Eli mettäkonekuskit kellä talon auto käytössä, kuinka käytäntö on tuntien merkkaamisen suhteen.
Eli alkaako teillä työaika kotopihasta kun liikenteeseen lähtee vaiko perinteisesti vasta työmaalta?
Ihan mielenkiinnosta kysisin kun ko. tilanne itsellä että talon autolla mennään.
TES:n mukaan, jos oikein tulkitsin niin alkaa työaika vasta metsästä. Mutta siis kuinka käytännössä?
virman auto. Työaika?
hailuksilla
5
1332
Vastaukset
- jnhv
tietenki tunnit alkaa vasta metässä. ei mahtas työnantaja oikeen hyvää tykätä jos laittas tunnit alkamaan kotoo lähtiessä.
- käytössä
virman auto ja löpöt, mutta kumminkin vielä verotuksen kautta kuittaa matkakorvaukset eli näin helppoa se on, kuin vaa ymmärtää :-)
Älkää vaa ruvetko inttämään, ettei minä näin tee ;-)
P.S. Kuka tälläistä porsaan reikää valvoo??
- maaltas
tietenkin alkaa:D
- metsäkuski
no työmuoalta tietysti
- kysele ?
Ei kuski tuollaista kysele . Onhan pestin ottaessaan selvittänyt mitä ja miten touhutaan ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454