Nuorena tehty itsemurha on turha

Elämä opettaa...

vanhempien pitäis painottaa sitä kasvatuksessa teineille että rakastuminen ja hylätyksi tuleminen kuuluu jokaisen teinin arkipäivään. Nyt tytöt ja pojat tappavat itsensä jonkun luuserin takia jolla räkä roikkuu toisella poskella ti ei housut pysy jalassa. Lähes jokainen on meistä sen kokenut eikä se ole miellyttävä kokemus meinaan sen "rakkauden" loppuminen. Ne ihmiset myös pärjäävät jotka osaavat olla tarvittaessa yksi. Ne jotka eron tultua ovat jo heti toisessa suhteessa, ovat niissä tilastoissa joissa ei pitäisi olla.

5

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --Jösse

      Nuorena tehty itsemurha on turha, sitä vanhempana katuu..

    • kerrankos sitä

      Taitaa kauna painaa kovasti joko petetyn rakkauden tai vanhempien suhteen. Aika ahdasmielisesti kirjoitit. Ettet vain itse ole ahdingossa! Niistä selviää hengissä, välillä täytyy luovuttaa, kerätä voimia ja jatkaa matkaa. Jos joku päättää et ei jaksa nii ei jaksa, mitä sitte! Ei se oo sulta pois. Tsemppiä kaikille ja antakaa aikaa tai hakeutukaa hoitoon! Ei se niin hirveetä oo.

    • ...Melkein

      Nuorena tehty itsemurha on oikeasi turha, vanhempana sitä katuisi. Ajattele niitä jotka jätät taaksesi, vanhempasi, ystäväsi, ja ym..Mieti miltä heistä tuntuisi?

      Itselläni tästä on kokemusta omalta kohdaltani.
      Sanotaanko vaikka niin että olen vielä "luuseri jolla räkä roikkuu toisella poskella". Suhteen loppuminen yleensä sattuu paljon ja sen jälkeen voi tulla ajatuksiin itsemurha. Minulle kävi näin. En ole vieläkään päässyt näistä kokonaan eroon. Suhteen loppuminen otti todella koville. Olimme vuoden yhdessä ja tyttöystävälläni oli ollut jo monta kuukautta toinen mies minun lisäkseni. Sain tästä selville ystävältäni. Olin todella vihainen ja ahdistunut. Meinasin tehdä itsemurhan, mutta minusta ei ollut siihen.

      Lähdin oikeasti ajattelemaan asiaa ja aloin itsekkin pelkäämään, mitä jos...Kerroin asiasta hyvälle ystävälleni ja puhuimme asiasta. Vitut se mitään oikeastaan auttoi. Todella harva pystyy vain kuuntelemaan ja oleman antamatta neuvoja tuossa tilanteessa. Ystäväni antoi minulle neuvoja ja sanoi vain lähinnä "kyllä sä siitä ylitse pääset, se oli vain yksi muija"..Joo..Minulle hän ei ollut vain "yksi muija". Yritin jatkaa elämääni, mutta itsemurha pyöri edelleen aina silloin tällöin ajatuksissani ja silloin olin oikeasti jo huollissani itsestäni. Päätin mennä puhumaan asiasta jollekkin ammattilaiselle. Näin tein, ja olen käynyt nyt muutaman kuukauden verran juttelemassa asioista..Tämä on helpottanut hieman, mutta en ole vieläkään päässyt kokonaan eroon tuntemuksistani. Päivä kerrallaan!

      Oikeasti voimia kaikille jotka painivat saman asian kanssa!

    • n

      Kauheaa, on vain sopeuduttava, vaikuttaa toivottomalta. Mistä sinä tiedät vaikka nuoret olisivat parempia kuin vanhempansa ja onnistuvat solmiamaan pysyvän liiton?
      Tunnen vain henkilöitä jotka kärsivät täydellisyyden puutteesta, toisen takia ei itsaria tehdä.
      Ruikutusta kylläkin ettei jaksettu olla tarpeeksi pirullisia.
      Pitäisikö vihkikaavassakin olla: rakastakaa toisianne, kunnes sen kuuluu loppua, sinun mielestäsi?
      Vai oletko kateellinen onnellisille pareille?

    • Poika16v......

      Minen rupea itteäni tappamaan jonkun saatanan teini akan takia, saan kuulla jotain ulkonäöstä ym.. päivittäin.. Saisivat saatana aikuistua jo pikkuhiljaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe