Soitto kannettavalla

uusi laite.

Minulla on Nokian Booklet 3G miniläppäri. Siinä on SIM-kortti sisällä ja Elisalta minulla on Data plus yhteys. Laite toimii erittäin hyvin näillä mutta kysynkin miten voin soittaa kyseisellä laitteella vai voinko ollenkaan. Tarvitsenko siihen jonkun ohjelman. Kyseisessä laitteessa on sisäinen mikrofoni.

5

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellovi

siihen skype, niin ainakin sillä voit soittaa.

• jellovi
      • uusi laite.

Kiitos viesteistäsi. Minulla on miniläppärissäni Elisan Sim-kortti, jolla se toimii ja johon minulla on DataPlus liittymä. Luulen, ettei Skype ja DataPlus-yhteys voi olla päällekkäin, koska todennäköisesti Elisa kuitenkin veloittaa DataPlussan takia puheluista. Laite ei toimi meillä ilman Sim-korttia. Tässä linkki DataPlussasta

http://www.elisa.fi/matkaviestinta/index.cfm?o=199.12

• jellovi
        uusi laite. kirjoitti:

Kiitos viesteistäsi. Minulla on miniläppärissäni Elisan Sim-kortti, jolla se toimii ja johon minulla on DataPlus liittymä. Luulen, ettei Skype ja DataPlus-yhteys voi olla päällekkäin, koska todennäköisesti Elisa kuitenkin veloittaa DataPlussan takia puheluista. Laite ei toimi meillä ilman Sim-korttia. Tässä linkki DataPlussasta

http://www.elisa.fi/matkaviestinta/index.cfm?o=199.12

pystyt sillä nettiä selaamaan niin ei se Elisalle kuulu mitä siellä netissä teet, esim soitat skypellä.
        En kylläkään tunne moista DataPlussaa, mitä sillä yleensä tehdään.

• 3+14
        jellovi kirjoitti:

pystyt sillä nettiä selaamaan niin ei se Elisalle kuulu mitä siellä netissä teet, esim soitat skypellä.
        En kylläkään tunne moista DataPlussaa, mitä sillä yleensä tehdään.

Se Dataplus on tarkotettu satunnaiseen surffailuun
        Hommaa Elisa mobiililaajakaista jos enemmän nettiä käytät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135