Megane vm. 04-06, bensa

inssi'

Olen hankkimassa perheeseen kakkosautoksi mahdollisesti Meganen, bensa, vm. 04-06. Mitä huomioonotettavaa tuossa on.

10

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RENU 1,4

Mull on pelannut hyvin 1,4 koneella.Oli ajettu 75000 ko ostin,nyt 153000.Ei ole ollut ongelmia.Mutta oon kuullu moitteitakin.Kai näis on ns:maanantai versioita joukossa,Oon ollu tyytyväinen,ei katsastus remppoja,eikä muita murheita.

• datqa

1,6-05 farkku....puolat uusittu ja jarrupalat.....86tkm -110tkm......ei muuta.....ja tankattu....sekalaisessa ajotietokone näyttää 7,4L

• frangrabba

rapea ranskalainen,en ostais ja vielä niin kamalan näköinenkin

• inssi'

No eihän sinun hyvänen aika tarvitsekaan ostaa. Ja milläpä sinä ostaisitkaan.

• Megane II

Itsellä vm-06 1,6 koneella ja hyvin on palvellut, ei mitään valittamista. Edellinen oli vm-01 eikä siinäkään mitään vikoja ilmennyt. Vaihtaessa tähän kakkos koriseen loikkasin vuosimallien -03, -04 ja -05 yli ja ostin tuon -06:n 30 tuhatta ajetuna kesällä -07. Hyvin on palvellut kaksi ja puoli vuotta.

• >40tkm vuodessa...

Omassa ainoastaan sähkövikoja, muuten tekniikka toimii loistavasti, tähän asti ainakin... 180tkm ajettu ja muita ongelmia ei oo...
        Kannattaa kysellä edelliseltä omistajalta tietoja tarkemmin vioista jos viittii edellisen omistajan selvittää, tekniikka sähköt pois lukien on ollu kyllä muuten oikeestikkin hyvää... Ja edelleen jopa pidän ton auton ajotuntumasta...

• piinattu rellu

Kyllä ainoa hyvä puoli on ollut tähän mennessä( noin kaksi vuotta), että jarrut on hyvät.
      Muuten pikkuvikaa säännöllisesti. Ei sovi ainakaan naisen käyttön.
      Kyllä ranskalaisinsinööri sais pysyä parfyymipuolella.

• Vaikka näin

Että joka merkissä sattuu enemmän ja vähemmän vikaisia yksilöitä ja myönnän sen että ketuttaahan se jos jatkuvasti saa korjata.

• Antero Kekkonen

Nehän tekee Airbusseja ja ydinvoimaakin meille. Huh huh..

• tassiraiver

Minua kiinnostaa porrasperä 2-litrainen. Onko siinä vähemmän vikoja kuin farmarissa ja hatchbackissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40