Chat ikäryhmät 50+

Tav mies 50+

O len Suomi24 entinen jäsen.Suomalaiset eivät osaa komunikoida edes chatissa,,Ritaa rivouksia valeita eri arvoisuutta mustsukkaisuutta ynm,sopaa Eivät siis osaa KESKUSTELLA asiallisesti,, suomalainen perusluonne tulee esiiin niin akatemisesti koulutetuila kui kouluttamattomillakin. Ns,seriffien toiminta ala arvoista,,joka vain ruokkii edelläkirjotettua,50 ON MAILMAN ALAARVOISIN CHATT mielestäni,Silti se on suurtaikäluokkaa jonka pitäisi jotain jo olla oppinutkin elämästä.Ei muuta. Ja tämä on minun mielipiteeni..ei kiinosta mennäkyseiseen chattiin..( Huom suomi 24 sivuilla lukee chatista jotenkin näin..chatissa saat samankaltaista seuraa ja vertaistukea?????)

30

3179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aäsödlfkgjh

      Opettele oikeinkirjoitus. Tuollaista tekstiä ei viitsi moni lukea, liikaa kirjoitusvirheitä, välilyönnit pilkun, pisteen jälkeen puuttuvat. Teksti yhtä puuroa.. : (

      Anteeksi moittimiseni, mutta tympii tällaiset huonosti kirjoitetut tekstit. Jos jotakin kirjoittaa, sietää lukea kommenttinsa pariinkin kertaan ja tehdä korjaukset ennen lähettämistä.

      Ja nyt niitä 'pilkunnussijoita, ota lääkkeesi, olet avohoidossa, jokinorsu, läskiperse, huora, mene takaisin...' jne... vastauskommentteja lukemaan.

      • 50+chattu

        asiallinen, moitit kirjoittajaa oikeinkirjoituksesta, mutta oma tekstisi sisältää todella ala arvosia sanoja kirjoittajasta. Tiedätkös, että sana nimittelyt voi johtaa poliisitutkintaan esim sana *huora* on yksi niistä.

        Aloittajan kirjoitus ihan hyvä ja juuri sellaista tuolla 50 huoneessa onkin, siellä on chattaajat jakautuneet leireihin joka todella on ikävää sekä heijastuu myös keskusteluihin. Kyllä sefutkin menneet paljon näiden mielistelijöiden puolelle ja uudella chattaajalla ei ole jalansijaa. Uusi chattajaa on ihan vieras kaikille ja jos erehtyy jotain kirjoittamaan ylelle, niin oitis saa ilkkuvia vastauksia tai mielipiteitä. Siellä eräät chattaajat oikein tavan takaa nauravaat ja ivahenkisesti suhtautuvat.

        Erittäin valitettavaa että suurimman ikäluokan käytös on tuollaista jolle ei sefutkaan mahda mitä vai olisiko se niin etteivät haluakkaan??????


      • uusiin maisemiin
        50+chattu kirjoitti:

        asiallinen, moitit kirjoittajaa oikeinkirjoituksesta, mutta oma tekstisi sisältää todella ala arvosia sanoja kirjoittajasta. Tiedätkös, että sana nimittelyt voi johtaa poliisitutkintaan esim sana *huora* on yksi niistä.

        Aloittajan kirjoitus ihan hyvä ja juuri sellaista tuolla 50 huoneessa onkin, siellä on chattaajat jakautuneet leireihin joka todella on ikävää sekä heijastuu myös keskusteluihin. Kyllä sefutkin menneet paljon näiden mielistelijöiden puolelle ja uudella chattaajalla ei ole jalansijaa. Uusi chattajaa on ihan vieras kaikille ja jos erehtyy jotain kirjoittamaan ylelle, niin oitis saa ilkkuvia vastauksia tai mielipiteitä. Siellä eräät chattaajat oikein tavan takaa nauravaat ja ivahenkisesti suhtautuvat.

        Erittäin valitettavaa että suurimman ikäluokan käytös on tuollaista jolle ei sefutkaan mahda mitä vai olisiko se niin etteivät haluakkaan??????

