Tyttö yksin Toscanaan ?

HennaLissu

Uskallanko 21-vee tyttönä mennä yksin Toscanaan. En ole kiinnostunut italiaanoista vaan itse reissusta.
Onko turvatonta mennä yksin. Joutuuko saippuatehtaalle tai parfyymitehtaalleko rasvat puristetaan.
Kidnapataan? Turkissa kävin ja viimeisen kerran. Vaateliikkeessä ei ollut muita kuin minä ja turkkilainen
miesmyyjä yritti varmaan raiskata minut. Vaaterekkitankoja meni ryskyen nurin vaikka kuinka kun yritin pelastautua liikkeestä ulos. Pääsin nippa nappa.
Tiirailin matkoja http://www.matka-opas.com sekä http://www.matkanpojat.fi ja
http://www.suosikkimatkat.com osoitteissa sekä muuaalla monessa paikassa ja markoja on
kyllä hyvin tarjolla. Otan mieluummin lennot ja majoituksen erikseen koska siinä säästää reilusti yli
puolet verrattuna matkatoimistojen kiskurihintoihin.

12

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20-vuotias

      niin kyllä siellä on sen verran turvallista kuin Suomessakin. (Voihan sitä murhatuksi tulla Suomessakin, joten kaipa sitten vaikka Toscanassa.)

      Toscana oli kyllä todella tavanomaista Eurooppaa. Ei tullut missään vaiheessa pienintäkään pelkotilaa.

    • tenula

      Bolognassa pari kertaa ja ilosesti yllätyin koska mitään "bellabellatarantella"-huutoja ei tarvinnut kuunnella.Ei myöskääm pakkomyyjiä hätistellä.
      (Venetsia oli enempi turistirysä mutta ei sielläkään paniikkia saanut)

      Pohjois-Italia on erittäin sivistynyttä ja miellyttävää seutua
      Päinvastoin kuin Etelä-Italia (kuulopuheisiin perustuva arvio).
      Bolognassa tapasivat sanoa että Afrikka alkaa Sisiliasta....

      • hohhoijaa...

        ... näitä idiootteja mainostajia. Juuri teidän takianne nämä palstat tulee täyteen paskaa kun kaikille hihhuleille ja provoilijoille vastaillaan... Siitähän ne vaan innostuvat.

        Olisi edes Italia-palsta saanut pysyä suhteellisen asiallisena.


      • 20+19
        hohhoijaa... kirjoitti:

        ... näitä idiootteja mainostajia. Juuri teidän takianne nämä palstat tulee täyteen paskaa kun kaikille hihhuleille ja provoilijoille vastaillaan... Siitähän ne vaan innostuvat.

        Olisi edes Italia-palsta saanut pysyä suhteellisen asiallisena.

        Kyllä se vaan on niin että yksin kulkeva nuori nainen saa bellabella huutoja kuulla koko ajan. Ja pienemmässäkin tungoksessa läppäsyn takamukselle. Ja ehdotuksen me- and-you-and hotelroom.
        Tämä on totta Sisiliasta.


      • minä Italiassa
        20+19 kirjoitti:

        Kyllä se vaan on niin että yksin kulkeva nuori nainen saa bellabella huutoja kuulla koko ajan. Ja pienemmässäkin tungoksessa läppäsyn takamukselle. Ja ehdotuksen me- and-you-and hotelroom.
        Tämä on totta Sisiliasta.

        Jos keikuttaa takapuoltaan ja hymyilee jokaiselle vastaantulijalle, niin ei voi kuin itseään syyttää.


      • Titu12
        minä Italiassa kirjoitti:

        Jos keikuttaa takapuoltaan ja hymyilee jokaiselle vastaantulijalle, niin ei voi kuin itseään syyttää.

        Taas tätä!Onk kirjoittaja lihava,tyhmä vai kenties jopa MIES? Takapuoleni keikkuu ja olen joutunut 'uhriksi' naisen saalistajalle Arabimaassa. MIES on silloin vastuussa siitä mitä tekee,eikä mahdollisesti vähäpukeinen nainen.Italiassa Italialaiset naiset laittaa minihameet ja 10 cm korkokengät jalkaan. Siellä ollaan totuttu seksikäisiin naisiin. Yhtään ei vaaleatkaan hiukset heitä nykypäivänä provosoi,kun vetyperoksidia saa joka kaupasta.


    • Mene Keravalle

      Joko idioottiprovo tai idiootti tyttö.

    • ...Alice

      Toscanassa on yhtä turvallista kuin Suomessakin, mutta englantia eivät kaikki osaa.

      Yleensäkin riippuu myös omasta asenteesta ja käyttäytymisestä, kääntyykö pää miesten kokeillessa hurmaustaitojaan ja vastaako esim. ruokakaupassa, kuntosalilla, postissa "eksyneen" miehen kysymykseen, joka on vain iskuyritys.

      Tuolloin saattaa helpommin joutua uhriksi mutta vaaraa on hyvin vaikea tietää etukäteen.

      • Titu12

        TUO yleensäkin riippuu omasta asenteesta nyt on täyttä p...aa! Italiassa saa olla rauhassa Roomasta ylöspäin. Napolista alkaa alue kun miehet on samanlaisia kuin Arabimaissa. Sille ei voi mitään.

        Pimeällä syrjäisessä paikassa liikkuminen on vaarallista, kuten kotimaassakin.

        Bella Bella huuto ei ole Italiassa ainoa mitä saa sietää:taskuvarkaat ja kaikenlaiset kerjäläiset ovat suurempi ongelma. Ja esim Arabi-siirtolaiset....

        Omasta itsestä ei riipu mikään miesten käytös! Edes pukeutuminen ei Italiassa herätä mitään ihmetystä.Omat naisetkin laittavat seksikkäämpää päälle kuin Suomalaiset osaa kuvitellakaan!


      • ......Alice
        Titu12 kirjoitti:

        TUO yleensäkin riippuu omasta asenteesta nyt on täyttä p...aa! Italiassa saa olla rauhassa Roomasta ylöspäin. Napolista alkaa alue kun miehet on samanlaisia kuin Arabimaissa. Sille ei voi mitään.

        Pimeällä syrjäisessä paikassa liikkuminen on vaarallista, kuten kotimaassakin.

        Bella Bella huuto ei ole Italiassa ainoa mitä saa sietää:taskuvarkaat ja kaikenlaiset kerjäläiset ovat suurempi ongelma. Ja esim Arabi-siirtolaiset....

        Omasta itsestä ei riipu mikään miesten käytös! Edes pukeutuminen ei Italiassa herätä mitään ihmetystä.Omat naisetkin laittavat seksikkäämpää päälle kuin Suomalaiset osaa kuvitellakaan!

        Ei tietenkään miesten käytös johdu vain naisen käyttäytymisestä, enkä tarkoittanut pukeutumista,
        mutta on niitä suomineitoja jotka ovat melko vähäisestäkin huomiosta immarreltuja tai voivat erehtyä ja voivat olla siten uhreja jos eivät osaa torjua tilanteissa. "Tangoon tarvitaan kaksi".... mutta jos ei siihen ala.

        Myös Roomasta ylöspäin kokeilijoita löytyy.


    • Hanna113

      Olin toscanassa viikonlopun yksin. Kerrassaan mainio reissu. Tietenkään jokaiseen italiaanoon ei kannata luottaa ja kun pitää terveen järjen mukana ni selviät varmasti. Kenenkään kyytiin en suosittele lähtemään.

      italialaiset ovat pohjimmiltaan ystävällisiä ja rehtejä sekä yli auttavaisia.

      Ota ehdottomasti paljon selvää Toscanan alueesta, lue ja opiskele. Sillä paikalla on paljon historiaa!

      • Katolilainen

        Tulin Toscanaan yksin, ja itse asiassa miespuolisen miehen luo (huom.ystàvà, hànellà kuten minullakin omat kumppanit), todella turavllista tààllà on. Olen asunut monessa maassa ja ei mitààn ongelmaa tààllà.
        Liikun paljon yksin ja muutaman kerran meihet làhestyneet mutta ihan ystàvàlliseseti juttelin.
        Kyllà minusta Suomi on se junttila jossa miesten ja naisten kàyttàytyiminen on aina vàhàn outoa.Tunnen oloni paljon turavttomattomaksi siellà


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe