Vapaaehtoiseksi Afrikkaan!

Aleksi

Olemme aloittamassa 14 kuukauden ohjelmaa, jossa koulutamme vapaaehtoisia työskentelemään monissa eri tehtävissä Zambiassa ja Guinea Bissaussa. Ohjelma koostuu kolmesta vaiheesta 6kk opinnot Tanskassa 6kk kehitystyö Afrikassa ja 2kk arviointi ja informaatiotyötä. Aloitamme huhtikuun aikana. Mikäli olet kiinnostunut lue lisää nettisivuiltamme: www.lindersvold.dk . Kysymyksiä voitte vapaasti lähettää sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

7

3734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENÄÄ

      Suomessa on jo ollut dokumenttejä näistä
      tanskalaisista huijarijärjestoistä jotka
      kerää tyhmiltä miljardeja avustuksen varjolla.

      Erittäin sikamaista toimintaa.

    • viisas

      Zambia on Sambia ja Guinea Bissau on Guinea-Bissau suomen kielellä

      • täällä

        Nyt viisas on jo täälläkin opettamassa kirjoitusta.Matkalaukun puolella hän jo opettikin ;)


    • Joku vaan

      Onkos Pauliina viela hommissa siella Lindersvoldissa? Ihan kivannakoinen tytto. Siina se sitten taitaa ollakin kaikki hyva jarjestosta.

      Kyseessa siis humana. Jonka koulutusmetodeja en ole ymmartanyt enka tule ymmartamaan.. Sita paitsi tama koulu on niille jotka haluaa TODELLAKIN auttaa mutta se on niillekin TODELLA SUURI pettymys. Jo raha mita siita joutuu pulittamaan on aivan kohtuutonta 10 000 euroa (valehtelematta) Ja sitten tama kaikki lehdenmyynti, liftaaminen, pisteet, ilmaisen ruuan kerjaaminen...

      Joopa joo tee tama kaikki ja "avusta afrikkaa".

      Aleksi. Et ole viela alottanut koulua mutta kannattaa todellakin harkita sen lopettamista jo ennen aloittamista, lisaksi nykyaikana loytyy paljon parempiakin vaihtoehtoja. Itse tiedan lahes kaikkien sairastuneen malariaan jotka oli mun kanssa samaan aikaan koulussa.

      No en jaksa enempaa parjata, mutta pidan huolen, etta Humana viela kaatuu kokonaan ja nama pimitetyt rahat paljastuvat.

    • Pete

      Nämä kehitysohjelmat ovat tosiaan huijausta, jossa "vapaaehtoinen" tosiaan maksaa "vapaaehtoisesti" itse ja joutuu "vapaaehtoisesti" orjatyöhön.

      Harkitkaa kaksi kertaa, ennenkuin otatte yhteyttä!

    • ahaa!!

      herätys kusetuksen puhetorvi aleksi!!
      jos haluaa oikeasti mennä "vapaaehtoistyöhön" afrikkaan tai muualle 3maihin, niin toimisin näin.
      suoraan itse paikan päälle, yhteyttä sairaaloihin ja kyläyhteisöihin/kouluihin ja työt voit aloittaa. paperit ja luvat järjestyvät päivässä. kun he huomaavat halusi auttaa. ja näin et rahoita jonkun tanskalaisen riistopohatan huvila ja auto-ostoja! tsiisus mitä paskaa täällä mainostetaan! poliiisit varoittelevat ns nigerialaiskirjeistä, mutta pitäis laittaa nää tanskalaiskirjeet tosi syyniin!lindersvorld.dk haista paska rahastuksillas maailman köyhyyden nimessä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe