Uskallanko 21-vee tyttönä mennä yksin Toscanaan. En ole kiinnostunut italiaanoista vaan itse reissusta.
Onko turvatonta mennä yksin. Joutuuko saippuatehtaalle tai parfyymitehtaalleko rasvat puristetaan.
Kidnapataan? Turkissa kävin ja viimeisen kerran. Vaateliikkeessä ei ollut muita kuin minä ja turkkilainen
miesmyyjä yritti varmaan raiskata minut. Vaaterekkitankoja meni ryskyen nurin vaikka kuinka kun yritin pelastautua liikkeestä ulos. Pääsin nippa nappa.
Tiirailin matkoja http://www.matka-opas.com sekä http://www.matkanpojat.fi ja
http://www.suosikkimatkat.com osoitteissa sekä muuaalla monessa paikassa ja markoja on
kyllä hyvin tarjolla. Otan mieluummin lennot ja majoituksen erikseen koska siinä säästää reilusti yli
puolet verrattuna matkatoimistojen kiskurihintoihin.
Tyttö yksin Toscanaan ?
12
1053
Vastaukset
- 20-vuotias
niin kyllä siellä on sen verran turvallista kuin Suomessakin. (Voihan sitä murhatuksi tulla Suomessakin, joten kaipa sitten vaikka Toscanassa.)
Toscana oli kyllä todella tavanomaista Eurooppaa. Ei tullut missään vaiheessa pienintäkään pelkotilaa. - tenula
Bolognassa pari kertaa ja ilosesti yllätyin koska mitään "bellabellatarantella"-huutoja ei tarvinnut kuunnella.Ei myöskääm pakkomyyjiä hätistellä.
(Venetsia oli enempi turistirysä mutta ei sielläkään paniikkia saanut)
Pohjois-Italia on erittäin sivistynyttä ja miellyttävää seutua
Päinvastoin kuin Etelä-Italia (kuulopuheisiin perustuva arvio).
Bolognassa tapasivat sanoa että Afrikka alkaa Sisiliasta....- hohhoijaa...
... näitä idiootteja mainostajia. Juuri teidän takianne nämä palstat tulee täyteen paskaa kun kaikille hihhuleille ja provoilijoille vastaillaan... Siitähän ne vaan innostuvat.
Olisi edes Italia-palsta saanut pysyä suhteellisen asiallisena. - 20+19
hohhoijaa... kirjoitti:
... näitä idiootteja mainostajia. Juuri teidän takianne nämä palstat tulee täyteen paskaa kun kaikille hihhuleille ja provoilijoille vastaillaan... Siitähän ne vaan innostuvat.
Olisi edes Italia-palsta saanut pysyä suhteellisen asiallisena.Kyllä se vaan on niin että yksin kulkeva nuori nainen saa bellabella huutoja kuulla koko ajan. Ja pienemmässäkin tungoksessa läppäsyn takamukselle. Ja ehdotuksen me- and-you-and hotelroom.
Tämä on totta Sisiliasta. - minä Italiassa
20+19 kirjoitti:
Kyllä se vaan on niin että yksin kulkeva nuori nainen saa bellabella huutoja kuulla koko ajan. Ja pienemmässäkin tungoksessa läppäsyn takamukselle. Ja ehdotuksen me- and-you-and hotelroom.
Tämä on totta Sisiliasta.Jos keikuttaa takapuoltaan ja hymyilee jokaiselle vastaantulijalle, niin ei voi kuin itseään syyttää.
- Titu12
minä Italiassa kirjoitti:
Jos keikuttaa takapuoltaan ja hymyilee jokaiselle vastaantulijalle, niin ei voi kuin itseään syyttää.
Taas tätä!Onk kirjoittaja lihava,tyhmä vai kenties jopa MIES? Takapuoleni keikkuu ja olen joutunut 'uhriksi' naisen saalistajalle Arabimaassa. MIES on silloin vastuussa siitä mitä tekee,eikä mahdollisesti vähäpukeinen nainen.Italiassa Italialaiset naiset laittaa minihameet ja 10 cm korkokengät jalkaan. Siellä ollaan totuttu seksikäisiin naisiin. Yhtään ei vaaleatkaan hiukset heitä nykypäivänä provosoi,kun vetyperoksidia saa joka kaupasta.
- Mene Keravalle
Joko idioottiprovo tai idiootti tyttö.
- ...Alice
Toscanassa on yhtä turvallista kuin Suomessakin, mutta englantia eivät kaikki osaa.
Yleensäkin riippuu myös omasta asenteesta ja käyttäytymisestä, kääntyykö pää miesten kokeillessa hurmaustaitojaan ja vastaako esim. ruokakaupassa, kuntosalilla, postissa "eksyneen" miehen kysymykseen, joka on vain iskuyritys.
Tuolloin saattaa helpommin joutua uhriksi mutta vaaraa on hyvin vaikea tietää etukäteen.- Titu12
TUO yleensäkin riippuu omasta asenteesta nyt on täyttä p...aa! Italiassa saa olla rauhassa Roomasta ylöspäin. Napolista alkaa alue kun miehet on samanlaisia kuin Arabimaissa. Sille ei voi mitään.
Pimeällä syrjäisessä paikassa liikkuminen on vaarallista, kuten kotimaassakin.
Bella Bella huuto ei ole Italiassa ainoa mitä saa sietää:taskuvarkaat ja kaikenlaiset kerjäläiset ovat suurempi ongelma. Ja esim Arabi-siirtolaiset....
Omasta itsestä ei riipu mikään miesten käytös! Edes pukeutuminen ei Italiassa herätä mitään ihmetystä.Omat naisetkin laittavat seksikkäämpää päälle kuin Suomalaiset osaa kuvitellakaan! - ......Alice
Titu12 kirjoitti:
TUO yleensäkin riippuu omasta asenteesta nyt on täyttä p...aa! Italiassa saa olla rauhassa Roomasta ylöspäin. Napolista alkaa alue kun miehet on samanlaisia kuin Arabimaissa. Sille ei voi mitään.
Pimeällä syrjäisessä paikassa liikkuminen on vaarallista, kuten kotimaassakin.
Bella Bella huuto ei ole Italiassa ainoa mitä saa sietää:taskuvarkaat ja kaikenlaiset kerjäläiset ovat suurempi ongelma. Ja esim Arabi-siirtolaiset....
Omasta itsestä ei riipu mikään miesten käytös! Edes pukeutuminen ei Italiassa herätä mitään ihmetystä.Omat naisetkin laittavat seksikkäämpää päälle kuin Suomalaiset osaa kuvitellakaan!Ei tietenkään miesten käytös johdu vain naisen käyttäytymisestä, enkä tarkoittanut pukeutumista,
mutta on niitä suomineitoja jotka ovat melko vähäisestäkin huomiosta immarreltuja tai voivat erehtyä ja voivat olla siten uhreja jos eivät osaa torjua tilanteissa. "Tangoon tarvitaan kaksi".... mutta jos ei siihen ala.
Myös Roomasta ylöspäin kokeilijoita löytyy.
- Hanna113
Olin toscanassa viikonlopun yksin. Kerrassaan mainio reissu. Tietenkään jokaiseen italiaanoon ei kannata luottaa ja kun pitää terveen järjen mukana ni selviät varmasti. Kenenkään kyytiin en suosittele lähtemään.
italialaiset ovat pohjimmiltaan ystävällisiä ja rehtejä sekä yli auttavaisia.
Ota ehdottomasti paljon selvää Toscanan alueesta, lue ja opiskele. Sillä paikalla on paljon historiaa!- Katolilainen
Tulin Toscanaan yksin, ja itse asiassa miespuolisen miehen luo (huom.ystàvà, hànellà kuten minullakin omat kumppanit), todella turavllista tààllà on. Olen asunut monessa maassa ja ei mitààn ongelmaa tààllà.
Liikun paljon yksin ja muutaman kerran meihet làhestyneet mutta ihan ystàvàlliseseti juttelin.
Kyllà minusta Suomi on se junttila jossa miesten ja naisten kàyttàytyiminen on aina vàhàn outoa.Tunnen oloni paljon turavttomattomaksi siellà
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220