XBox Livet

--

Morjens! Mitä eroa noilla oikeastaan on? Silverillähän pystyy pelaamaan netissä ja lataamaan demoja. Ainoa ero minkä tiedän goldin ja silverin välillä on se, että goldilla saa ladata uusimmat demon toisin kuin silverillä.
Toinen kyssäri sitten että pitääkö mun ostaa sellane mötikkä (käsittääksen wlan)?
Ja vielä se että mitä se silver maksaa (käsittääkseni kerran pitää maksaa ja sitten se on aina) ja entä se goldi sitten?

Eli jos joku heittäis noi noiden livejen ominaisuudet ja hinnat nii olis pirun jees ; D

4

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nefus

      Eihän silverillä voi pelata livessä... Ainakaan minun kokemuksella, kaikki pelit joita olen kokeillut ovat vain sanoneet "You need Xbox live Gold membership to play this game on live".
      Mitä pelejä oikein olet pelannut`?

      • Nefus

        Ja vielä tuosta... Livessä pelamiseen vaadit:
        Modeemin/Internet yhteden
        Gold jäsenyyden
        Ja jos haluat ladata demoja ynnä muuta krääsää niin suosittelen KOVALEVYÄ. Muistikortille ei mahdu oikein mitään... Itse tilasin Xbox live start packin jossa sain 60gb kovalevyn, headsetin, 3kk goldia ja nettikaapelin, hinta oli 69€ Konsolinetistä.


      • sama tyyppi
        Nefus kirjoitti:

        Ja vielä tuosta... Livessä pelamiseen vaadit:
        Modeemin/Internet yhteden
        Gold jäsenyyden
        Ja jos haluat ladata demoja ynnä muuta krääsää niin suosittelen KOVALEVYÄ. Muistikortille ei mahdu oikein mitään... Itse tilasin Xbox live start packin jossa sain 60gb kovalevyn, headsetin, 3kk goldia ja nettikaapelin, hinta oli 69€ Konsolinetistä.

        Joo no yks kaveri sitte selittäny puuta heinää. Siis se kovalevyhän on siinä jo mukana. Mulla se Cod 2 versio. olikohan se nyt elite ja 250 gb. headsetit tuli messis nii vissii pitää sit kattoo se kaapeli ja ostaa se gold live. Pitääkö se ostaa jostai kaupast vai voiko vaan boxil tilaa ku on nettiyhteys? Ja kiitosta jo vastauksesta! : D


      • eri tyyppi eeeee
        sama tyyppi kirjoitti:

        Joo no yks kaveri sitte selittäny puuta heinää. Siis se kovalevyhän on siinä jo mukana. Mulla se Cod 2 versio. olikohan se nyt elite ja 250 gb. headsetit tuli messis nii vissii pitää sit kattoo se kaapeli ja ostaa se gold live. Pitääkö se ostaa jostai kaupast vai voiko vaan boxil tilaa ku on nettiyhteys? Ja kiitosta jo vastauksesta! : D

        Hei sen goldin voi ostaa sielt boksilt jos vaa oot rekistöröintynyt xbox liveen ja ainakin vuos sitten oli nii että sieltä sai ens kertalaiselle 1kk ilmas gold membershipin et jos aijot sit hankii itteles sen liven kandeis ottaa eka toi ilmanen ja sit laittaa lisää aikaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe