Tiedän että hankerahat ovat vähissä. Saanko liiton päivärahaa jos esitän työnantajalle itse että voin pitää pidennetyn kesäloman ja olla palkattomalla vapaalla muutaman kuukauden. Syksyllä työ jatkuu normaalisti.
Palkaton vapaa?
3
2174
Vastaukset
- ålåäl
Jos tarkoitat sitä, että saatko palkattoman vapaan ajalta päivärahaa, niin et saa. Työantajasi täytyy lomauttaa sinut, jotta tulisit päivärahan piiriin.
- kieroa peliä
haettu esim. vuodeksi niin siihen pitää olla myös lisäksi omarahoitus. Kun työnantaja on palkannut työntekijän niin hän maksakoon myös palkan, repiköön sen sitten vaikka mistä. On väärin että ns. hanke on jäissä ja työntekijä "lomailee". Rahoituksen myöntäjää tässä harhautetaan pahemman kerran. Petollista toimintaa. Työntekijänä en sääli työnantajaa. Se on vissi. Haiskahtaa vähän siltä että työnantajalla ei ole ollut omarahoitusosuutta lainkaan.
- lomautus
anna oikeutta hakea päivärahaa.
Ota vuorotteluvapaata - ai niin, silloinhan tulisi joku toinen tilallesi. Ei auta yhteisön taloutta lainkaan.
Palkaton on palkaton, miksi ottaisit itse, jos työnantaja lomauttaa, silloinhan kai saat työttömyyskassalta rahaa............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867