Onko täällä ketään joka olis käynnyt Helmessä? Mietin että jos sinne veisin meijän pennun rokotuksiin... Ja olis kiva löytää heti sellanen asiantunteva ja mukava paikka mihin vois turvautua myös jatkossa.
Eläinlääkäriasema Helmi
3
384
Vastaukset
- Toiset kehuu toista,
ja toiset toista, kuka tykkää millaisestakin... Minusta MeVet on paras, upeaa suhtautumista lemmikkiin, alkaen vastaanoton ajanvarauksesta :)))
- Karvakorvan omistaja
Itse olen käyttänyt koirani aina Helmessä ja hyväksi paikaksi todennut.
- Anonyymi00003
Eka kerta juuri tultiin ja aamulla mentiin. koiralla oli kovat kivut. Aivan upeasti hoiti lääkäri, kuunteli kun kerroin kaikki oireet, ei ajanut omistajia pois kuten evidensiassa joskus. Minusta niinbei saisi tehdäkään ikinä, pelottava paikka, kipeä ja omat ihmiset hävitetään.
Olin tähän lääkäriin hyvin tyytyväinen, toki siellä on useita joten ei koskaan tiedä. Ja ihmisten kemiathan ke usein tökkii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412