        Tuolta 50 saa on valitettavasti totta.Suurin osa on ihan kunnollisia kirjoittajia, näiden mustasukkaisten,pirullisten ihmisten vuoksi kärsii kaikki sielä kirjoittelevat.Syy ei mielestäni ole sefujen, meidänikästen pitäs jo älytä jos ei muuta niin katsoo peiliin, en voi ymmärtää ???
        Sielä on jokunen vippinikki suurimapana pahennuksen aiheuttajana,syy on se et ovat omistavinaan toiset sättääjät.Ei tarvitse muuta kuin sanoa moi , johan alkaa punasella tulemaan vaikka mitä nimittelyä, uhkailua ym mikä ei kuulu kyllä millekkään kirjoittelupalstalle.Juoruja juorujen perään mitkä eivät edes pidä paikkaansa.Kai se on sitä nykyaikaa en tiedä,,edes lapset eivät osaa olla noin pirullisia ja ivallisia mitä 50 huoneen kirjoittelijat ovat, siis ne muutamat eivät toki kaikki.
        Tiedän .................pysy pois,,ylhäällä oikealla on laatikko missä lukee poistu, sitä kun klikkaa, tartvitse lukee sontaa jos ei taho


      • riamaria
        uusiin maisemiin kirjoitti:

        Tuolta 50 saa on valitettavasti totta.Suurin osa on ihan kunnollisia kirjoittajia, näiden mustasukkaisten,pirullisten ihmisten vuoksi kärsii kaikki sielä kirjoittelevat.Syy ei mielestäni ole sefujen, meidänikästen pitäs jo älytä jos ei muuta niin katsoo peiliin, en voi ymmärtää ???
        Sielä on jokunen vippinikki suurimapana pahennuksen aiheuttajana,syy on se et ovat omistavinaan toiset sättääjät.Ei tarvitse muuta kuin sanoa moi , johan alkaa punasella tulemaan vaikka mitä nimittelyä, uhkailua ym mikä ei kuulu kyllä millekkään kirjoittelupalstalle.Juoruja juorujen perään mitkä eivät edes pidä paikkaansa.Kai se on sitä nykyaikaa en tiedä,,edes lapset eivät osaa olla noin pirullisia ja ivallisia mitä 50 huoneen kirjoittelijat ovat, siis ne muutamat eivät toki kaikki.
        Tiedän .................pysy pois,,ylhäällä oikealla on laatikko missä lukee poistu, sitä kun klikkaa, tartvitse lukee sontaa jos ei taho

        puhut.ns.vakituiset chattaajat tuntuvat päivästä toiseen laulavan keskenään samoja virsiä...
        Eihän siellä uusia juuri moikatakaan ettei vain tulisi "uutta verta"keskusteluun.
        Ikävää sekin etteivät aikuiset ihmiset siellä osaa keskustella riitelemättä!


      • pöriäinen sätistä25
        riamaria kirjoitti:

        puhut.ns.vakituiset chattaajat tuntuvat päivästä toiseen laulavan keskenään samoja virsiä...
        Eihän siellä uusia juuri moikatakaan ettei vain tulisi "uutta verta"keskusteluun.
        Ikävää sekin etteivät aikuiset ihmiset siellä osaa keskustella riitelemättä!

        Tai kun tulet vieraana sinne, niinkuin minä ja moni muu, jolla ei todellakaan ole halua rekkautua.
        Tulee kommentteja kaappin, oletko se tai tuo!?
        Typerää, koska ei kaikki halua oireasti rekkautua!
        Olen pyörinyt siellä 50 ja 53 ja aina punasilla tullaan kyslemään olenko se tai se..
        Sitten alkaa haukkuminen, vaihdetaan nikkiä rekatusta monelle rekkaamattomaksi ja haukutaan.
        Joskus mukavakin jutella joutoaikana, mutta ei täällä aina anneta siihen mahdollisuutta.

        Ps. Tämä on elämää


      • la amore
        pöriäinen sätistä25 kirjoitti:

        Tai kun tulet vieraana sinne, niinkuin minä ja moni muu, jolla ei todellakaan ole halua rekkautua.
        Tulee kommentteja kaappin, oletko se tai tuo!?
        Typerää, koska ei kaikki halua oireasti rekkautua!
        Olen pyörinyt siellä 50 ja 53 ja aina punasilla tullaan kyslemään olenko se tai se..
        Sitten alkaa haukkuminen, vaihdetaan nikkiä rekatusta monelle rekkaamattomaksi ja haukutaan.
        Joskus mukavakin jutella joutoaikana, mutta ei täällä aina anneta siihen mahdollisuutta.

        Ps. Tämä on elämää

        samasta huoneesta. Itse olen rekkautunut nimimerkki ja minulle on kerrottu, miten eräät nikit niin rekatut kuin rekkaamattomat menevät kaappeihin varoittelemaan minusta. Ihmettelenkin mistä nämä varoittajat tuntevat minut??? Kuitenkin asialla on ollut myös se käänteinen puoli, kun minusta varoiteltiin, niin minusta tulikin kiinnostava monelle nikille. Olen saanut nauttia tosi mukavista sekä fiksuista juttelijoista eli ne *huutelijat sekä tietäjät* ampuivat omaan nilkkaansa heh.


