Onko joku käynyt siinä entisen Joki Baarin tilalle tulleessa kuppilassa, nimee en muista? Sitä vaan että minkälainen mesta..? Onko se "kebabbien" pitämä vai, huhuja kuullut vain..?
Mikälainen baari..?
30
4678
Vastaukset
- rambo77
tyyli on olohuoneen omainen ja mitä siihen ulko maalaisuuteen tule niin onhanse itämainen/muut maat edustettuina sillonkun kävin noin kolmeviikkoa sitten! ihan hyvän oloinen baari mitä olin parinkaljan ajan.
- jus@
moi!
no siis baarin nimihän on bar & cafe volum ja siinä on puuhamiehenä ollut toi anttilan jarkko joka on vihreä kaupunginvaltuutettu ja järkänny kaikennäkösiä musajuttuja ympäri saloa (vrock, oodi piknikki jne jne). ajatuksena heillä vissiin oli se, et sais saloon baarin jossa soitettais niinku dj musaa ja ois semmonen lepposa ilmapiiri. mun mielest se on ainaki onnistunu.
kai sen mestan tarkotuksena on olla niinku calypson tapainen hengailumesta, mut enemmänkin just dj-musaa. calypso kun taitaa olla enemmänkin "rokkareiden" mesta. jokea parempi se on ainaki mun mielestä ja asiakaskunta on hyvin erilaista ku joessa.
kantsii käydä siel pari kertaa ni ehkä se avautuu paremmin. :) j- Just Joo
Jos omaat tuollaisia rasisitisia kommenteja niin tee meille muille palvelus ja pysy poissa Volumista.Painu Toripubiin muiden punaniskojen joukkoon.
- käynyt
Ihan siisti paikka. Dj-musaa, mutta ilmeisesti laidasta laitaan. Kiva sisustus. Ja paljon siistimpi kuin Joki-baari ennen.
- hulabaloo lll
mikä urpo. mene leijonatupaan kamujesi joukkoon...
Vai sellanen poke!
Taitaa sanonta "Niin metsä vastaa, kun sinne huutaa!" pitää paikkansa!
Ja mitä "karvakäsiin", niin itse kullakin on karvaset kädet... ;-)- (puh)
niin onhan siellä onnella ja rikala ja disco, sinne vaan. musta ylimielisyys ja narsistinen olemus tiskin takana on vaan hieno ja hyvä asia. Ja hei ei sedunkaan mikään posliini varsinaisesti ole. ja vielä onko kukaan ei normaali kokokoinen ihminen täysillä käyvä???
- jünes
Juu karvakäsien pitämähän se on. Ei siinä mitään vikaa sinällään ole, mutta kun tietää että niiden omistamissa paikoissa ei ihan kaikkia veroja makseta ja työntekijöidenkin palkat saattaa olla mitä sattuu, niin ei hirveesti viitsi kannattaa. Noh, tuloksena on ainakin halpaa kebabbia ja pizzaa.
Tämä mainittu vihreä kaupunginvaltuutettu ilmeisesti toimii siellä jonkunasteisena promoottorina, mutta on jo kauan yrittänyt väkisin saada Saloon jotain mille ei vaan riitä yleisöä täällä.
Ossi taas on aivan legenda Salon baari skenessä ja saanut lähteä about jokaisesta mestasta Salossa missä on duunissa ollut. Veikkaan ettei tule olemaan tässäkään toimessa kauan.- Jarkko Anttila
Ihan pakko vastata tähän verbaalisesti riemukkaaseen paskanjauhantaasi. :)
siitä promoottorina toimimisesta voin keskustella kanssasi mielellään vaikka kahvikupposen ääressä,
"jo kauan yrittänyt väkisin saada Saloon jotain mille ei vaan riitä yleisö täällä."
ömm..
