Kuulin joskus nuorempana...

Huono Vitsailija

Tämä on laulu joka menee näin:
"Kumpi ompi parempi? Porkkana vai patonki? Kummallaki oon yrittäny runkata, kyllä kulli ompi parempi!"
HAH,HAH!

6

5646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees

se on junnun biisistä, etkä muistanut edes sanoja oikein...
      hauskaa silti..

• Huono Vitsailija

No, ei ihmekkää ku se vaikutti aiva oikeelta laululta! Mä en nimittäin oo koskaa kuullu tota laulua muuta ku kaveri joskus kännis lauloi sitä ja luulin, että se oli itte sen keksiny. Kuinka ton sanat sitte oikeesti menee? Olis vaan kiva tietää, viikonloppu ku on tulossa :-D

• Siru

Kumpi ompi parempi, porkkana vai patonki, olen runkannut kammallakin, kyllä kulli ompi parempi...

• Siru

siis KUMMALLAKIN..kirotusvirhe kiireessä...

• Anonyymi

Perkele saatana! Se meni näin: "Kumpi ompi parempi, porkkana vai patonki, olen runkannut kummallakin, kyllä kulli ompi parempi!"

Toinenkin katkelma samasta pervobiisistä: "Talvella Talikkalan markkinoilla ja kesällä Tampereella, perse oli rasvattu jääkaappivoilla ja kullin kastikkeella!"

Ja vielä yksi tuli mieleen: "Minä nostin pyllyni pystympään ja huutelin jätkät naikaa!"

Mahtava biisi! Ja kirjoitatte perkele oikein!

Terv. Kielioppinatsi

• Anonyymi

Ja kihjströmmillä silmä kiiluu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      314
      3355
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      105
      2200
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1473
    4. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      22
      1412
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      75
      1248
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      41
      1190
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      52
      1115
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      1062
    9. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      1041
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      43
      1002
    Aihe