Hei te Honkkarissa käyneet. Muutama asia tarvitsee valaistusta. Voi olla tyhmiä kysymyksiä, mutta uskallan silti kysyä :) Onko Hong Kong historian tuntien, kuinka länsimainen? Onko pukeutumisen suhteen huomioitavaa (siis muuten kuin temppeleissä jne). Löytyykö ravintoloista perinteiset länsimaiset ruokailuvälineet jos puikkojen kanssa ei opi elämään. Muitakin vinkkejä matkalle ovat tervetulleita. Olemme kaupungissa viikon ja siinä ajassa pitäisi tutustua paikkaan. Onko teistä kukaan käynyt delfiinejä kurkistamassa merellä? onko hinnan arvoista? Mitä saarivisiittejä suosittelette, jos haluaa nähdä muutakin kuin turisteja. Kiitos etukäteen
Käytännön tietoa
1
960
Vastaukset
- lyhtyköynnös
Kaupunki on erittäin länsimainen, jopa siinä määrin että sieltä on vaikea löytää länsimaiseen makuun mitään "eksoottisempaa". Sitä varten kannattaa mennä junalla vaikkapa Guangzhouhun. Pukeutuminen on länsimaalaista kaikin puolin ja ravintoloidenkin puolesta sanoisin että sieltä on helpompi löytää länsimaisia ravintoloita kuin kiinalaisia. Länkkäreitä Hong Kongissa on pyörinyt ja pyörii niin paljon että länsimaisten ruokailuvälineiden hankkimisessa ei pitäisi tulla mitään ongelmia.
Mitäs muuta...viikko riittänee paikan katsastamiseen hyvin. Hong Kong on maantieteellisesti aika pieni paikka vaikka asukasluvultaan onkin suuri. Moneen paikkaan pääsee ihan kävelemällä ja loistava metroverkosto hoitaa lopun. Kannattaa ehdottomasti hankkia octopus card, ladattava matkakortti joka käy aikalailla kaikissa kulkuvälineissä. Delfiineistä en valitettavasti osaa sanoa mitään mutta Lantaun saarella kannattaa ehdottomasti käydä. Sieltä löytyy mm. 34 metrinen buddha patsas ja köysiratamatka on ehdottomasti kokemisen arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791