Nii että oon ostamassa suksia. Oon 12 vuotias ja 155 cm pitkä . Oon lasketellu noin 10 kertaa sellasessa pikkupaikassa.
Eli jotkut käytetyt vuokatista tai jostain ja semmoset halvat perus sukset. Hypin semmosista pikkuhyppyreistä(50cm-120cm)enkä tee mitään hirmu temppuja.
Toivottavasti joku auttaa.
suksien osto eessä
3
2019
Vastaukset
- jokuhiimäniiii
eli jos oot 155cm niin kannattaa ostaa ittensä pituset twin tipit TAI jokkut 140-150 senttiset sukset jos et ole vielä kovin kokenut :) muista että pidemmät twin tipit ovat vakaammat hypyn aikana mutta niillä on vaikeampi lasketella normaalisti, lyhyillä taas on vaikeampi hyppiä mutta helpompi lasketella normaalisti :) toivottavasti autto ...ite olen 13v 175cm ja twin tipit 172cm pitkät:) hyvät laskee
- hfhfdhfd
Kuules neropää twin tipeillä ei oo yhtää erilainen lasketella ku normaali suksilla. Ainakaa normaali maallikko ei eroa huomaa. Ite lasketellu twintipeillä 8 vuotta eikä joskus 11 vuotiaana ku vaihdoin normaali sukset twintipeihin ollu mitä ongelmaa niillä laskea. Eikä pitkillä suksilla kyllä vaikea ole lasketella ellei joihinkin bleideihin oo tottunu ja vaihtaa normi sukset. JA vielä semmoinen neuvo että jos twintipit ostaa nii ei kannata tehdä kuten jokuhiimäniii ja ostaa 3 cm itseään lyhyempiä suksia. Se menee jo melkee alppi laskemisen puolelle nii pitkillä. Olen ollu norjassa ja sveitsissä laskettelemassa parin todella kovan freestyle laskijan kanssa jotka molemmat sanoivat että jos twintipeillä temppuilla haluaa ja hyppiä niin ihanne mitta noin 10-15 cm itseään lyhyemmät. Ja sitten vielä kysymykseen että jos kuitenki vähän hypit pienistä hyppyreistä niin kannattaa ostaa twin tipit. Aloittelijalle paras vaihtoehto voisi olla jotkin head:in (esim mojo)
taikka Armada coda junior sukset. Jos löydät vähän käytetyt tai vaikka käyttämättömät jotka ovat pari vuotta vanhoja niin kannattaa ostaa. Ne kestää hyvin perus hyppelyt.
Sitten vielä jokuhiimäniiille että tietysti on vähän väärin sanoa ihanne suksen mittaa minkään pituiselle laskijalle koska kaikki ovat tottuneet erilaisiin tyyleihin ja tuntumiin. Mutta näin siis ammattilaiset sanoivat ja itsenikin kohdalla olen huomannut tuon mitan erittäin toimivaksi. - Anonyymi
hfhfdhfd kirjoitti:
Kuules neropää twin tipeillä ei oo yhtää erilainen lasketella ku normaali suksilla. Ainakaa normaali maallikko ei eroa huomaa. Ite lasketellu twintipeillä 8 vuotta eikä joskus 11 vuotiaana ku vaihdoin normaali sukset twintipeihin ollu mitä ongelmaa niillä laskea. Eikä pitkillä suksilla kyllä vaikea ole lasketella ellei joihinkin bleideihin oo tottunu ja vaihtaa normi sukset. JA vielä semmoinen neuvo että jos twintipit ostaa nii ei kannata tehdä kuten jokuhiimäniii ja ostaa 3 cm itseään lyhyempiä suksia. Se menee jo melkee alppi laskemisen puolelle nii pitkillä. Olen ollu norjassa ja sveitsissä laskettelemassa parin todella kovan freestyle laskijan kanssa jotka molemmat sanoivat että jos twintipeillä temppuilla haluaa ja hyppiä niin ihanne mitta noin 10-15 cm itseään lyhyemmät. Ja sitten vielä kysymykseen että jos kuitenki vähän hypit pienistä hyppyreistä niin kannattaa ostaa twin tipit. Aloittelijalle paras vaihtoehto voisi olla jotkin head:in (esim mojo)
taikka Armada coda junior sukset. Jos löydät vähän käytetyt tai vaikka käyttämättömät jotka ovat pari vuotta vanhoja niin kannattaa ostaa. Ne kestää hyvin perus hyppelyt.
Sitten vielä jokuhiimäniiille että tietysti on vähän väärin sanoa ihanne suksen mittaa minkään pituiselle laskijalle koska kaikki ovat tottuneet erilaisiin tyyleihin ja tuntumiin. Mutta näin siis ammattilaiset sanoivat ja itsenikin kohdalla olen huomannut tuon mitan erittäin toimivaksi.onko salomonin ripperit hyvät pituus 171 ja oma pituus 175 ku ne ei oo hirveen leveet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875