      • kuumaa sättisoppaa
        la amore kirjoitti:

        samasta huoneesta. Itse olen rekkautunut nimimerkki ja minulle on kerrottu, miten eräät nikit niin rekatut kuin rekkaamattomat menevät kaappeihin varoittelemaan minusta. Ihmettelenkin mistä nämä varoittajat tuntevat minut??? Kuitenkin asialla on ollut myös se käänteinen puoli, kun minusta varoiteltiin, niin minusta tulikin kiinnostava monelle nikille. Olen saanut nauttia tosi mukavista sekä fiksuista juttelijoista eli ne *huutelijat sekä tietäjät* ampuivat omaan nilkkaansa heh.

        varmasti niin, mutta oliko ne varoitukset aiheettomia mielestäsi?
        Toivottavasti saat edelleenkin käydä fiksuja keskusteluista,kuten aiemmin olikin puhe *eräät*
        Suurin osa on edelleenkin aivan tavallisia ja asiallisia juttelijoita ja hyvä niin.
        Jotenkin kirjoituksesi kumpuaa ivaa se kai lienee tarkoituksesikin!!


      • ei oo oikeen
        kuumaa sättisoppaa kirjoitti:

        varmasti niin, mutta oliko ne varoitukset aiheettomia mielestäsi?
        Toivottavasti saat edelleenkin käydä fiksuja keskusteluista,kuten aiemmin olikin puhe *eräät*
        Suurin osa on edelleenkin aivan tavallisia ja asiallisia juttelijoita ja hyvä niin.
        Jotenkin kirjoituksesi kumpuaa ivaa se kai lienee tarkoituksesikin!!

        Jos tollanen kirjottelu ei oo sairasta niin mikä sitten on..


      • no addikti
        ei oo oikeen kirjoitti:

        Jos tollanen kirjottelu ei oo sairasta niin mikä sitten on..

        sairastahan se, mutta mistähän liene johtuu????


      • Anonyymi

        Haista kielikukkanen


    • :)

      Jos ja kun tulet tänne kirjoittamaan ! Toi, lukihäiriö....

      • kampijakumpi

        johan on justus! Että oikein kopioidaan tuollasta sairasta tekstiä.
        Onko mitään älyä?.
        Taitaa olla jommankumman kopionteja :D


    • lelle

      Samaa mieltä....chattaily hyvin usein vasten mielistä....!!..Kiitos niille harvoille jotka osaatte jutella.....!!
      Entinen käyttäjä....en jaksa kuunnella turhan aikasta jäpätystä.....valitettavasti...luulin että Suomalainen osaa keskustella...mutta ei....

      • Cettuz.

        Sattailu on ihanaa, siitä nauttii ja se tuo rauhan sieluun. Chat-huoneseen saa mennä ja tulla pois koska haluaa. Monen monituiset kerrat siellä hyvät jutut ja juttu kumppanit. Joten kiitos ihanista chat tuokioista, kaikki eivät voi viihtyä. Vrt. elämään.


      • Peräkylän Saara
        Cettuz. kirjoitti:

        Sattailu on ihanaa, siitä nauttii ja se tuo rauhan sieluun. Chat-huoneseen saa mennä ja tulla pois koska haluaa. Monen monituiset kerrat siellä hyvät jutut ja juttu kumppanit. Joten kiitos ihanista chat tuokioista, kaikki eivät voi viihtyä. Vrt. elämään.

        .. ettäkö Chat huoneeseen saa mennä ja tulla pois koska haluaa.
        Noo.. ku sinne kohtuudella pääsiskin sisään.. ku edelleenkin tulee teksit kirjautuessa sisään, jotta pääsy estetty. Hmm.. Chat-isäntien mukaan olen muka tehnyt jotain oikein tuhmaa ja esto päällä. Jestas sentään, ku mitään tuhmaa ei näin kiltti työttönen edes osaa tehdäkkään.


      • Kettuz
        Peräkylän Saara kirjoitti:

        .. ettäkö Chat huoneeseen saa mennä ja tulla pois koska haluaa.
        Noo.. ku sinne kohtuudella pääsiskin sisään.. ku edelleenkin tulee teksit kirjautuessa sisään, jotta pääsy estetty. Hmm.. Chat-isäntien mukaan olen muka tehnyt jotain oikein tuhmaa ja esto päällä. Jestas sentään, ku mitään tuhmaa ei näin kiltti työttönen edes osaa tehdäkkään.

        Isonkirjan sanoin MIKSI Saara nauroi?


      • kirjoittaa

        kirjoittaa edes suomalaista oikein, se kirjoitetaan pienellä ässällä, toim. huomautus. kuinka voi olettaa,
        että muukaan sanoma vois olla uskottavaa.


    • SARA4938

    • Sheripha

      Oho😉

    • Actumneagas

      Oi niitä aikoja, kun oli vielä 40 , 50 , 60 ja 70 chatit. Eletään toivossa, että YP haluaisi taas kehittää Suomenn chatia ja ideoi ikähuoneet :)

      • toteaja

        Seuraava uudistus voi hyvinkin olla sättien lakkauttaminen. Eihän ne tuota mitään.


      • taitaaloppua

        Eipä mitään idoita olen näkynyt ,päinvastoin kaikki meni huonommaksi. Väki on vähentynyt aika paljon , jospa lienee loppunsa edellä.


      • Actumneagas
        toteaja kirjoitti:

        Seuraava uudistus voi hyvinkin olla sättien lakkauttaminen. Eihän ne tuota mitään.

        Jokaisella chattaajalla on sähköposti ja mitä useampi nimimerkki, sitä useampi
        postilaatikko. Ja sekös mainostajia miellyttää. Käyttäjämäärät ratkaisee, ei keskustelun taso :)


      • Actumneagas
        taitaaloppua kirjoitti:

        Eipä mitään idoita olen näkynyt ,päinvastoin kaikki meni huonommaksi. Väki on vähentynyt aika paljon , jospa lienee loppunsa edellä.

        Tietoturvavaatimukset ja niiden kalleus haittaavat kehitystyötä. Mutta totta turiset, että chatin käyttäjämäärät ovat romahtaneet vuosituhannen alun merkittävistä määristä, mutta muistakaamme että elämä on aaltoliikettä eikä Facebook, Tinder tai muut vastaavat anna sitä samaa anonyymiä keskustelumahdollisuutta kuin chat, joten chatilla on paikkansa . Nokia oli mammuutti, kunnes kutistui hiireksi ja nyt se sieltä taas nousee ja Unikko-kuosikin liikkuu pohjamudista pilviin ja takaisin :)


    • aliii

      Samaa mieltä....chattaily hyvin usein vasten mielistä....!!..Kiitos niille harvoille jotka osaatte jutella.....!!
      Entinen käyttäjä....en jaksa kuunnella turhan aikasta jäpätystä.....valitettavasti...luulin että Suomalainen osaa keskustella...mutta ei..

    • Nekkutikkari

      Olet niin oikeassa joka ikisessä lauseessa ite Olin kans Suomi 24chstissa monta vuotta ja siellä oli Just tollasta tismalleen miten Kerroit. Mä sitten vaan kerran Lähdin sieltä koska tajusun et mua oli kusetettu.. enkä enää mennyt sinne 50 chattiinki.. kiitos kirjoituksesta.. jaoin sen faceen ja twitterii

      • nukkukatti

        Klo: 01:51 luulisi olevan muutakin tekemistä kuin länkyttää joutavia täällä esi. nukkua.


      • siellä.he.tuolla.ne

        Vaikuttaa siltä, ettet vielä ole saanut henkistä chat-sidettä katkaistua, koska käyt edelleen, vuosikymmen jälkeenkin kommentoimassa chatia keskustelupalstalla ja jaat chat-keskustelupalstan kirjoituksia muualle someen.

        Kun sinua on kertomasi mukaan kusetettu anonyymilla keskustelusivustolla, oliko itsessäsi syytä siihen?


      • Kellokyylälle
        nukkukatti kirjoitti:

        Klo: 01:51 luulisi olevan muutakin tekemistä kuin länkyttää joutavia täällä esi. nukkua.

        Eniten huvittaa näillä palstoilla tuollaiset "kellokallet" Jotka ei pysty lukemaan edes kommentteja, ennen kuin tarkistaa, mihin aikaan se on kirjoitettu.
        Mitä helvettiä kuuluu kelleen, mihin aikaan kukin kommentoi keskustelupalstoille.
        Hereilläoloon ja valvomiseen voi olla monia eri syitä.
        Jotenkin yksioikoisen typerää tarjota aina kaikille sitä nukkumista kymppiuutisten jälkeen.
        Jos itse niin teet, ei tarkoita välttämättä sitä, että kaikkien muidenkin pitäisi nukkua öisin.
        Lopeta jo tuollainen sairas kellonkyylääminen tälläisissä tilanteissa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      40
      3323
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1632
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1523
    5. 80
      1125
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      906
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      899
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      820
    Aihe