Egypti halpa matka

Ei Egyptille

Juuri siksi se on halpa , kun se on paikoista surkein.
Nytkin kun katsoin " nopeita " niin Egyptiä on tarjolla.
En vaan lähde sinne enää toista kertaa sillä yksi riitti.
En myöskään suosittele paikkaa kellekään.
Surkea mesta.
Ehkä tuo on tarkoitettu köyhien lomakohteeksi ?
Kurjuutta halvalla :)

27

3729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      katsoppa Finnmatkojen äkkilähtöjä niin eniten siellä on Teneriffaa, Lanzarotea ja Thaimaata. Pysy sinä vaan täällä kotisuomessa..

      • Reneeeeee

        Kyllä Aurinkomatkoilla ja Finnmatkoilla "halpislähdöt" ovat tosiaan Kanarialle ja Thaimaaseen,ei ole Egyptin matkoja paljon tarjolla,ei tarvii myydä halvalla,kun matkailijoita riittää muutenkin!


      • Matkalainennn
        Reneeeeee kirjoitti:

        Kyllä Aurinkomatkoilla ja Finnmatkoilla "halpislähdöt" ovat tosiaan Kanarialle ja Thaimaaseen,ei ole Egyptin matkoja paljon tarjolla,ei tarvii myydä halvalla,kun matkailijoita riittää muutenkin!

        Kitos vinkeistä. Katson jotakin muuta kun Egyptiä :)
        Nopeat ovat edullisakin yleensä.
        Ehkä Venäläiset on varannut jo Egyptin "halpahalpa" kapasiteetin.
        Sinne vaan itänaapurin seuraksi sairastamaan, niin halutessa.
        Kanarialla en ole koskaan käynyt ja pitänee käydä katsomassa se.
        Sitten tietää senkin.

        Noissa kiihkomielisissä paikoissa kannattaa Suomalaisten pitää yhtä. Yhdessä retkille ja syömään jne.
        Silloin paikalliset kiihkoilijat eivät niin helposti tule päälle.


    • anttilat

      Naisellahan tuossa maassa ei ole mitään arvoa. Olen käynyt kyllä katsomassa kyseisen maan ja en suosittele sitä kellekään. Koko paikka on aivan sairas. Naiset on etenkin pulassa siinä maassa.
      Munanrasvaajia on pilvinpimein ja niitä kiinnostaa vaan raha ja huijaus.
      Oikein surettaa, että kuinka moni suomalainenkin on siinä maassa kärsinyt lomansa.
      Venäläisiä oli aivan hirveesti joka paikassa käydessäni.

      Se maahan oli eristettynä sen vuoksi että ne ampui turisteja ( kiihkomielisiä kun ovat).

      En todellakaan suosittele. Siellä on niin likaistakin, että paikallisen setelin saadessasi käteen, se ei enää irtoa. Aivan varmaa on myös vatsatauti ja ne on kuule rajuja.
      Siksipä Egyptin hinnat on halpoja , jos joku kurja sinne eksyisi menemään.

      • biz buin

        niinpä niin...no toisaalta totta mutta oma asenne ratkaisee jo paljon! egyptiläiset on kivoja ihmisiä joskin tungettelevia. mutta onneksi minulla on iso suu ja en ole hissukka..jo olen kaunis nuori nainen;) että kyl mä pärjään...ja voin kertoa, että TURISTI ON KUNINGATAR siellä, koska ne elää turismista. muistakaahan tämä!!!


      • koettua elämää
        biz buin kirjoitti:

        niinpä niin...no toisaalta totta mutta oma asenne ratkaisee jo paljon! egyptiläiset on kivoja ihmisiä joskin tungettelevia. mutta onneksi minulla on iso suu ja en ole hissukka..jo olen kaunis nuori nainen;) että kyl mä pärjään...ja voin kertoa, että TURISTI ON KUNINGATAR siellä, koska ne elää turismista. muistakaahan tämä!!!

        Totta pikkuisen, mutta omalla asenteella ei muuteta paikallista asennetta. Se vyöryy päälle, oli sitten suulas tai ei. Pahimmat kokemukset olivat luxorissa jossa turisteihin erikoistuneet rikolliset vainosivat kaikkialla. Poliisikin oli neuvoton. Joskus ajoi jonkun pois , mutta pääsääntöisesti katselivat vaan kuinka turistin ahdisteltiin. Jopa turistit keskenään olivat sen verran vieraita toisilleen, että eivät pidä puoliaan joukolla. Näin systeemi toimii.
        Totta on että turismi on lähes ainoa rahanlähde sille maalle ja kun ne tappoivat turisteja siellä, niin maa joutui konkurssiin. Vasta kun tekijöitä teloitettiin julkisesti, alkoi turisteja kulkeutumaan sinne taas uudestaan.
        Se maa tuntuu olevan kun ruutipata joka odottaa vaan kipinää. Silloin tähtäimessä on etenkin juuri turistit koska se edustaa heille vihollisuutta ja vääräuskoisuutta. Naisen ei kannata mennä sinne , jollei ole itse jotenkin häiriintynyt ja etsii sieltä palvontaa epätoivoisesti elämänsä sisällöksi.
        Se palvonta on kuitenkin nähtyäni sen, pahempaa kun sikalauma ihmisen ympärillä. Siat sentään etsivät vaan ruokaa , mutta nämä eivät jätä ruoan etsimiseen.
        On varmaan Egyptissä kunnollisiakin ihmisiä ja heitä ei näykkään missään. Naisia ei myöskään näe missään, sillä ovat kotona joko arestissa tai sitten alistettuna nyrkin voimalla.
        Sitä vaan kannustamaan suomineidot :)
        Käymällä siellä , luullessanne olevanne kuningattaria, annatte voimaa sille paikallisten naisten pahoinpitelylle ja alistamiselle.
        Luulisi naisilla olevan "sisariaan" kohtaan edes sen verran demokratiaa, että panisivat hanttiin näille sekopäille ja puolustaisivat paikallisia naisia ( ja lapsia).
        Ei, koska tällöin oma kuningattaruus olisi uhattuna.
        Todellisuudessa nainen on siinä maassa nainen ( arvoton) oli sitten turisti tai ei.
        Vain turistipoliisin läsnäolo rauhoittaa vähän tilannetta. Myös se, että rannoille ei pääse paikalliset sekopäät ollenkaan, kun ne ovat vartioituja.
        Olen pahoillani siitä, että en osaa kehua Egyptiä. Kirjoitan kuitenkin kokemuksesta ja havainnoista , joita siellä olen tehnyt.
        Jos joku on jo matkansa ostanut eikä voi perua, niin onnea matkaan.
        Asiat menee hyvin, kun otat osaa ohjattuun snorklaus ( sukellu) retkeen.
        Huolehdit hygieniasta ja et sekaannu paikallisiin ihmisiin.
        Aurinko siellä paistaa. On paistanut jo 30 vuotta ( ei ole satanut ollenkaan).
        Mikään turistinähtävyys ei ollut mielestäni näkemisen arvoista ( kuninkaan haudat , hautakammiot yms).
        Pelkkää tyhjänpäiväistä ihmettelyä menneitä ihmetellen, ihan kun ei olisi nykyisyyttä tai tulevaisuutta.


      • juuri näin!
        koettua elämää kirjoitti:

