Eli onko täällä ketään joka on hankkinut kätkythälyttimen? Me haluttais tehdä kaikki tulevan lapsemme turvallisuuden eteen ja ajateltiin kätkythälyttimen hankkimista kun 9 kuukautta lehdessä siitä oli kirjoitustakin. Siinä mainostettiin tuota Nanny -kätkythälytintä, joka on suomessa käytössä kuulemma Kätilöopistolla ainakin. Onkohan se hyvä? löysin netistä googlella toisenmerkkisen kätkythälyttimen myös joka oli Nannya kalliimpi.
Kätkythälytin
4
353
Vastaukset
- ---
Minulla on Nanny. Pidän siitä. Terveydenhoitaja sanoi että heitä roskiin mutta minä olen sitä mieltä että se antaa mahdollisuuden tehdä jotain jos vauva lopettaa hengittämisen. Tunnen oloni rauhallisemmaksi mennessäni nukkumaan. Pelkästään hälyttimen ääni voi herättää vauvan jos hän "unohtaa" hengittää tai nenä joutuu patjaan..
Miksi terppari oli sitä mieltä että roskiin pitäisi heittää? Meinasiko se ettei laite toimi toivotulla tavalla vai että se on kaikkinensa turhake?
- ---
******** kirjoitti:
Miksi terppari oli sitä mieltä että roskiin pitäisi heittää? Meinasiko se ettei laite toimi toivotulla tavalla vai että se on kaikkinensa turhake?
Laite on hälyttänyt kaksi kertaa. Kummallakaan en päässyt selville johtuiko siitä että vauvan hengitys oli hidastunut alle 8 kertaa minuutissa (hälytysraja) vai siitä että vauva nukkui liian sivussa ja hälytin luuli ettei vauva hengitä. Ensimmäisellä kerralla vauvan nenä oli aivan patjassa käsien välissä piilossa - yöunilla (vauva siis konttaava ja liikkuva vauva). Toisella kerralla löysin vauvan päiväunilta silmät suurina selinmakuulta kun oli ilmeisesti pelästynyt hälytintä, mutta nukahti heti uudelleen.
- aloittaja
Soittelin tänään maahantuojalle kun verkkokaupasta oli loppunut eilen kun katsottiin. Mutta kuulemma tänään on tullut uus erä ja lupas tuoda kotiovelle asti. Huomenna siis tuo jos miehelle sopii (hän sen sanoi ostavansa/maksavansa) vaan huomenna se maksaakin sitte. Meillä vasta kesäkuussa vauva tulee mutta kun ei tiedä koska ne sitte taas on myyty loppuun ja koska tulee uusia eriä sen jälkeen, niin otetaan mielummin nyt ajoissa. Meille on esikoinen tulossa, raskautta oli vaikea saada edes alkuu, vuosi yritettiin ja tutkimuksetki käytiin ja vikaakin löyty miehestä mutta sitten kun olis hoidot pitänyt alottaa nii huomasinki olevani raskaana. :) Mut ei haluta ottaa mitään riskejä ja halutaan sen takia toi hälytinkin. Uskon että siitä on apua kätkytkuoleman "ehkäisyssä" kun ehtii ajoissa antamaan ensiapua jos hälytin todella toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078