Heipähei!
Olen lähdössä kolmen viikon päästä Phuketiin, Kata Beachille. Sain työkaverilta kuulla, että hän oli viime vuonna lomallaan ottanut Phuketissa tatuoinnin ja sain siitä itsekkin kipinän. Tarkoitus on ollut jo täällä suomessa ottaa olkapäähän suurehko kuva mutta pistin idean jäihin kun sain kuulla hinta-arvion.
Tahtoisin kuulla positiivisia ja negatiivisia kokemuksia/mielipiteitä thaimaassa tatuoinnin ottaneilta. Jos vaikka auttais päätöksen teossa... :) Uskaltaako siellä ottaa kuvaa ja minkälaista jälkeä? Luotettavia paikkoja?
Kertokaa, KIITOS. :))
Terkuin Hanna
tatuointi Phuketissa
22
4840
Vastaukset
- druba
Tatuointeja myös itse Phuketissa (patong) 3kpl. Hyvin ovat pysynneet ja itse ainakaan en saanut mitään "jälkiviboja". Kaikki otettu eripaikoissa,yks tais olla tommonen ku Otto-tatuu ,siinä rantakadulla. Noita tatska-pajojahan siinä pitäjässä riittää.Kysele ja katsele,hinnat alk.1000bat. Ja jos moiseen päädyt,muista,vasta loman loppupäivinä toteutus.:)
- tyhmyydestä sakoteta
Siis sanoit ettei mitään tullut. Oletko käynyt testeissä. Maksasyövän aiheuttajat eli hepatiitit näkyvät sitten 10-20 vuoden päästä. Näiden lisäksi veren välityksellä tarttuvia sairauksia tiedetään ainakin 100 ja siihen päälle paratiisit eli alkueläimet. Kaikkien testaaminen vaatisi valtavasti rahaa. Jos jotain on saanut niin se voi vaikuttaa lievästi mutta kuitenkin koko ajan esimerkiksi nivelkipuina.
- usko minua
ja esim. matkavakuutus ei korvaa jos tatsa tulehtuu jne. Ja kun olet perillä niin ymmärrät miksi ei kannata ottaa...
- miikhan
Totta, että bakteerikantaki eri ku suomes... Mutta ajattelin ton asian niin, että samanlainen riski on ottaa kuvaa kesällä suomessa. Jos sitten vikana lomapäivänä kun on uitu ja auringossa löhötty tarpeeks. Tulehduksethan on helppo välttää kun osaa käyttää maalaisjärkeä. Enemmän mietityttää tatuoijan välineiden hygieenisyys.
Oon jonkin verran tenhyt pientä taustatutkimusta Phuketissa sijaitsevista liikkeistä ja sellanen osu silmään kun Indian Tattoos, Patong Beachilla... internet sivut vaikuttavat ja työn jälki kuvien perusteella todella hyvää. Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? :) - mieti vielä
miikhan kirjoitti:
Totta, että bakteerikantaki eri ku suomes... Mutta ajattelin ton asian niin, että samanlainen riski on ottaa kuvaa kesällä suomessa. Jos sitten vikana lomapäivänä kun on uitu ja auringossa löhötty tarpeeks. Tulehduksethan on helppo välttää kun osaa käyttää maalaisjärkeä. Enemmän mietityttää tatuoijan välineiden hygieenisyys.
Oon jonkin verran tenhyt pientä taustatutkimusta Phuketissa sijaitsevista liikkeistä ja sellanen osu silmään kun Indian Tattoos, Patong Beachilla... internet sivut vaikuttavat ja työn jälki kuvien perusteella todella hyvää. Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? :)koskaan niin kuumaa ja kosteaa kuin Thaimaassa...ei siis edes heinäkuussa. Ja kun on aina kuuma ja maa täynnä kaikkea paskaa niin en ottaisi kyllä takuulla tatuointia siellä. Ja kun menet niin ainoa mitä uskaltaa tehdä on kynsien lakkaaminen. Ja vaikka sen saa melkein ilman niin entä jos saa taudin loppuijäksi tai 2 viikoksi ennenkuin kuolee?
- indian1
miikhan kirjoitti:
Oon jonkin verran tenhyt pientä taustatutkimusta Phuketissa sijaitsevista liikkeistä ja sellanen osu silmään kun Indian Tattoos, Patong Beachilla... internet sivut vaikuttavat ja työn jälki kuvien perusteella todella hyvää. Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? :)Itse otin Indian Tattoossa kuvan joulukuussa ja kyseinen paikka ei tosiaankaan ole se saaren halvin mesta mutta hyvästä kannattaa toki maksaa, eikö?
