ajattelin laittaa uuden keskustelun tuosta vanhasta (mikä on kait ollu aika kauan ja toiseks parempi lukee uutta keskusteluu ettei sekotu vanhaan)
niin olen myös hakemassa uusia tuttavuuksia. Olen 22 vuotias naikkonen Salosta :)
Ja turku-salo tai nää lähiseudut.. uusia tuttavuuksia/kavereita haluaisin saada... :)
Joten pistetääks miittinki pystyyn? :)
kaveriporukka turusta VOL. 2
12
532
Vastaukset
- ......
Onko miittiin osallistumiselle jotain ikä, sukupuoli tai muita rajoja? Joka tapauksessa toivon että miitin aika ja paikka kerrotaan hyvissä ajoin, kun kaikki ei seuraa näitä keskusteluja aktiivisesti. Niistä aiemmista miiteistäkin jäi moni pois, kun tieto uudesta tapaamisesta tuli aina niin myöhään.
- Ez85
Tossa toisessakin "kaveriporukka Turusta" -keskustelussa käydään ilmeisesti viel ihan ajantasaista keskustelua vielä. Mä olen myös kiinnostunut hakemaan uusia tuttavuuksia tai kavereita Turun seudulta! Jos tähän keskusteluun (tai siihen toiseenkin) sais porukkaa, vois sopia jonkun tapaamisen! Kannattaa seurata sitä toistakin, siellä on jo muutama kiinnostunut, jotka on tammikuun aikana keskusteluun osallistunut. En vaan oikein tiedä miten ryhmätapaamisen sopiminen toimii, mutta seurailen kirjoituksia..
Terv. Essi- ilona_86
Muakin kiinnostais sellanen tapaaminen ja uudet kaverit, mut yleensä kai lauantai on se suosituin miittipäivä ja mulle se ei käy ku oon koko päivän töissä... eli tuun mukaan jos se miitti saadaan sovittua jollekin muulle päivälle, mut jos ei onnistu ni täytyy jättää väliin.
- lisa222
ilona_86 kirjoitti:
Muakin kiinnostais sellanen tapaaminen ja uudet kaverit, mut yleensä kai lauantai on se suosituin miittipäivä ja mulle se ei käy ku oon koko päivän töissä... eli tuun mukaan jos se miitti saadaan sovittua jollekin muulle päivälle, mut jos ei onnistu ni täytyy jättää väliin.
Minäkin olisin valmis mukaan. Olen ennen seurannut tuota vanhaa, mutta löysin tämän. Onko teillä ehdotuksia,mitä ensimmäisellä tapaamisella tehtäisiin. Kahville vai jotain muuta??
Lisa - Ez85
lisa222 kirjoitti:
Minäkin olisin valmis mukaan. Olen ennen seurannut tuota vanhaa, mutta löysin tämän. Onko teillä ehdotuksia,mitä ensimmäisellä tapaamisella tehtäisiin. Kahville vai jotain muuta??
LisaMä ajattelin et ei tähän enää kukaan kirjota :D Mun mielestä olis kiva käydä kahvilla, siin kerkeis tutustuu ihmisin, mut jos menee leffaan, niin siel jää jutut tietty vähemmälle. Mulla ei oo päivällä niin väliä, tää viikko tosin menee aika tiukille, ku oon töissä vähän sekalaisesti. Kirjotelkaa vaan millai teille sopis vai tosiaan sovitaan s-postien kautta?
Terv.Essi - beltsa
Ez85 kirjoitti:
Mä ajattelin et ei tähän enää kukaan kirjota :D Mun mielestä olis kiva käydä kahvilla, siin kerkeis tutustuu ihmisin, mut jos menee leffaan, niin siel jää jutut tietty vähemmälle. Mulla ei oo päivällä niin väliä, tää viikko tosin menee aika tiukille, ku oon töissä vähän sekalaisesti. Kirjotelkaa vaan millai teille sopis vai tosiaan sovitaan s-postien kautta?
Terv.EssiMuakin kiinnostais tutustua uusiin ihmisiin, eikä aina vaan kökkiä kotona. :D Oon 21- vuotias tyttönen.
- Ann-
beltsa kirjoitti:
Muakin kiinnostais tutustua uusiin ihmisiin, eikä aina vaan kökkiä kotona. :D Oon 21- vuotias tyttönen.
Kirjoitin jo tuohon ensimmäiseenkin ketjuun, mutta vastaan myös tähän, että haluan mukaan, jos homma vaan saadaan pelittämään. Eli 24-vuotias tyttö olen ja haluaisin myös tutustua uusiin ihmisiin.
Mitäs täällä olette mieltä tuosta sähköpostiringistä? - tinkyesss
Ann- kirjoitti:
Kirjoitin jo tuohon ensimmäiseenkin ketjuun, mutta vastaan myös tähän, että haluan mukaan, jos homma vaan saadaan pelittämään. Eli 24-vuotias tyttö olen ja haluaisin myös tutustua uusiin ihmisiin.
Mitäs täällä olette mieltä tuosta sähköpostiringistä?mites ois paras keino järkätä? sähköpostin kautta vai? :)
mä oon se joka laitto tämän keskustelin kehiin joten... jos kirjoitatte vaikka mulle postia ([email protected]) ja sitten mä vastaan kaikille samaan aikaan ni sit kaikki saa toistensa osoitteen. ja oisko se sitten pe vai la paras päivä? ja miel. tekeminen sellai et voitais vapaasti keskustella...
Ja tähän pakko sanoa et mielellään ei alkoholia kehiin.. :D tai mä oon tällä kannalla liikkeellä, haluaisin tutustuu ihmisiin ilman alottelu- baarikuvioita.
joku juttu mis pystyy jutella tai mahdollisuuden mukaan tehdä jtn muutakin?
Itse ku oon salosta ni en turusta paljoo paikkoja tiedä (oikeastaan en mitään):D
mut joku kahvila kenties?
mut semmoi mis vois olla kerralla sit sen muutaman tunnin..?
mut kirjotelkaa vaikka mulle postia, pyrin vastaamaan pian :) ja ikähaitarista... et varmaan siitä 18 ylöspäin, ja molempia sukupuolia (: ? - joku vaan
tinkyesss kirjoitti:
mites ois paras keino järkätä? sähköpostin kautta vai? :)
mä oon se joka laitto tämän keskustelin kehiin joten... jos kirjoitatte vaikka mulle postia ([email protected]) ja sitten mä vastaan kaikille samaan aikaan ni sit kaikki saa toistensa osoitteen. ja oisko se sitten pe vai la paras päivä? ja miel. tekeminen sellai et voitais vapaasti keskustella...
Ja tähän pakko sanoa et mielellään ei alkoholia kehiin.. :D tai mä oon tällä kannalla liikkeellä, haluaisin tutustuu ihmisiin ilman alottelu- baarikuvioita.
joku juttu mis pystyy jutella tai mahdollisuuden mukaan tehdä jtn muutakin?
Itse ku oon salosta ni en turusta paljoo paikkoja tiedä (oikeastaan en mitään):D
mut joku kahvila kenties?
mut semmoi mis vois olla kerralla sit sen muutaman tunnin..?
mut kirjotelkaa vaikka mulle postia, pyrin vastaamaan pian :) ja ikähaitarista... et varmaan siitä 18 ylöspäin, ja molempia sukupuolia (: ?Jaa että muutaman tunnin meinaatte jutella, ihan ventovieraat keskenänne? Onnea vaan yritykselle, sitä tarvitaan.
Olisi muuten kohteliasta vastata kun kysytään, ketkä miittiin saa osallistua. - joku toinen vaan
joku vaan kirjoitti:
Jaa että muutaman tunnin meinaatte jutella, ihan ventovieraat keskenänne? Onnea vaan yritykselle, sitä tarvitaan.
Olisi muuten kohteliasta vastata kun kysytään, ketkä miittiin saa osallistua.No miittiin saa varmaan osallistua sellaset ketkä ei ala tääl kettuilee. Jos ihmiset tarvitsee uusia ystäviä, niin ne kyllä keksii puhuttavaa.
- joku vaan
joku toinen vaan kirjoitti:
No miittiin saa varmaan osallistua sellaset ketkä ei ala tääl kettuilee. Jos ihmiset tarvitsee uusia ystäviä, niin ne kyllä keksii puhuttavaa.
Viestini sävy ei varmaan ollut mitenkään kannutava, mutta mitä pitäisi odottaa kun miitin järjestäjältä kului yksinkertaiseen kysymykseen vastaamiseen viikko aikaa? Jos se ei viikkoon lukenut viestiinsä tulleita vastauksia, sillä on paras olla siihen hyvä syy. Jos se luki viestit, miksei se vastannut kysymykseen aiemmin? Ei sellainen ole kovin mukavaa, ettei viivästykselle kerrota mitään syytä eikä sitä edes pahoitella. Jos miitin järjestäjän mielestä on ihan ok jättää toinen viikoksi odottamaan vastausta siihen, saako se osallistua miittiin vai ei, ei mua ainakaan edes kiinnostaisi osallistua sen pitämään miittiin.
Luuletko ihan oikeasti, että kaksi ystävää etsivää yksinäistä tulee automaattisesti hyvin toimeen keskenään, vaikka niiden elämäntilanteet, luonteet, harrastukset, muut kiinnostuksen kohteet ja huumorintaju olisi ihan erilaisia?
- kuisois
http://www.youtube.com/watch?v=eQsyBjgftEU
miltäs nämä kaverit näyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428