Täytyisi hankkia x-box taikka ps3 nuorisotilaisuuksiin. Nyt kiinnostaisi tietää, sitten mitä eroa on xbox 360elitellä, arcadella ja tavallisella xbox 360, ja mitä äksboksia käyttäjät suosittelisivat. hinnaltansa xboksi olisi edullisempi kuin ps3 ja pelien laatu tarkempi.
Mitä eroa elitellä ja arcadella??
kumpi?
4
259
Vastaukset
- halavalla hyvä?
xboxia tuollaiseen paikkaan missä kone on päällä erittäin pitkiä aikoja. voi olla että ei ole pitkään iloa. Pelien laadussa ei ole eroa.
- elite ennemmin
http://www.xbox.com/fi-FI/hardware/compare101.htm
On enemmän tallennus tilaa,kattosin ainakin että kovalevy löytyy.Arcadessa ei tule kovalevyä mukana.. - jortsumestari
Muutenhan noi xbox360 mallit on ihan samanlaisia. Jos tarkoituksena on pelailla porukalla pelejä, joita tuskin edes asennellaan kiintolevylle vaan pelataan suoraan dvd-kiekoilta, niin arcadekin riittää varmaan ihan hyvin.
- juuso_97
itelläni on toi arcade ja siinä on 60gb:n kiintolevy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984