Työn jälki on upeaa ja ovat voittaneet kiitettävästi noita alan palkintojakin.
Kone kasattiin mun silmien alla ihan alusta joten välineet on taatusti puhtaat.
Indian tattoota suosittelen ehdottomasti jos päädyt reissussa leiman ottamaan.
- jeesus4
Järki käteen,ja kuva toiseen vasta suomessa! maksaa ehkä enemmän,mutta ainakin tiedät mitä saat,ei tule ylläreitä! itelläni 5 kuvaa,1tehty ulkomailla,ja kerran oon sitä käyny korjailemassa! hygienia,terveys vs raha? mieti
- narasiri
Hei Hanna!
Olen taalla jo aikaisemminkin liputtanut Phuket Ink nimisen paikan nimeen. Paikka on aika uusi, no kumminkin reilun vuoden jo ovensa avannut. Paikan omistajalla on kansainvalista kokemusta ja meriittiakin on tattoo conventioneilta tullut (artist award). Han oli toissa tatuoijana Ruotsissa ennen paikan avaamista tanne Phukettiin.
Itse opiskelen talla hetkella taalla Phuketissa ja sen voin sanoa etta tatuointi paikkaa on taalla moneen lahtoon. Todella ammattimaisesta... ei niin hyvaan. Kannattaa katsella ymparille, eika hypata ensimmaiseen tatuointi liikkeeseen. Phuket Ink on ammattimainen niin tyonjaljessa kuin paikan ja valineiden hygieenisyydessa. Hinta-laatu suhde on varmasti Phuketin parasta! Paikka sijaitsee siis Patongilla, vahan syrjemmassa muttei kuitenkaan kun muutama sata metria Patong Beachilta.
Tassa on viela Phuket Inkin nettisivut: http://www.phuketinktattoo.com/- miikhan
Kiitos paljon vastauksesta! Taidanpa käydä kyseisessä paikassa tutustumassa... ;)
- narasiri
miikhan kirjoitti:
Kiitos paljon vastauksesta! Taidanpa käydä kyseisessä paikassa tutustumassa... ;)
Tervetuloa vaan.. noiden poikien (tatuoijien) puolesta. Olen taalla Phuket Inkissa talla hetkellakin ja tatuointikone tuolla taustalla surisee. Todella positiivista palautetta on asiakkailta tullut! Saattaa olla, etta olen itsekin taalla jos ja kun tulet.
- miikhan
narasiri kirjoitti:
Tervetuloa vaan.. noiden poikien (tatuoijien) puolesta. Olen taalla Phuket Inkissa talla hetkellakin ja tatuointikone tuolla taustalla surisee. Todella positiivista palautetta on asiakkailta tullut! Saattaa olla, etta olen itsekin taalla jos ja kun tulet.
Kolme viikkoa vielä reissuun.... En malta odottaa!! :)
- sandokan
narasiri kirjoitti:
Kiitti suosituksista kyseiseen paikkaan! Kävin maaliskuussa liikkeessä ottamassa 2 kuvaa ja äitini ja siskoni otti myös.Hinta-laatu suhde loistava! Suunnitelmissa on jatkossakin käydä laittamassa siellä tatskoja!
- matkailevann
itse otin katalla tatuoinnin ja hyvä tuli. liike on kun kävelee dino parkista n. 300 metriä katan suuntaan niin oikealla puolella. todella siisti paikka.
- miikhan
Heipä hei vaan vielä!
Kyselisin sellasta ihmisiltä vielä, että millaset hoito-ohjeet antasitte sinne tatuoinnin ottamisen jälkeen? Itelläni on jo kaksi kuvaa mutta siellä helteessä? hoidetaanko hommat samalla tavalla kun täällä suomessa?
Mietin sitäkin, että melkeenpä ainoa mahdollisuus ottaa kuva siellä on toiseksi viimeinen lomapvä... kone lähtee Phuketista klo 13.15 joten samana päivänä tuskin ehtii. Kannattaako siellä kuvaa kelmuttaa ensimmäisen yön ajaksi?
Onko kenelläkään muuten tullut mitään vakavia juttuja Thaimaassa tatuoinnin otettuaan? Tulehduksia, viruksia...?
Kiitos, kiitos ,kiitos vaan taas kovasti kaikille jotka jaksaa vastata. :)) - miikhan
miikhan kirjoitti:
Heipä hei vaan vielä!
Kyselisin sellasta ihmisiltä vielä, että millaset hoito-ohjeet antasitte sinne tatuoinnin ottamisen jälkeen? Itelläni on jo kaksi kuvaa mutta siellä helteessä? hoidetaanko hommat samalla tavalla kun täällä suomessa?
