LA 23.1.2010 klo 18 MISSIOILTA HELSINGISSÄ
Puhe: Markku Koivisto
Ylistys: Heikki Uusikylä
Sanaa, rukousta, ylistystä, rukouspalvelu
Osoite: Käenkuja 1 B.
Sijainti kartalla: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=käenkuja 1, helsinki&jsv=145d&sll=37.0625,-95.677068&sspn=60.50
Suora nettitv-lähetys: http://www.nokiamissio.fi/nettitv
TERVETULOA!
Markku Koivisto: Jeesus parantaa!
4
517
Vastaukset
- kirjoitukset
Valitettavasti en lähde sille tielle,jossa on helvetti.Väärät henget toimivat,niin se on.Vuonna -94ennenkuin Koivisto lähti liikkeelle,Herra puhui minulle;varoita häntä,että ei lähtisi,ennenkuin Minä olen mukana.Hän uskoi valhehenkeä siksi hänen elämänsä päättyy sinne,mistä Herra halusi hänet pelastaa.Ihmiselle on annettu vapaa tahto,seuratako Herraa-vai sitä toista herraa.Asia on valitettavasti näin.
- uskova
Onko Suomessa uskovaisempaa miestä, kuin Koivisto? Taidat itse olla riivattu. Itse olet väärän hengen lähettiläs! Sinä olet eksytetty.
- 1+3=vitusti
uskova kirjoitti:
Onko Suomessa uskovaisempaa miestä, kuin Koivisto? Taidat itse olla riivattu. Itse olet väärän hengen lähettiläs! Sinä olet eksytetty.
mutta osaa hän ainakin pistää hihhuloinnilla rahoiksi. Tyhmiltä rahat pois, niin se menee
- Varoittaja
Minä sain Herralta käskyn pysyä pois Nokia Missiosta. Houkuttelevat sellaisia henkiä esille, joita ei Herran talossa saisi olla. Herran mukaan iänkaikkinen kadotus niitä odottaa, jotka Nokia Mission toiminnassa mukana ovat.
Voi olla, että Koivisto ei ole parantunut Herramme kättentyönä, vaan SAATANALLE hän on sielunsa myynyt ja saanut uuden maanpäällisen elämän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200