        Totta pikkuisen, mutta omalla asenteella ei muuteta paikallista asennetta. Se vyöryy päälle, oli sitten suulas tai ei. Pahimmat kokemukset olivat luxorissa jossa turisteihin erikoistuneet rikolliset vainosivat kaikkialla. Poliisikin oli neuvoton. Joskus ajoi jonkun pois , mutta pääsääntöisesti katselivat vaan kuinka turistin ahdisteltiin. Jopa turistit keskenään olivat sen verran vieraita toisilleen, että eivät pidä puoliaan joukolla. Näin systeemi toimii.
        Totta on että turismi on lähes ainoa rahanlähde sille maalle ja kun ne tappoivat turisteja siellä, niin maa joutui konkurssiin. Vasta kun tekijöitä teloitettiin julkisesti, alkoi turisteja kulkeutumaan sinne taas uudestaan.
        Se maa tuntuu olevan kun ruutipata joka odottaa vaan kipinää. Silloin tähtäimessä on etenkin juuri turistit koska se edustaa heille vihollisuutta ja vääräuskoisuutta. Naisen ei kannata mennä sinne , jollei ole itse jotenkin häiriintynyt ja etsii sieltä palvontaa epätoivoisesti elämänsä sisällöksi.
        Se palvonta on kuitenkin nähtyäni sen, pahempaa kun sikalauma ihmisen ympärillä. Siat sentään etsivät vaan ruokaa , mutta nämä eivät jätä ruoan etsimiseen.
        On varmaan Egyptissä kunnollisiakin ihmisiä ja heitä ei näykkään missään. Naisia ei myöskään näe missään, sillä ovat kotona joko arestissa tai sitten alistettuna nyrkin voimalla.
        Sitä vaan kannustamaan suomineidot :)
        Käymällä siellä , luullessanne olevanne kuningattaria, annatte voimaa sille paikallisten naisten pahoinpitelylle ja alistamiselle.
        Luulisi naisilla olevan "sisariaan" kohtaan edes sen verran demokratiaa, että panisivat hanttiin näille sekopäille ja puolustaisivat paikallisia naisia ( ja lapsia).
        Ei, koska tällöin oma kuningattaruus olisi uhattuna.
        Todellisuudessa nainen on siinä maassa nainen ( arvoton) oli sitten turisti tai ei.
        Vain turistipoliisin läsnäolo rauhoittaa vähän tilannetta. Myös se, että rannoille ei pääse paikalliset sekopäät ollenkaan, kun ne ovat vartioituja.
        Olen pahoillani siitä, että en osaa kehua Egyptiä. Kirjoitan kuitenkin kokemuksesta ja havainnoista , joita siellä olen tehnyt.
        Jos joku on jo matkansa ostanut eikä voi perua, niin onnea matkaan.
        Asiat menee hyvin, kun otat osaa ohjattuun snorklaus ( sukellu) retkeen.
        Huolehdit hygieniasta ja et sekaannu paikallisiin ihmisiin.
        Aurinko siellä paistaa. On paistanut jo 30 vuotta ( ei ole satanut ollenkaan).
        Mikään turistinähtävyys ei ollut mielestäni näkemisen arvoista ( kuninkaan haudat , hautakammiot yms).
        Pelkkää tyhjänpäiväistä ihmettelyä menneitä ihmetellen, ihan kun ei olisi nykyisyyttä tai tulevaisuutta.

        Täyttä faktaa kerrankin tällä palstalla! Pahimmissa Karibian slummeissakaan ei kohdella naisia samalla tavalla kuin Egyptissä. 30 maata Euroopan ulkopuolella on tullut nähtyä ja Egypti on tasan tarkkaan ainoa jonne en ikinä palaisi, vaikka tällä kerralla ei lentäisikään paska 24/7.


      • Hurghada
        koettua elämää kirjoitti:

        Totta pikkuisen, mutta omalla asenteella ei muuteta paikallista asennetta. Se vyöryy päälle, oli sitten suulas tai ei. Pahimmat kokemukset olivat luxorissa jossa turisteihin erikoistuneet rikolliset vainosivat kaikkialla. Poliisikin oli neuvoton. Joskus ajoi jonkun pois , mutta pääsääntöisesti katselivat vaan kuinka turistin ahdisteltiin. Jopa turistit keskenään olivat sen verran vieraita toisilleen, että eivät pidä puoliaan joukolla. Näin systeemi toimii.
        Totta on että turismi on lähes ainoa rahanlähde sille maalle ja kun ne tappoivat turisteja siellä, niin maa joutui konkurssiin. Vasta kun tekijöitä teloitettiin julkisesti, alkoi turisteja kulkeutumaan sinne taas uudestaan.
        Se maa tuntuu olevan kun ruutipata joka odottaa vaan kipinää. Silloin tähtäimessä on etenkin juuri turistit koska se edustaa heille vihollisuutta ja vääräuskoisuutta. Naisen ei kannata mennä sinne , jollei ole itse jotenkin häiriintynyt ja etsii sieltä palvontaa epätoivoisesti elämänsä sisällöksi.
        Se palvonta on kuitenkin nähtyäni sen, pahempaa kun sikalauma ihmisen ympärillä. Siat sentään etsivät vaan ruokaa , mutta nämä eivät jätä ruoan etsimiseen.
        On varmaan Egyptissä kunnollisiakin ihmisiä ja heitä ei näykkään missään. Naisia ei myöskään näe missään, sillä ovat kotona joko arestissa tai sitten alistettuna nyrkin voimalla.
        Sitä vaan kannustamaan suomineidot :)
        Käymällä siellä , luullessanne olevanne kuningattaria, annatte voimaa sille paikallisten naisten pahoinpitelylle ja alistamiselle.
        Luulisi naisilla olevan "sisariaan" kohtaan edes sen verran demokratiaa, että panisivat hanttiin näille sekopäille ja puolustaisivat paikallisia naisia ( ja lapsia).
        Ei, koska tällöin oma kuningattaruus olisi uhattuna.
        Todellisuudessa nainen on siinä maassa nainen ( arvoton) oli sitten turisti tai ei.
        Vain turistipoliisin läsnäolo rauhoittaa vähän tilannetta. Myös se, että rannoille ei pääse paikalliset sekopäät ollenkaan, kun ne ovat vartioituja.
        Olen pahoillani siitä, että en osaa kehua Egyptiä. Kirjoitan kuitenkin kokemuksesta ja havainnoista , joita siellä olen tehnyt.
        Jos joku on jo matkansa ostanut eikä voi perua, niin onnea matkaan.
        Asiat menee hyvin, kun otat osaa ohjattuun snorklaus ( sukellu) retkeen.
        Huolehdit hygieniasta ja et sekaannu paikallisiin ihmisiin.
        Aurinko siellä paistaa. On paistanut jo 30 vuotta ( ei ole satanut ollenkaan).
        Mikään turistinähtävyys ei ollut mielestäni näkemisen arvoista ( kuninkaan haudat , hautakammiot yms).
        Pelkkää tyhjänpäiväistä ihmettelyä menneitä ihmetellen, ihan kun ei olisi nykyisyyttä tai tulevaisuutta.

        Olisko suuri vaiva ottaa selvää millaiseen maahan on menossa? Tulin 19.1 ensimmäiseltä Egyptin matkaltani ja tuskin oli viimeiseni. Minut taas mykisti juuri tuo historia joka on käsin kosketeltavaa puolta pidemmältä ajalta mihin meidän ajanlaskumme riittää.
        Kohtelusta siellä en voi valittaa,vaikka kaikki katukauppiaat ja ravintolan henkilökunta "rakasti "minua. Niin tyhmä en ole ettenkö tajuaisi sitä leikiksi.Samanlaista se on Marokossa,Kanarialla ja Intiassa. Mitä tulee naisten hyväksi käyttöön siinä maassa niin selitätkö minulle miksi suomessa pahoinpidellään naisia ja lapsia....onko tämä todella sivistys valtio?
        Kulkiessani sivukaduilla lapset vilkuttivat ,tervehtivät kädestä,esittelivät itsensä ja ennenkaikkea olivat iloisia. Maan sivistystä voi mitata niin monella tavalla.
        Sateesta vielä....koimme sellaisen raju-ilman ja kaatosateen ettei paremmasta väliä. Eihän meillä hotellissa hätää ollut vaikkakin huone muuttui hetkeksi uima-altaaksi vaan ne ketkä siitä eniten kärsivät asuvat siellä maanrajassa. Vesi kun syöksyy sisään kastellen patjat lattialla ja kaikki kadun jätteen virtaavat sisälle asuntoihin.
        Lämmöllä muistan ihmisiä joiden kanssa juttelin ja olivat kiinnostuneita suomesta miten täällä on asiat.
        Paras matkamuistoni kun paikallinen kertoi sydämeni olevan valkoinen...
        Toivotan puolestani kaikille lähtijöille hyvää ja nautinnollista Egyptin matkaa....nauttikaa.


      • sadetansseja?
        Hurghada kirjoitti:

        Olisko suuri vaiva ottaa selvää millaiseen maahan on menossa? Tulin 19.1 ensimmäiseltä Egyptin matkaltani ja tuskin oli viimeiseni. Minut taas mykisti juuri tuo historia joka on käsin kosketeltavaa puolta pidemmältä ajalta mihin meidän ajanlaskumme riittää.
        Kohtelusta siellä en voi valittaa,vaikka kaikki katukauppiaat ja ravintolan henkilökunta "rakasti "minua. Niin tyhmä en ole ettenkö tajuaisi sitä leikiksi.Samanlaista se on Marokossa,Kanarialla ja Intiassa. Mitä tulee naisten hyväksi käyttöön siinä maassa niin selitätkö minulle miksi suomessa pahoinpidellään naisia ja lapsia....onko tämä todella sivistys valtio?
        Kulkiessani sivukaduilla lapset vilkuttivat ,tervehtivät kädestä,esittelivät itsensä ja ennenkaikkea olivat iloisia. Maan sivistystä voi mitata niin monella tavalla.
        Sateesta vielä....koimme sellaisen raju-ilman ja kaatosateen ettei paremmasta väliä. Eihän meillä hotellissa hätää ollut vaikkakin huone muuttui hetkeksi uima-altaaksi vaan ne ketkä siitä eniten kärsivät asuvat siellä maanrajassa. Vesi kun syöksyy sisään kastellen patjat lattialla ja kaikki kadun jätteen virtaavat sisälle asuntoihin.
        Lämmöllä muistan ihmisiä joiden kanssa juttelin ja olivat kiinnostuneita suomesta miten täällä on asiat.
        Paras matkamuistoni kun paikallinen kertoi sydämeni olevan valkoinen...
        Toivotan puolestani kaikille lähtijöille hyvää ja nautinnollista Egyptin matkaa....nauttikaa.