Viikate
Apulanta
Maj Karma
Poets of the Fall
Klamydia
Yö
Jukkapoika
Don Johnson Big Band
Jippu
Damn Seagulls
Matti Nykänen
Flaming Sideburns
Orkidea
siinä vain muutamia tuomiani artisteja vuosien varrella Saloon, eli olisihan se vika sitten kuitenkin Salolaisissa ihmisissä?
mut hei Junes, mulle on aivan se ja sama mitä paskaa täällä kirjoitetaan,
mä jatkan niin kauan kun mua kiinnostaa: "tätä väkisin tänne artistien tuomista", riittää yleisöä tai ei,
Koska minä ainakin nautin suunnattomasti siitä työstä mitä teen, ja aina niille keikoille joku eksyy ja toivottavasti se joku saa siitä myös mielihyvää,
eikö se tässä elämässä ole kuitenkin se perimmäinen tarkoitus?
Sulla ja jokaisella on oikeus olla minusta ihan mitä tahansa mieltä, helppoa se on nimimerkin takaa huudella, mut mitä se kertoo kirjoittajasta ihmisenä?
eniten mä arvostan niitä ihmisiä joilla on se sama pokka tulla keskustemaan kahvikupin ääreen.
mun yhteystiedot löydät googlaamalla, taikka facebookista joten ota rohkeasti yhteyttä.
Terveisin: Jarkko Anttila. - raggasound
Jarkko Anttila kirjoitti:
siitä promoottorina toimimisesta voin keskustella kanssasi mielellään vaikka kahvikupposen ääressä,
"jo kauan yrittänyt väkisin saada Saloon jotain mille ei vaan riitä yleisö täällä."
ömm..
Viikate
Apulanta
Maj Karma
Poets of the Fall
Klamydia
Yö
Jukkapoika
Don Johnson Big Band
Jippu
Damn Seagulls
Matti Nykänen
Flaming Sideburns
Orkidea
siinä vain muutamia tuomiani artisteja vuosien varrella Saloon, eli olisihan se vika sitten kuitenkin Salolaisissa ihmisissä?
mä jatkan niin kauan kun mua kiinnostaa: "tätä väkisin tänne artistien tuomista", riittää yleisöä tai ei,
Koska minä ainakin nautin suunnattomasti siitä työstä mitä teen, ja aina niille keikoille joku eksyy ja toivottavasti se joku saa siitä myös mielihyvää,
Sulla ja jokaisella on oikeus olla minusta ihan mitä tahansa mieltä, helppoa se on nimimerkin takaa huudella, mut mitä se kertoo kirjoittajasta ihmisenä?
eniten mä arvostan niitä ihmisiä joilla on se sama pokka tulla keskustemaan kahvikupin ääreen.
mun yhteystiedot löydät googlaamalla, taikka facebookista joten ota rohkeasti yhteyttä.
Terveisin: Jarkko Anttila.Kyllähän tälle tilaus löytyy! Salossa ei koskaan ole liikaa vaihtoehtoja illanvietoon... Esimerkiksi viikonlopun clubi step in sound oli kyllä varsin mainio setti, vaikka vaan perjantaina paikalle pääsinki... oikeen mielellään kuunteli hiukan dubia ja reggaeta kun nautti ne parit oluset... Armakseen piti maksaa 5 euroa sisää ja 2,5 euroa narikka ja siellä oli yks onneton laulamassa karaokea. Hoodissa oli yhen hitin pumppu Absoluuttinen Nollapiste ja siitä olisi parin kaljan kylkeen tullu 9€ lisähintaa... joten narikan hinnalla ilta hyvää musiikkia... en pannu ollenskas pahakseni!
- :D
ömm..
Viikate
Apulanta
Maj Karma
Poets of the Fall
Klamydia
Yö
Jukkapoika
Don Johnson Big Band
Jippu
Damn Seagulls
Matti Nykänen
Flaming Sideburns
Orkidea
Terveisin: Jarkko Anttila.Kyllä on taas kummallinen päteminen täällä voimissaan :D Kuule Junes, kun noin hyvin tiedät Ossin ja Jaken asiat, että kannattaa niitä täällä julkisilla foorumeilla huudella, niin olisikohan se liikaa vaadittu että ensin vaikka hiukan tarkentaisit tosiasioita ennenkuin alat luulojasi täällä sellaisina esittelemään? Melko röyhkeetä ja myös varomatonta tollanen julkinen solvaaminen. Mitä se sitä baaria pahentaa, kuka siellä on töissä ja kuka omistaa, vaikka SINÄ et heistä henkilökohtaisesti pitäisikään? Melkosta Suomen verotuslainsäädännön aliarviointia, ja myös työntekijöiden, jos mainitsemasi kusetukset noin vaan läpi menisivät. Sinunkaltaistesi toivoisi vaan pysyvän kotona esim. formulakisojen ja grillimakkaran ym muun sopivan yksinkertaisen ajanvietteen äärellä.
- ukeelö
:D kirjoitti:
Kyllä on taas kummallinen päteminen täällä voimissaan :D Kuule Junes, kun noin hyvin tiedät Ossin ja Jaken asiat, että kannattaa niitä täällä julkisilla foorumeilla huudella, niin olisikohan se liikaa vaadittu että ensin vaikka hiukan tarkentaisit tosiasioita ennenkuin alat luulojasi täällä sellaisina esittelemään? Melko röyhkeetä ja myös varomatonta tollanen julkinen solvaaminen. Mitä se sitä baaria pahentaa, kuka siellä on töissä ja kuka omistaa, vaikka SINÄ et heistä henkilökohtaisesti pitäisikään? Melkosta Suomen verotuslainsäädännön aliarviointia, ja myös työntekijöiden, jos mainitsemasi kusetukset noin vaan läpi menisivät. Sinunkaltaistesi toivoisi vaan pysyvän kotona esim. formulakisojen ja grillimakkaran ym muun sopivan yksinkertaisen ajanvietteen äärellä.
mä luulen et junes on ossi :)
- Kynänen
ömm..
Viikate
Apulanta
Maj Karma
Poets of the Fall
Klamydia
Yö
Jukkapoika
Don Johnson Big Band
Jippu
Damn Seagulls
Matti Nykänen
Flaming Sideburns
Orkidea
Terveisin: Jarkko Anttila.kuka on maksanut noiden Saloon tuomiesi taiteilijoiden esiintymispalkkiot?
- lällälläää
ömm..
Viikate
Apulanta
Maj Karma
Poets of the Fall
Klamydia
Yö
Jukkapoika
Don Johnson Big Band
Jippu
Damn Seagulls
Matti Nykänen
Flaming Sideburns
Orkidea
Terveisin: Jarkko Anttila.Ne sun artistien tuomiset tänne kun joka kierros hakkaa tappiota oikein huolella.. suuri syy on myös se sun paska oma musiikkimasku jota soitat korkeelta ja kovaa vaikka ihmiset olis salohalliinkin tullut katsoon apulantaa niin sinä soitat väliajat sitä tekno paskaasi:) luulisi että soitetaan samantapaista musaa kuin artisitikin jota ihmiset ovat tulleet katsoon. Olen monelta kuullutkin että ei sinne volumeen viitsi tulla kun sinä olet siellä dj:nä ja se sun musiikkisi soi siellä koko ajan. ja kun asenne on pitkälti sinä sinä sinä.. kun olit ehdokkaana vaaleissa niin johan olit juttelevainen ja mukava ja nyt hädin tuskin edes tervehdit.. p.s onko sun duunis loppunu tuolla eastwayllä vaikka tuottoisia keikkoja järjestelitkin??
- Jarkko Anttila
lällälläää kirjoitti:
Ne sun artistien tuomiset tänne kun joka kierros hakkaa tappiota oikein huolella.. suuri syy on myös se sun paska oma musiikkimasku jota soitat korkeelta ja kovaa vaikka ihmiset olis salohalliinkin tullut katsoon apulantaa niin sinä soitat väliajat sitä tekno paskaasi:) luulisi että soitetaan samantapaista musaa kuin artisitikin jota ihmiset ovat tulleet katsoon. Olen monelta kuullutkin että ei sinne volumeen viitsi tulla kun sinä olet siellä dj:nä ja se sun musiikkisi soi siellä koko ajan. ja kun asenne on pitkälti sinä sinä sinä.. kun olit ehdokkaana vaaleissa niin johan olit juttelevainen ja mukava ja nyt hädin tuskin edes tervehdit.. p.s onko sun duunis loppunu tuolla eastwayllä vaikka tuottoisia keikkoja järjestelitkin??