Mietin sitäkin, että melkeenpä ainoa mahdollisuus ottaa kuva siellä on toiseksi viimeinen lomapvä... kone lähtee Phuketista klo 13.15 joten samana päivänä tuskin ehtii. Kannattaako siellä kuvaa kelmuttaa ensimmäisen yön ajaksi?
Onko kenelläkään muuten tullut mitään vakavia juttuja Thaimaassa tatuoinnin otettuaan? Tulehduksia, viruksia...?
Kiitos, kiitos ,kiitos vaan taas kovasti kaikille jotka jaksaa vastata. :))...sitä mietin, että miten tälläkin palstalla kovasti kritisoidaan thaimaassa tatuoinnin ottamisen riskeistä, haukuaat siellä asuvia ihmisiä epähygieenisiksi, sanotaan, että tahallaan tartuttavat turisteihin tauteja ja HIV on joka kulman takana mutta kuitenkaan missään yhteydessä millään palstalla ei ole tullut ilmi yhtäkään tapausta, joka olisi thaimaasta saanut jonkun taudin epäpuhtaasta neulasta? Onko tää kaikki vaan "helppo sanoa kun asun hygieenisessä suomessa" -puhetta? :D
asia kiinnostaa kovasti joten toivoisin vastauksia ja oikeita tapauksia.
Hmmm.... voisin varmaan jatkaa tätä keskustelua loputtomiin. Mutta nää pari asiaa mua vielä askaruttaa. Edelliseenki voisi toki antaa vinkkejä! :) - värikäsi
miikhan kirjoitti:
...sitä mietin, että miten tälläkin palstalla kovasti kritisoidaan thaimaassa tatuoinnin ottamisen riskeistä, haukuaat siellä asuvia ihmisiä epähygieenisiksi, sanotaan, että tahallaan tartuttavat turisteihin tauteja ja HIV on joka kulman takana mutta kuitenkaan missään yhteydessä millään palstalla ei ole tullut ilmi yhtäkään tapausta, joka olisi thaimaasta saanut jonkun taudin epäpuhtaasta neulasta? Onko tää kaikki vaan "helppo sanoa kun asun hygieenisessä suomessa" -puhetta? :D
asia kiinnostaa kovasti joten toivoisin vastauksia ja oikeita tapauksia.
Hmmm.... voisin varmaan jatkaa tätä keskustelua loputtomiin. Mutta nää pari asiaa mua vielä askaruttaa. Edelliseenki voisi toki antaa vinkkejä! :)Täällä on kerrottu vinkkejä tatuoinnin ottamiseen Thaimaassa ja suositellaankin alalla 20 vuotta toiminutta tatuointiartistia Phuketissa:
http://www.minnethaimaassa.com/hyva-tietaa/hyva-tietaa-tatuointi-thaimaasta/
Kannattanee tsekata.
- Dear Man
Ystävällisesti!!!!
Minulla ei ole yhtään tatuointia eikä tule olamaan.
Jossain Ruotsissa ovat tutkineet ja todenneet, että jotkin värit(aineet) aiheuttavat syöpää!!!
Todistakaa toisin
Ottakaa selvää!!!.- ruottalaiste
Sellaista ainetta ei maailmassa taida ollakaan, jos ruotsalaiset eivät olisi todistaneet aiheuttavan syöpää. Eipä silti kohta kun kaikilla on tatuoinnit niin alkaa olla vaikea sanoa, onko tatuointi tapa erottua massasta tai olla osa massaa. jos otatte tatskan, niin ottakaa sentään jotain omaperäisempää kuin iänikuiset tribaalikiemurat.
- Hartsa
Pari olen ottanut,ei mitään moittimista.Viimeisimmän otin kesällä 2012 Phuketissa,Karonin rantakadulla.Paikka oli nimeltään Andaman Tattoo.
Otin 3D käärmeen ja vaimo 3D hämähäkin,kaikki meni tosi hyvin,voi suositella!
Varmaankin löytyy facebookista jotain infoa! - Tatt2
Ite kävisin kysyy http://www.goldenneedle-tattoo.com/htm/news.html
mm.. Niko Nousiainen otti suuren Lohikäärmeen ja kehui kovasti paikkaa ja nätti on jälkikin :) sijaitsee phukettownissa - paisti häpyyn
Tatuoinnit eivät ole enää trendikkäitä - paitsi Suomessa
http://yle.fi/uutiset/tatuoinnit_eivat_ole_enaa_trendikkaita_-_paitsi_suomessa/6450656- torppaa työnsaannin
paitsi meil TurkkuSEKS
http://www.ts.fi/teemat/terveys/437679/Tatuointien poistotahti kiihtyy
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618