        Outo juttu. Jos vettä on satanut, niin niilin läheisyydessä on tuhansia ja tuhansia ilman asuntoa.
        Syy on se, että heidän asunnot on savesta ja jos sataisi, niin asunnot sulavat. Tuota sadettasi ennen sitten ei ole tietoni mukaan satanut 30 vuoteen ainakaan.
        Täytyy tarkistaa tuo väitteesi sateesta. Se tietäisi siellä vakavaa katastrofia.


      • love egypt
        sadetansseja? kirjoitti:

        Outo juttu. Jos vettä on satanut, niin niilin läheisyydessä on tuhansia ja tuhansia ilman asuntoa.
        Syy on se, että heidän asunnot on savesta ja jos sataisi, niin asunnot sulavat. Tuota sadettasi ennen sitten ei ole tietoni mukaan satanut 30 vuoteen ainakaan.
        Täytyy tarkistaa tuo väitteesi sateesta. Se tietäisi siellä vakavaa katastrofia.

        Wundergroundin sääsivullakin luvattiin viime viikolla Hurghadaan vesisadetta ja ukkosmyrskyjä. Sitä en tiedä satoiko, mutta ihme se ei näköjään ole...


      • sataa ropisee
        love egypt kirjoitti:

        Wundergroundin sääsivullakin luvattiin viime viikolla Hurghadaan vesisadetta ja ukkosmyrskyjä. Sitä en tiedä satoiko, mutta ihme se ei näköjään ole...

        Kyllä siellä oli raju sade kuuro. Aurinko matkatkin siitä kertoi. Mutta todella harvinaista sade egyptissä on.


      • joo******
        sataa ropisee kirjoitti:

        Kyllä siellä oli raju sade kuuro. Aurinko matkatkin siitä kertoi. Mutta todella harvinaista sade egyptissä on.

        kyllä. netissä oli juttu siitä


      • hurghadaan toistekin

        Olin myös pari viikkoa Hurghadassa 4.1-18.1. Viimeisenä iltana tosiaan satoi ja ukkosti aika rajusti. Aamupäivällä kun lähdimme kentälle vettä lainehti kaduilla jopa pari- kolmekymmentä senttiä. Lentokentällä oli sähköt osin poikki ja basaarikaupat oli lähes poikkeuksetta suljettu, koska tavarat oli kastunut. Märkiä kameleita olis nyt saanut halvalla matkamuistoiksi. Kelit muuten oli aivan mahtavat, koko ajan noin 25-30 astetta. Loma oli kaikin puolin tosi mahtava; ensi vuonna taas uudestaan...


      • minä vaan
        koettua elämää kirjoitti:

        Totta pikkuisen, mutta omalla asenteella ei muuteta paikallista asennetta. Se vyöryy päälle, oli sitten suulas tai ei. Pahimmat kokemukset olivat luxorissa jossa turisteihin erikoistuneet rikolliset vainosivat kaikkialla. Poliisikin oli neuvoton. Joskus ajoi jonkun pois , mutta pääsääntöisesti katselivat vaan kuinka turistin ahdisteltiin. Jopa turistit keskenään olivat sen verran vieraita toisilleen, että eivät pidä puoliaan joukolla. Näin systeemi toimii.
        Totta on että turismi on lähes ainoa rahanlähde sille maalle ja kun ne tappoivat turisteja siellä, niin maa joutui konkurssiin. Vasta kun tekijöitä teloitettiin julkisesti, alkoi turisteja kulkeutumaan sinne taas uudestaan.
        Se maa tuntuu olevan kun ruutipata joka odottaa vaan kipinää. Silloin tähtäimessä on etenkin juuri turistit koska se edustaa heille vihollisuutta ja vääräuskoisuutta. Naisen ei kannata mennä sinne , jollei ole itse jotenkin häiriintynyt ja etsii sieltä palvontaa epätoivoisesti elämänsä sisällöksi.
        Se palvonta on kuitenkin nähtyäni sen, pahempaa kun sikalauma ihmisen ympärillä. Siat sentään etsivät vaan ruokaa , mutta nämä eivät jätä ruoan etsimiseen.
        On varmaan Egyptissä kunnollisiakin ihmisiä ja heitä ei näykkään missään. Naisia ei myöskään näe missään, sillä ovat kotona joko arestissa tai sitten alistettuna nyrkin voimalla.
        Sitä vaan kannustamaan suomineidot :)
        Käymällä siellä , luullessanne olevanne kuningattaria, annatte voimaa sille paikallisten naisten pahoinpitelylle ja alistamiselle.
        Luulisi naisilla olevan "sisariaan" kohtaan edes sen verran demokratiaa, että panisivat hanttiin näille sekopäille ja puolustaisivat paikallisia naisia ( ja lapsia).
        Ei, koska tällöin oma kuningattaruus olisi uhattuna.
        Todellisuudessa nainen on siinä maassa nainen ( arvoton) oli sitten turisti tai ei.
        Vain turistipoliisin läsnäolo rauhoittaa vähän tilannetta. Myös se, että rannoille ei pääse paikalliset sekopäät ollenkaan, kun ne ovat vartioituja.
        Olen pahoillani siitä, että en osaa kehua Egyptiä. Kirjoitan kuitenkin kokemuksesta ja havainnoista , joita siellä olen tehnyt.
        Jos joku on jo matkansa ostanut eikä voi perua, niin onnea matkaan.
        Asiat menee hyvin, kun otat osaa ohjattuun snorklaus ( sukellu) retkeen.
        Huolehdit hygieniasta ja et sekaannu paikallisiin ihmisiin.
        Aurinko siellä paistaa. On paistanut jo 30 vuotta ( ei ole satanut ollenkaan).
        Mikään turistinähtävyys ei ollut mielestäni näkemisen arvoista ( kuninkaan haudat , hautakammiot yms).
        Pelkkää tyhjänpäiväistä ihmettelyä menneitä ihmetellen, ihan kun ei olisi nykyisyyttä tai tulevaisuutta.

        Tuo sun kertomukset oli uskomatonta puppua. Kyllä siellä näkyy naisia kaupungilla ja paljon. Naisia on töissä hotelleissa, pankeissa, kaupoissa, apteekeissa ym. Juttelevat mielellään turistinaisten kanssa. Olen jopa kävellyt egyptiläisnaisen kanssa käsikädessä. Auttavat mielellään turistinaisia jos vain hiukankin osaavat englantia. Egyptiläiskodissa nainen on kodin pää. Minulla on henkilökohtaisesti paljonkin ystäviä Egyptissä ja vierailen usein myös heidän kodeissaan.
        Minua ei ole koskaan vainonneet mitkään rikolliset, aivan uskomaton väite sinulta, olen ollut siellä yli kymmenen kertaa joten enköhän tiedä mistä puhun.
        Olen yksin naisena käyttänyt paikallisbusseja yöaikaan ja aina olen saanut keskustelukumppaneita niin naisista kuin miehistä enkä ole koskaan tuntenut oloani turvattomaksi.
        Eli kyllä sun oma asenne vaikuttaa sielläkin, en kuitenkaan väitä etteikö siellä ole myös ihmisiä jotka eivät siedä turisteja, mutta sen vaistoaa heti enkä yritä sellaiseen ihmiseen kontaktia edes ottaa vaan annan hänen olla rauhassa.
        Egypti on ollut ihan turvallinen maa ja aion jatkossakin suunnata matkani sinne.
        Perheväkivaltaa löytyy Suomesta niin paljon että siinä taitaa Egyptikin kalveta rinnalla ja lapsia egyptiläiset jumaloivat.
        Ja tiedoksi en ole mitenkään häiriintynyt enkä myöskään etsi/halua mitään palvontaa, silti rakastan Egyptiä ja nimenomaan Luxoria.


      • liiiina

        Ulkomaalainen Raiskattu Kairon Keskustassa!

        Suomi24n lukijat näyttävät mieluummin elävän laalaa-maassa, kun muissa maissa näitä tarioita julkaistaan päivälehdissä.

