Onko muilla N15 1.6 Almeran omistajilla samanlaisia ongelmia ilmennyt ? Omaan on vaihdettu uusi Nissan merkkiliikkeestä ostettu termostaatti, jonka lisäksi testasin ennen asennusta "vesikattila testillä" eli laitoin termostaatin kattilaan kylmään veteen ja veden lämpenemään. Termostaatti rupesi avautumaan vasta lähellä veden kiehumispistettä, joten OK (82 C). Koko auton nokka on pahvitettu umpeen, joten ajoviima ei syyläriä jäähdytä. Autolla saa ajaa yli -10 C pakkasilla yli 10 km ennekuin se saavuttaa normaalilämmön ja lämmityslaite puhaltaa KUUMAA ei haaleaa ilmaa. Muuten auto on toiminut erittäin hyvin eikä juuri mitään vikoja ole ilmennyt. Ihme juttu ? Lisäksi jäähdytysneste on vaihdettu uuteen eikä entinenkään ollut vielä huonoa. Kyselin merkkikorjaamolta ja sanoivat, että ominaisuus ei vika. Onko näin ?
Kone lämpenee heikosti pakkasella
Patu Vaan
1
699
Vastaukset
- allum...
Ihan normaaliahan toi on vielä.Noit pahvei en oo koskaan tarvinnu laittaa,mulla aina lämpömittari puolessavälissä eli sama lämpötila moottorissa oli -25 tai 1 eikä heilahtele.Jos lähtee ulkoa liikenteeseen kovilla pakkasilla niin meneehän siinäkin osa lämmöstä sisäpintojen ja kylmän sisäilman lämmittämiseen mikä lisää sitä aikaa kunnes lämpiää.Joten autossas ei sit taida ollakaan mitään vikaa.Sitäpaitsi muutkaan merkit ei oo sen parempia lämpiin kovilla pakkasilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1254446- 1543754
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033496Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia402858- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211221Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165