Mielipiteitä näistä puolesta ja vastaan kiitos. Iltalenkkejä ja lyhyempiä matkoja suunnitteilla 1ja2 päällä ens kesäksi. Kerrottakoon vielä että Magnassa joka vaihtoehtona on siirtotapit, näin pitkähkönä kuljettajana, joten tämä asia mulla tiedossa ja pienehkö tankki, kerran vaan koeajoin tällaista ja jäänyt tooosi positiivisesti mieleen.Riittääkö shadown alle 40kw ripeisiin ohituksiin jne.Kiitos etukäteen kannanotoista!
Honda Magna vs Honda Shadow
6
987
Vastaukset
- EX-Magnakuski
Jos noista pitää valita, niin ehdottomasti Magna. Koneessa on mukavasti tehoa ja jaksaa kulkea hyvin kahdestaankin. Mielestäni pyörän ongelma on vähän tylsähkö moottori eli ei ole kustom tyylistä alavääntöä ja V4 käytiääni nyt on mitä on. Tosin eihän sen ole tarkoituskaan olla mikään HD. Itselläni oli vm-94 oleva Magna ja varmatoiminen pyörähän se on.
- Magnafan
Ei kahta puhetta.
Tehot on aivan eri luokkaa, samoin ajettavuus.
Lisäksi on Magna kauniimpi ja se kardaani!- now-now
94>magnoissa kardaania!
- jorgedemoto
ilman muuta 1100 shadow! makea alavääntö korvaa puuttuvan tehon. kulkee yhtä hyvin yksi tai kaksi päällä. huoleton kardaaniveto. leppoisaa cruisailua koko kesäksi! viime kesän 6500km kokemuksella!
- rak100
Itselläni kokemusta magna-94 jossa myös siirtosarja, saksasta tuotu pyörä. Pari kesää ajellut noin 14000 km ja olen ollut tyytyväinen pyörääni, varmatoiminen mukava ajettava myös voimaa tarvittaessa löytyy, myös vääntöä riittävästi. Itse pidän siitä kun kahvasta vääntää niin myös jtn tapahtuu...Keskikulutus noin 5.5 litraa/100 km. Ei harkinnassa pyörän vaihtoa. Vertailu lienee Honda shadow 600 tai 750 joissa alle 40kw. Shadow 1100 jossa yli 40 kw. Ei kokemusta honda shadow:sta. Suosittelen magnaa myös pitemmät reissut sujuu mukavasti.
- VeeÄfseitenpuolikas
Itse nyt parin viikon ajan Magnalla ajelleena voin sanoa, että pyöränä ihan ok. Penkki on vähän liian pehmoinen ja tahtoo itsellä alaselkä vähän kipuilla. Ehkä talven aikana etsin ebay:stä toisen samanlaisen penkin, josta projektoin vähän topakamman mallin.
Kulutusosat kohtuuhintaisia ja vakuutuksetkaan ei mitään järkyttävän hintaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181