        Briteissä Natashan tarina Mailissä tänään. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2165445/British-journalist-Natasha-Smith-22-recalls-horrific-sexual-assault-Egypts-Tahrir-Square.html

        Kannattaisiko olla matkustamatta maahan, valtion turismin kohteisiin kuten Sharm ja Hurghada, joissa viranomaiset eivät ensinnäkään tee mitään näille asioille, ja vielä yllyttävät ulkomaalaisia halveksivilla tietoiskuilla hyökkäämään ulkomaalaisia vastaan.

        Tässä linkki ulkomaalaisia mustamaalaavaan tietoiskuun. Ei vihaiset, epäilevät, kouluttamattomat tee eroa ulkomaalaisen ja vakoojan välilllä. Siinä se vaara.

        http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2012/jun/12/beware-foreign-spies-egypt-warns-ads

        Tässä vielä CNN haastattelee raiskattua.

        http://edition.cnn.com/video/#/video/bestoftv/2012/06/28/pkg-dan-rivers-egyptian-journalist-sexual-assault.cnn

        "On Sunday night—after Egypt’s first democratically elected president was announced—a young British journalist, Natasha Smith, was capturing the scene of jubilation in Tahrir. Families waved at her camera, welcoming her to Egypt, and fireworks erupted in the night sky. In a mere moment, she was dragged from her male companion into a frenzied mob in the hundreds. “Men began to rip off my clothes,” she wrote on her blog..........

        Hirveetä!


    • Johanna -32

      Huomasin sen, että sinne menee vain yksinäiset naiset hakemaan itselle himokasta seuraa ja hieman lihavat, koska köyhät matkaoppaat ihastuvat näihin luullen pääsevänsä rikkaaseen suomeen..kaikki on vain suurta kuplaa...säälittävää nähdä näitä raukkoja..

      • rasvamela

        Esiaviollinen seksihän on paikallisilta munanrasvaajilta kielletty hirttotuomion uhalla, eli paksuhkot ja vääräuskoiset suomaa-laiset testipatjat ovat tervetulleita.

        Suomaa-laiset naiset kun ovat vielä yleisen tuntemuksen mukaan helpoiten höynäytettävissä, näistä valitettavasti saa vain yhden pisteen paikallisten pano-asteikoilla, kun taas esim. keski-eurooppalaisista saa täydet 10.


      • melassipuikko
        rasvamela kirjoitti:

        Esiaviollinen seksihän on paikallisilta munanrasvaajilta kielletty hirttotuomion uhalla, eli paksuhkot ja vääräuskoiset suomaa-laiset testipatjat ovat tervetulleita.

        Suomaa-laiset naiset kun ovat vielä yleisen tuntemuksen mukaan helpoiten höynäytettävissä, näistä valitettavasti saa vain yhden pisteen paikallisten pano-asteikoilla, kun taas esim. keski-eurooppalaisista saa täydet 10.

        helkatti, älä viitti, ällöttää kun ajattelen läskistä rasvamelaasi yöök! Ennemmin hoikka tumma mies pyöreälle itselleni, hahhaaaah.


      • Yksin

        Säälittävää on sun asenne ja yleistäminen. Olen lomaillut Egyptissä 4 kertaa (viimeisin kerta yksin toukokuussa). Menen nimenomaan lepäämään, lukemaan (viikon lomalla 6 kirjaa) ja ottamaan aurinkoa.


    • minämenen

      Minun mielestäni Sharm el Sheik ei ole surkea paikka,suosittelen lapsiperheille. Meillä oli kiva matka helmikuussa. Kaikki meni hyvin ja kukaan ei sairastellut tms.
      Onhan siellä erillaista, mutta kun sillä asenteella lähtee liikkeelle niin hyvin pärjää. Me ainakin pärjäsimme, mitään ahdistelua tms ei ollut, otimme kaiken huumorilla..
      Suomessakin sattuu ja tapahtuu, vähän liiankin paljon huonoja asioita.

      • Matkaaja.

        Siellä mekin vietimme yhden parhaista lomistamme. Jälkeen jäivät muut Välimeren maat. Sharmissa oli laatua!


      • Puzpin
        Matkaaja. kirjoitti:

        Siellä mekin vietimme yhden parhaista lomistamme. Jälkeen jäivät muut Välimeren maat. Sharmissa oli laatua!

        No nythän Egyptiin vasta kannattaa mennä kaikkien, eritoten munanpuutteessa olevien suomalaisnaisten. Muslimiveljeskunta kun voitti vaalit niin siellä miehet näyttää todellisen voimansa ja mahtinsa kun eivät aiemmin voineet. Turismista tuli iso potti rahaa. Luulen että naiset voivat epyktissä kohta yhtä hyvin kuin Afganistan, Burkha päähän ja turpa kiinni.


      • fdnds
        Puzpin kirjoitti:

        No nythän Egyptiin vasta kannattaa mennä kaikkien, eritoten munanpuutteessa olevien suomalaisnaisten. Muslimiveljeskunta kun voitti vaalit niin siellä miehet näyttää todellisen voimansa ja mahtinsa kun eivät aiemmin voineet. Turismista tuli iso potti rahaa. Luulen että naiset voivat epyktissä kohta yhtä hyvin kuin Afganistan, Burkha päähän ja turpa kiinni.

        Saas nähdä kuinka käy näidenkin matkojen nyt kun kiihko-islamistit voittivat niin sanotut "vaalit" Egyptissä. Tästä syystähän koko vallankumous alkoi viime vuonna. Islamistiprovosoijat saivat haluamansa ja syrjäyttivät Mubarakin. Tämäkin oli diktaattori, mutta kuitenkin stabilisoiva sellainen tuolla alueella, mutta tätähän ei perusjuntti-turisti tajua. Nyt vasta kekkerit alkaavatkin kun lomakohteisiin isketään burka-pakko (voittanut puolue on ajanut tätä eteenpäin) sun muita mukavuuksia. Saapa nähdä kuinka käy tämänkin uuden kukoistavan demokratian buahahaha


    • myegy

      Hihii, taas sai hyvät naurut täältä näin päivän päätteeksi! =) p.s Rakastan Egyptiä!

    • näinkin*

      Egypti ei varmaan sovi kaikille silloin sinne ei kannata toista kertaa mennä.
      Minä rakastuin maahan kun sinne menin.
      Siellä on historiaa juuri sitä mitä hain. Oli mahtavaa kulkea paikoissa joista oli lukenut. Nähdä ne omin silmin.
      Siitä maasta löytyy kaikkea mutta jos sulkee silmänsä ja katsoo vain putken läpi niin silloin ei varmaan näe sivuille. Jos haluaa nähdä vain mustan niin sääli kyllä silloin sen näkee.
      Itse näin vastakohtia. Kurjuutta niin ehkä, mene ja tiedä milloin sekin oli totta
      Iloa näin myös Ihania tuoksuja. Todellista kauneutta. Ystävällisyyttä.
      Kaikkea hyvää näin.
      Ja voin suositella sitä ihmisille jotka sinne haluaa.
      Voihan sitä vastaavasti jäädä vaikka kotiin makaamaan jos kerran siellä on kaikkea.

    • markus kus kus

      Ei Egyptille
      20.1.2010 22:41
      -1
      Juuri siksi se on halpa , kun se on paikoista surkein.
      Nytkin kun katsoin " nopeita " niin Egyptiä on tarjolla.
      En vaan lähde sinne enää toista kertaa sillä yksi riitti.
      En myöskään suosittele paikkaa kellekään.
      Surkea mesta.
      Ehkä tuo on tarkoitettu köyhien lomakohteeksi ?
      Kurjuutta halvalla :) L.O.L Olen ollut 39 maassa ja Egypti on ihan hyvä paikka.

      • Rauhottukaa jo hahaha

        Hahahahaha kuka näitä kirjottelee??? Ketä kiinnostaa?? Mene itse ja koe egypti jos et pidä turpa kiinni jos pidät niin kehu ihmeessä :D niin suomalaiset juntit tänne vaan masentuneina kirjottelee hahaha ottakaahan ihan rennosti ei oo elämä niin vakavaa... mut täällä suomessa kaikki nyt vaan on niin vakavaa kun ihmiset on masentuneita ja tekee itsemurhia vaan.... hohhoijaa! Kaikki egyptiin lomalle ja hymyä huuleen urpot!!!!!!!!!!!!! Itse olen täysin suomalainen, hävettää ihan mutta miten vaan miksi edes kirjoitin tänne.... ha ha ha naurattaa vaan te kaikki tosikot keillä ei oo muutakaan elämää ku tänne kirjotella typeriä kommentteja! JA JEEE HYVÄ TE JOTKA OSAATTE ELÄÄ ELÄMÄÄ, NAUTTIA LOMASTA JA AJATELLA POSITIIVISESTI ;) kiitos ja kuitti oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta ku yhdellekkään palstalle kirjotan. Si.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe