Markku Koivisto: Jeesus parantaa!

Hki/Netti-tv

4

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitukset

Valitettavasti en lähde sille tielle,jossa on helvetti.Väärät henget toimivat,niin se on.Vuonna -94ennenkuin Koivisto lähti liikkeelle,Herra puhui minulle;varoita häntä,että ei lähtisi,ennenkuin Minä olen mukana.Hän uskoi valhehenkeä siksi hänen elämänsä päättyy sinne,mistä Herra halusi hänet pelastaa.Ihmiselle on annettu vapaa tahto,seuratako Herraa-vai sitä toista herraa.Asia on valitettavasti näin.

• uskova

Onko Suomessa uskovaisempaa miestä, kuin Koivisto? Taidat itse olla riivattu. Itse olet väärän hengen lähettiläs! Sinä olet eksytetty.

• 1+3=vitusti
        uskova kirjoitti:

Onko Suomessa uskovaisempaa miestä, kuin Koivisto? Taidat itse olla riivattu. Itse olet väärän hengen lähettiläs! Sinä olet eksytetty.

mutta osaa hän ainakin pistää hihhuloinnilla rahoiksi. Tyhmiltä rahat pois, niin se menee

• Varoittaja

Minä sain Herralta käskyn pysyä pois Nokia Missiosta. Houkuttelevat sellaisia henkiä esille, joita ei Herran talossa saisi olla. Herran mukaan iänkaikkinen kadotus niitä odottaa, jotka Nokia Mission toiminnassa mukana ovat.

Voi olla, että Koivisto ei ole parantunut Herramme kättentyönä, vaan SAATANALLE hän on sielunsa myynyt ja saanut uuden maanpäällisen elämän!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4848
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2711
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2504
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1933
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1832
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      88
      1661
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1612
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1532
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1348
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1200
    Aihe