laita mailia, [email protected] :)
niin sovitaan kahviaika ja mennään ihmeessä juttelemaan ;)
voin sitten jatkossa tervehtiä, kun valitettavasti sattuu olemaan noita moro tuttuja aika paljon,joten joskus joku voi epähuomiossa unohtua,
mut mennään ihmeessä kahville niin voit sitten kertoa surusi ja murheesi, kyllä mulla riittää aina sen verran aikaa "ystävälle" ja jatkossa sitten lupaan huomioida sinuakin "lällällää" paremmin.
ps. tervetuloa Volumeen kuuntelemaan, ei siellä soi teknopaska, katos mullakin toi musiikkimaku näin vanhemmiten on vähän jo laajentunut. :)
ystävällisesti:Jarkko Anttila
pps. kynänen tervetuloa samaan kahvipöytään lällällään, kanssa vaikka yksi ja sama jakautunut persoona tunnut olevankin.
- Kuusi6
Kertokaa minulle mitä syön tänään, en kyseenalaista mitään, teen kuin sanotte :D
Mitä laitan päälle kun menen ulos? Ehdotuksia? Puen ehdotuksien mukaan.- Uussalolainen
Mikä teit salolaisia vaivaa? Kaikki on aina haukkumassa jotain toista, puukkoa tulee selkään minkä kerkiää. Taitaa olla pohjavedessä jotain vikana. En ole täällä montaakaan positiivisesti ajattelevaa/toimivaa ihmistä nähnyt, taitaa porukka saada elinvoimansa kaikesta negatiivisuudesta? Tämäkin arvostelija voisi tehdä itse jotain ja kokeilla miltä tuntuu kun muut alkavat arvostelemaan tekemisiäsi! Mutta kun ei tee mitään, ei tule virheitä. Elää varmaan sossun tuella, ei työtä kun kukaan ei ota töihin, s**tana. Vika siinäkin tapauksessa ihan varmasti muussa! Get a life, bastard!
- Entinen Salolainen
Uussalolainen kirjoitti:
Mikä teit salolaisia vaivaa? Kaikki on aina haukkumassa jotain toista, puukkoa tulee selkään minkä kerkiää. Taitaa olla pohjavedessä jotain vikana. En ole täällä montaakaan positiivisesti ajattelevaa/toimivaa ihmistä nähnyt, taitaa porukka saada elinvoimansa kaikesta negatiivisuudesta? Tämäkin arvostelija voisi tehdä itse jotain ja kokeilla miltä tuntuu kun muut alkavat arvostelemaan tekemisiäsi! Mutta kun ei tee mitään, ei tule virheitä. Elää varmaan sossun tuella, ei työtä kun kukaan ei ota töihin, s**tana. Vika siinäkin tapauksessa ihan varmasti muussa! Get a life, bastard!
Olen täysin samaa mieltä kanssasi "uus salolainen", niillä on siellä tosi pienet piirit ja puukotusta selkään tulee suunnasta kuin toisestakin.
Salossa kateellisuus tiivistyy ja jonkun onnistuessa, muut yrittävät saada onnistumisen käännettyä hinnalla millä hyvänsä epäonnistumiseksi.
Joten en ole yllättynyt, että joku urpo lähtee kritisoimaan muiden toimintaa, kun itse ei ole päässyt elämässään edes kynnystä pidemmälle.
Ja mitä Jakeen tulee, niin siinä miehessä on pippurisuutta ja asennetta, nostan hattua Jakelle, monessakaan miehessä ei löytyisi samaa energisyyttä ja onnistumista! :) - oldgayboy
Entinen Salolainen kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi "uus salolainen", niillä on siellä tosi pienet piirit ja puukotusta selkään tulee suunnasta kuin toisestakin.
Salossa kateellisuus tiivistyy ja jonkun onnistuessa, muut yrittävät saada onnistumisen käännettyä hinnalla millä hyvänsä epäonnistumiseksi.
Joten en ole yllättynyt, että joku urpo lähtee kritisoimaan muiden toimintaa, kun itse ei ole päässyt elämässään edes kynnystä pidemmälle.
Ja mitä Jakeen tulee, niin siinä miehessä on pippurisuutta ja asennetta, nostan hattua Jakelle, monessakaan miehessä ei löytyisi samaa energisyyttä ja onnistumista! :)paikka. Ja aina löytää mukavaa seksiseuraa. On kyllä ainoa oikea paikka tällaiselle keski-ikäiselle homomiehelle joka ei jaksa enää liehua sifonkihuivi kaulassa nuorisomestoissa. Joka kerta on tärpännyt vaikka en miltään adonikselta näytäkään enää.
- MillaMagia;)
oldgayboy kirjoitti:
paikka. Ja aina löytää mukavaa seksiseuraa. On kyllä ainoa oikea paikka tällaiselle keski-ikäiselle homomiehelle joka ei jaksa enää liehua sifonkihuivi kaulassa nuorisomestoissa. Joka kerta on tärpännyt vaikka en miltään adonikselta näytäkään enää.
Keskityhän sä jatkos ihan omiin tekemisiis äläkä vaivaa typerää päätäs muiden tekemisillä kun kerran sairaanloinen kateus on ottanut sust yliotteen. voin kirjoituksestas päätellä sun olevan itse epäonnistunut elämässäs pahemman kerran, täällä yrität päteä ja pönkittää omaa olemustas mustamaalaamalla ja paskaa puhumalla. se mitä tänne kirjoitit, teksti jossa oli vaan 6 lausetta, kertoi sust tarpeeks, kateellinen paska joka ei ikinä tuu pärjää elämäs. Kaikkee hyvää jarkolle ja ossille, sata lasissa eteenpäin ;)
- osmo!
laita kalsarit
- Kuusi6
osmo! kirjoitti:
laita kalsarit
Kun laitoin vain kalsarit :( Miksi en osaa ajatella itse?
- juoppooooooooo
Kuusi6 kirjoitti:
Kun laitoin vain kalsarit :( Miksi en osaa ajatella itse?
olen salolainen känni paska. käyn vähän ryyppäämässä joka viikonloppu ja oksennan sitten illan päätteeksi. On se niin kivaa ku siihen on jo tottunut. Tulkaa mukaan
- ent. Hesalainen
Uussalolainen kirjoitti:
Minäkin uusi Salolainen ja kävin aivan mahtavassa Reggaeillassa tässä paikassa ja innolla odotamme uutta samanmoista iltaa ! Terveisin ent. Hesalainen ja sen kaverit !
- dkjdkhj
volum on paska ja nii o jarkko ja ossiki ja nii o ulkomaalaisetki mut niin on suomalaisetki ja sitte on kaikki ketkä osaa kirjottaa ja neki keytkä ei osaa ja etenmki ne ketkä ei osaa sitte on emot on ne homoja ja scenet on kans homoja ja punkkarit on paskoja mut hipit vittuun ja sit kaikki ketkä on noksul duunis tai muual esim armaxes o iha vitust ja sä kirjottaja oot rasisti vammanen rasistit kans kuuhu yo
- -Verano-
jantza82. Musta sä kuulostat tylsältä ja umpimieliseltä B-luokan kansalaiselta, suvaitsemattomalta ja typerältä sellaiselta. Mut hei, kauluspaitaa housuihin vaa ja tervemenoo jonneki muiden perusjunttien kanssa keskustelemaa nuorison rappiosta ja siitä kuinka muilla on hauskempaa kuin itsellä :D
- ratsja
jake kasva aikuiseksi että voin katsoa sinua ylös päin .
- epralane
Meet epralaset olan sitä mieltä etä maaha muutost o leikatava.
- kysymppä vaa
Misä sitä tehtän sitä leikamist?
- epralane
Sitä tehtän kehys riihesä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436