missähän mahtaa olla vika kun usein kun laitan maksukortin boxiin tulee ilmoituksia että, väärä kortti, ei korttia tai tarkista kortti. eikä vain yhdellä boxilla vaan kokeiltu on neljälläkin erillä. joskus taas kortin laitto onnistuu eka kerralla. eihän vika voi silloin olla kai kortissa eikä kaikissa neljässä boxissakaan?
kortti
15
1201
Vastaukset
- ffg666
Korttia ei ole suunniteltu jatkuvaan renkuttamiseen lukijasta toiseen. Pidä kortti yhdessä laitteessa ja katsele sillä.
- kolla korten
kun sitä korttia tarvii aina välillä mökilläkin ja kotonakin välillä toisessa huoneessa. kai sen nyt pitäisi sentään vaihdot boxista toiseen kestää?
- keonkaeon
Sama juttu meikäläisellä,korjaantuu helposti kun vetää kortin uudestaan ulos ja taas sisään jos ei vieläkään onnistu niin taas ulos ja sisään painaen ihan pohjaan,nyt pitäisi toimia.Itellä 2 tallentavaa johon sitä joka päivä siirtelen.Ei se häiritse ainakaan mua koska tekee sitä vain sillon tällön ja on helppo korjata kun koskee korttiin ja pikkasen heiluttaa tai vetää ulospäin.Ehkä näis korteis on jotain kulumaa tai jotain pientä epätarkkuutta sen sopivuudesta noihin boxeihin,mutta en usko moxeissa olevan mitään häikkää.Mulla teki sitä jos uudessa kortissa kylläkin että en nytoikein tiiä, sen kanssa täytyy vaan oppii elämään.
- kolla korten
teillä joillakin todettu kortti joskus vialliseksi? eikö ne ajan myötä kulu ja ala oireilemaan? ei kai nyt mikään kestä ikuisuutta. minun kortti on jo kuutisen vuotta vanha.
- keonkaeon
kolla korten kirjoitti:
teillä joillakin todettu kortti joskus vialliseksi? eikö ne ajan myötä kulu ja ala oireilemaan? ei kai nyt mikään kestä ikuisuutta. minun kortti on jo kuutisen vuotta vanha.
kyllä sä jo voisit vaihtaa 6v vanhan kortin,kyl se uus pelais paremmin.Eihän se ees maksa mitään.Kuluuhan ne väkisinkin kun niitä sormeilee ja työntelee ja vetelee.
- vanhenee
keonkaeon kirjoitti:
kyllä sä jo voisit vaihtaa 6v vanhan kortin,kyl se uus pelais paremmin.Eihän se ees maksa mitään.Kuluuhan ne väkisinkin kun niitä sormeilee ja työntelee ja vetelee.
Jouduin vaihtamaan muutama vuosi sitten Welhon kortin, jota Handanin tallentava boksi ei sitä tunnistanut. Muissa bokseissa kortti toimi ongelmitta. Nyt syksyllä HD-kanavien linkitys vaati taas kortin vaihdon, sillä Welhon mukaan vanha kortti ei tukenut linkitystä.
- kolla korten
vanhenee kirjoitti:
Jouduin vaihtamaan muutama vuosi sitten Welhon kortin, jota Handanin tallentava boksi ei sitä tunnistanut. Muissa bokseissa kortti toimi ongelmitta. Nyt syksyllä HD-kanavien linkitys vaati taas kortin vaihdon, sillä Welhon mukaan vanha kortti ei tukenut linkitystä.
olen kahteen kertaan soittanut plus teeveehen ja valittanut kortista, mutta eivät ne oikein helpolla uutta korttia laita. käskevät vaan kaikenlaista kokeilemaan.
- vaop
kolla korten kirjoitti:
olen kahteen kertaan soittanut plus teeveehen ja valittanut kortista, mutta eivät ne oikein helpolla uutta korttia laita. käskevät vaan kaikenlaista kokeilemaan.
maksutv operaattorin on suostuttava antamaan uusi kortti vanhan tilalle jos vanhan kortin kanssa on merkittäviä katseluun haittaavia tekiöitä. voivat pyytää kyllä vanhan kortin testiin, mutta ovat velvollisia laittamaan uuden kortin heti tilalle.
- keonkaeon
kolla korten kirjoitti:
ai sul on plus tv kortti,kaapelikortin saa uusittua heti ,mulla on elisan kaapeli tv,plus tv palvelut ihan eri asia,meikän ei tarvii kun marssia elisashoppiin niin asiat järjestyy
- frangrabba
kortti ei tosiaankaan kestä jos jatkuvasti vaihdat sitä toiseen laitteeseen,minulle kävi niin,mutta onneksi sain uudenkortin (Plustv)tilalle,ei ne kylläkään huollossa meinaneet millään uskoa et kortissa olisi vika,keksivät vaikka mitä muuta vikaa
- kolla korten
kolmas kerta toden sanoo. kaksi kertaa soitin ja valitin kortista, mutta nyt laitoin sähköpostia plus-tv:lle ja lupasivat vihdoin laittaa postissa uuden kortin ja käskivät lähettää vanhan kortin heille testattavaksi. että ei sitä uutta ihan helpolla saa. nyt sitten vaan toivotaan että kaikki ongelmat olivat todellakin vanhasta kortista johtuvia..
- vwerpalu
kolla korten kirjoitti:
kolmas kerta toden sanoo. kaksi kertaa soitin ja valitin kortista, mutta nyt laitoin sähköpostia plus-tv:lle ja lupasivat vihdoin laittaa postissa uuden kortin ja käskivät lähettää vanhan kortin heille testattavaksi. että ei sitä uutta ihan helpolla saa. nyt sitten vaan toivotaan että kaikki ongelmat olivat todellakin vanhasta kortista johtuvia..
kortinlukijan niin uuden kortin hankkiminen ei auta mitään!
- porukan aivot
vwerpalu kirjoitti:
kortinlukijan niin uuden kortin hankkiminen ei auta mitään!
monet digiboxit hylkivät tätä uuden teknologian plustv korttia ja voi olla että uusi kortti ei toimi lainkaan boxissa joten ennen kuin laitat vanhan kortin testiin niin varmista että kortti tosiaan toimii ja jos sulla on monta boxia jossa korttia käytät niin varmista että se toimii kaikissa.
- totuuden nimissä
porukan aivot kirjoitti:
monet digiboxit hylkivät tätä uuden teknologian plustv korttia ja voi olla että uusi kortti ei toimi lainkaan boxissa joten ennen kuin laitat vanhan kortin testiin niin varmista että kortti tosiaan toimii ja jos sulla on monta boxia jossa korttia käytät niin varmista että se toimii kaikissa.
minä hankin plustv:n jouluksi ja kun laitoin kortin tallentavaan topfield boxiin sisälle niin tuli lukemaan että " korttia ei tunnisteta" soitin plustv:lle ja sanoivat että pidä kortti boxissa noin 5 tuntia ja pidä televisio kortti kanavalla. lopulta paljastui että digiboxini ei tukenut kortissa käytettävää tekniikkaa ja minun piti vaihtaa kortti hieman vanhempaan jolla nyt toimii hyvin.
- kankare.p
totuuden nimissä kirjoitti:
minä hankin plustv:n jouluksi ja kun laitoin kortin tallentavaan topfield boxiin sisälle niin tuli lukemaan että " korttia ei tunnisteta" soitin plustv:lle ja sanoivat että pidä kortti boxissa noin 5 tuntia ja pidä televisio kortti kanavalla. lopulta paljastui että digiboxini ei tukenut kortissa käytettävää tekniikkaa ja minun piti vaihtaa kortti hieman vanhempaan jolla nyt toimii hyvin.
jos boxissasi on kortinlukija viallinen niin silloin se voi kuluttaa ja tehdä pahaa myös uudelle kortille sekä tietty myös itse boxille. kannattaa sillä vanhalla kortilla ennen kuin laitat sen testiin niin kokeilla kortinlukijaa ja katsoa asetuksista että tunnistaako kortin ja kannattaa myös kokeilla muihin boxeihin että tekeekö niissä samaa. kortin saa aina uuden ilmaiseksi, mutta uudesta boxista joutuu maksamaan joten huolellisuutta peliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161