinen ystävä*..
Muuttanut puheita myös toisista ei siis uusi tilanne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899