http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1882153
Tätähän nämä rasvaniskaiset peräkammarin pojat ja muut "metsästäjät" kainuun raukoilla rajoilla ja muilla pelkurialueilla harrastavat kaiken aikaa. Varsinaisia puunhalaajia, eipä voi kuin naureskella!
Eikö se pelota, että puunkolossa voi piileskellä vaikka susi? Tosin sekin moisille prinssinakeille naureskelisi, hehheh
Ei uutinen suomessa
10
398
Vastaukset
- metsästäjältä
vaan pikemminkin pössyttelevältä ituhipiltä. Eikös jokin niiden lahko harrasta tuota puiden halaamista? Sitä kun tarpeeksi kauan halailee, niin voihan se olla että tunteet kuohahtaa.
Kai ne kohta haluaa avioliittoonkin näitten puidensa kanssa? Sitten voisi ainakin sanoa, että vaimo on oikea lauta.
Se muuten voikin olla syynä että ituhipit ei tunne eroa muijansa ja puunrungon välillä kun näyttävät ihan samanlaisilta. pistää vähän miettimään, että mitähän ne metsästäjät siellä metsässä oikein puuhailevat kun siellä kuulemma on niin hekumaalisen ihanaa. Hehtaarin alueellehan mahtuu jo aika monta rakastelukumppania. Ja mikä parasta, niin nämä kumppanit ovat aina valmiita ja niille kelpaa haiseva lantamöykkykin ruskeine kalsareineen.
- lähestyy puuta
housut nilkoissa kettinginpätkä kourassa ja kupansyömä prinssinakki toisessa niin paikallisen metsänhoitoyhdistyksen tulisi ehdottomasti geenimanipulaation varalta hakea anaalille LÄHESTYMISKIELTOA!
- kyseessä
betoniyksiössä asusteleva pössyttelijä ja puunhalaaja.
Ja mistähän nämä pössyttelijät löytyy?No,tietenkin kaupungista.
Siinäpähän itsellesi naureskelet,tyhmä!- kainuun tyttö
Voisko joku kertoa missäpäin kainuuta sijaitsee skotlanti sijaitsee mulla ei ole niin tarkkaa karttaa että se olis merkitty.
Tottakai seksiä täytyy harrastaa kihlattunsa kanssa mutta meiilä päin puihin sitoutuneet on ollet green speacen väkeä väkeä ja niitten seksielämä ei ole liikuttanu minua ,olen julkilesbo ja harrastan seksiä vain naisten kans.
Esiin tulo näissä seksiasiossa on aina rohkea teko tosin en olisi osannut epäillä aktivistien sukupuolista kiintymystä puihin.
Jään odottamaan koska eläin aktivistit uskaltaa tulla kaapista ulos - naureskelija.
kainuun tyttö kirjoitti:
Voisko joku kertoa missäpäin kainuuta sijaitsee skotlanti sijaitsee mulla ei ole niin tarkkaa karttaa että se olis merkitty.
Tottakai seksiä täytyy harrastaa kihlattunsa kanssa mutta meiilä päin puihin sitoutuneet on ollet green speacen väkeä väkeä ja niitten seksielämä ei ole liikuttanu minua ,olen julkilesbo ja harrastan seksiä vain naisten kans.
Esiin tulo näissä seksiasiossa on aina rohkea teko tosin en olisi osannut epäillä aktivistien sukupuolista kiintymystä puihin.
Jään odottamaan koska eläin aktivistit uskaltaa tulla kaapista ulosSelvähän se, että teilläpäin harrastetaan seksiä saman sukupuolen edustajien kanssa. Se on hyvä, eipähän hysteeritollojen ja turvekuokkien määrä ainakaan lisäänny. Mitä nyt siskonpetissä joskus vahinko sattuu, hehheh..
Sinäkin olet huomannut, ettei karvanaamaiselle hien ja viinan kyllästämälle turpealle punaniskalle pahemmin toosaa ilkeä jaella. - siinä siis sitten
naureskelija. kirjoitti:
Selvähän se, että teilläpäin harrastetaan seksiä saman sukupuolen edustajien kanssa. Se on hyvä, eipähän hysteeritollojen ja turvekuokkien määrä ainakaan lisäänny. Mitä nyt siskonpetissä joskus vahinko sattuu, hehheh..
Sinäkin olet huomannut, ettei karvanaamaiselle hien ja viinan kyllästämälle turpealle punaniskalle pahemmin toosaa ilkeä jaella.naureskelija jää ilman.
- täysin sekavia
jos horisontti ja maantieto ovat todellakin noin perseellään.
- ...
Eipä ne tuolla tuota kertaakaan ole näkynyt tekevän, joten turha yleistää.
- eipäs haukuta
sulla kaikki kotona???? meinaan päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619328IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3146504Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691513Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61361Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.881157- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72983Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43828Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23726MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718