Varatkaa nyt hollille hernepussi tai ainakin hernemaissipaprikaa, sillä nyt tulee henkilökohtainen viesti..
Sotavento, onko salasanat muistissa, eli pääsetkö lukemaan jos laitan sulle Plazalle yksityisviestin?
Sotis!!
17
445
Vastaukset
- vilperi57
Mutta rekkautukaa tuonne mun pitämään foorumiin niin voitte lähettää yksäreitä mielin määrin ja muutenkin halutessanne vähän laajentaa toimintaa! Vähän tylsää kirjoitella vain muutaman henkilön kanssa. Kuitenkin se tarjoaa näitä esim. kuvanliittämismahdollisuuksia Plazaakin paremmin ja selkeydessään hakkaa tän foorumin 10-0. Ja niitä rekkautumisessa tarvittavia tietoja en edes minä saa lukea; ne jää kaikki sille palvelimelle joka tän sivuston ylläpidon hoitaa. Mä olen vaan saanut oikeuden hallita sivuston "linjaa" jotta se pysyy edes jotenkin asiallisena.
Mulla ei ole hajuakaan salasanoista; ajattelin sen selvittaa vasta kotiin paastyani. Onko jotain akuuttia? Luen seuraavan kerran meileja ja palstaa aamulla. Tsorkke, mutta se onneton rekkautuminen on ollut suunnittelematon, enka tule Plazaa kayttamaan. Minusta on kiva lukea teidan hopinoita, mutta siina kaikki.
- Mentira
akuuttia.. maybe.. tärkeetä.. no tjaa..!? Saiskohan sulle sanan sit johonkin muualle missä ei 100 ja 1 "dalmatialaista" ole korvat höröllä?
Vilperi, itse olen edelleenkin niin tonttu torvinen tämän netin kanssa, että mulle on ainakin so far riittänyt nämä kaksi kanariapalstaa ja näittenkin kanssa saa välillä harmaita hiuksia kun opettelen asioita tyylillä "perse edellä puuhun!". Mut.. ans kattoo ny mitä tässä vielä keksin kokeilla..
P.S. Kysäisen muorilta siitä kukosta! Ja vaikka savolaisilta kohta turpaan tulee, niin karjalainen kukko on parempi kuin savolainen musta möykky! - vilperi57
Mentira kirjoitti:
akuuttia.. maybe.. tärkeetä.. no tjaa..!? Saiskohan sulle sanan sit johonkin muualle missä ei 100 ja 1 "dalmatialaista" ole korvat höröllä?
Vilperi, itse olen edelleenkin niin tonttu torvinen tämän netin kanssa, että mulle on ainakin so far riittänyt nämä kaksi kanariapalstaa ja näittenkin kanssa saa välillä harmaita hiuksia kun opettelen asioita tyylillä "perse edellä puuhun!". Mut.. ans kattoo ny mitä tässä vielä keksin kokeilla..
P.S. Kysäisen muorilta siitä kukosta! Ja vaikka savolaisilta kohta turpaan tulee, niin karjalainen kukko on parempi kuin savolainen musta möykky!joskus Plazallekin rekkautua niin ei tuo sen vaikeempaa tuonnekaan ole! :) Nimmarin voit valita ihan mikskä haluat, mutta ainakin mä käytän tota Vilperiä kaikissa foorumeissa mihin kirjoitan ellei se ole varattu niinkuin täällä oli! :( Sama salasanakin on käytössä kaikissa foorumeissa ettei tartte muistella sitä erikseen.
Sitten taas foorumin käyttöön liittyvissä asioissa mä osaan opastaa hyvinkin kun kohta 5v olen näihin phpBB formaatteihin tutustunut.
Ps. sun Ps:ääs: Slurp! Kiittää ja pokkaa kauniisti! (emäntä on kotosin Jojensuun yläpuolelta) - ghgf7
Mentira kirjoitti:
P.S. Kysäisen muorilta siitä kukosta! Ja vaikka savolaisilta kohta turpaan tulee, niin karjalainen kukko on parempi kuin savolainen musta möykky!alottasit opettelut lukemalla palstan otsikon ja kirjottelemalla sen mukaan.
Ja sama koskee kamujasi... myös meikäläistä tän kommentin osalta! - Mentira
ghgf7 kirjoitti:
alottasit opettelut lukemalla palstan otsikon ja kirjottelemalla sen mukaan.
Ja sama koskee kamujasi... myös meikäläistä tän kommentin osalta!Pitkästä aikaa päätit tulla taas päivääni ilahduttamaan ja se on hyvä! P*rkele kun on kylmä, ei sulla ois lainata huopikkaita tai edes untuvamakaria johon voisin hautautua muutamiksi lähipäiviksi?
Asiaan.. Kanarian saaret sijaitsevat Atlantissa Pohjois-Afrikan länsirannikolla, hieman yli neljä astetta ravun kääntöpiiristä ja hiukan itään nollameridiaanista. Afrikan mantereelle on matkaa 100-500km saaresta riippuen. Lähin Euroopassa oleva kiintopiste on Gibraltar, jonne on matkaa n. 1000km.
Ootko muuten milloin Kanarialle päin lähdössä? Itse olen katsellut äkkilähtöjä vähän sillä silmällä, mutta taitaa se mahdllinen reissu lykkääntyä keväämmälle. Ihan kiva silloinkin joo, vaikka olisihan näistä helvetin pakkasista (hups) joutanut jo nyt pois, mutta minkäs teet.. Mentira kirjoitti:
Pitkästä aikaa päätit tulla taas päivääni ilahduttamaan ja se on hyvä! P*rkele kun on kylmä, ei sulla ois lainata huopikkaita tai edes untuvamakaria johon voisin hautautua muutamiksi lähipäiviksi?
Asiaan.. Kanarian saaret sijaitsevat Atlantissa Pohjois-Afrikan länsirannikolla, hieman yli neljä astetta ravun kääntöpiiristä ja hiukan itään nollameridiaanista. Afrikan mantereelle on matkaa 100-500km saaresta riippuen. Lähin Euroopassa oleva kiintopiste on Gibraltar, jonne on matkaa n. 1000km.
Ootko muuten milloin Kanarialle päin lähdössä? Itse olen katsellut äkkilähtöjä vähän sillä silmällä, mutta taitaa se mahdllinen reissu lykkääntyä keväämmälle. Ihan kiva silloinkin joo, vaikka olisihan näistä helvetin pakkasista (hups) joutanut jo nyt pois, mutta minkäs teet..Olen justiinsa lahdossa kylailemaan tonne Sta Ursulan suuntaan. Noteerasin kylla Vilperin viestin ja tutkin sita rekkautumista tarkemmin (kuntovaraus) tanaan...
Kinkkumittarini lupaili sadetta, mutta paistaa taydelta teralta.
Mista tulikin mieleeni vaatehuolto! Katselin jokunen paiva sitten lumoutuneena, kun naapurin partsille viritettiin (uusia suomalaisia) pyykkinaruja. Joka h-tin paiva siina roikkui epalukuinen maara kalsareita, keittiopyyhkeita, tietysti uimavermeet etc. Olen ollut taalla nyt 3 viikkoa enka ole pessyt ensimmaistakaan vaatekappaletta. En tieda, miten jengi hoitaa tuon vaatehuollon, mutta minulla ei ole nailla tyypillisesti 2-4 viikon lomilla mitaan tarvetta pyykkailyyn. Jos joku isompi vaate, paita, caprit, pitkikset tms. menee pesuun, kaytan pesulaa, joita taalla riittaa. Esim. Mazarocoa vastapaata on kiva pieni paikka, sen suomalaisen kampaamon naapurissa. Ja toinen on Martianezin ostarilla.
Jeps, nyt kauppaan ostamaan tuliasiviinit ja baanalle.- Anonyymi
Sotavento kirjoitti:
Olen justiinsa lahdossa kylailemaan tonne Sta Ursulan suuntaan. Noteerasin kylla Vilperin viestin ja tutkin sita rekkautumista tarkemmin (kuntovaraus) tanaan...
Kinkkumittarini lupaili sadetta, mutta paistaa taydelta teralta.
Mista tulikin mieleeni vaatehuolto! Katselin jokunen paiva sitten lumoutuneena, kun naapurin partsille viritettiin (uusia suomalaisia) pyykkinaruja. Joka h-tin paiva siina roikkui epalukuinen maara kalsareita, keittiopyyhkeita, tietysti uimavermeet etc. Olen ollut taalla nyt 3 viikkoa enka ole pessyt ensimmaistakaan vaatekappaletta. En tieda, miten jengi hoitaa tuon vaatehuollon, mutta minulla ei ole nailla tyypillisesti 2-4 viikon lomilla mitaan tarvetta pyykkailyyn. Jos joku isompi vaate, paita, caprit, pitkikset tms. menee pesuun, kaytan pesulaa, joita taalla riittaa. Esim. Mazarocoa vastapaata on kiva pieni paikka, sen suomalaisen kampaamon naapurissa. Ja toinen on Martianezin ostarilla.
Jeps, nyt kauppaan ostamaan tuliasiviinit ja baanalle.Mitä viiniä tuli ostettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä viiniä tuli ostettua.
GT ja punkku on mun makuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
GT ja punkku on mun makuun.
GTn ja punkun voimallako sinä täällä olet trollannut kaikki nämä vuodet. Tornista huutelu ja ilkeily tuskin onnistuu ilman HT myrkytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
GTn ja punkun voimallako sinä täällä olet trollannut kaikki nämä vuodet. Tornista huutelu ja ilkeily tuskin onnistuu ilman HT myrkytystä.
GTn voimalla huuteleva ja ilkeilevä sotis on kyllä palstan legenda jopa asian tuntija vailla vertaa. Tällaisia kulmikkaita hahmoja tämänpalsta kaipaa ainaisen antiikin ja eläke papan ilkeilyn sijaan. Lisää siis sotista ja vähemmän pappoja kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
GTn voimalla huuteleva ja ilkeilevä sotis on kyllä palstan legenda jopa asian tuntija vailla vertaa. Tällaisia kulmikkaita hahmoja tämänpalsta kaipaa ainaisen antiikin ja eläke papan ilkeilyn sijaan. Lisää siis sotista ja vähemmän pappoja kiitos.
Näyttää vaan olevan 15 vuotta viimeisestä kirjoituksestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää vaan olevan 15 vuotta viimeisestä kirjoituksestaan.
Ei kehtaa enää kirjottaa omalla nikillä ja siksi se trollaa täällä haukkuen muita kirjottajia huutelemalla tornista punkun voimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kehtaa enää kirjottaa omalla nikillä ja siksi se trollaa täällä haukkuen muita kirjottajia huutelemalla tornista punkun voimalla.
Antakaa ihmisen levätä rauhassa. R I P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antakaa ihmisen levätä rauhassa. R I P
Kuka on kuollut.
- Anonyymi
15v on pitkä aika.
- Anonyymi
Aika on rajallista !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746