Moi!
Kiitos neuvosta, täältähän tämä löytyi........sua onkin kaivattu täällä tosi usein......
jjj34
5
326
Vastaukset 5
- jjj34
höh!!! mua kukaan oo kaivannu...muutama hyvä kamu, muttei mitenkään paljon...!! sä tietysti voit liittyä mun "suureen fanikerhoon" *naur*
- S
Moi!
Apua, nyt mä olen näillä viesteillä sotkenut sun klubin toiminnat.......sori......
Terv S- jjj34
ETKÄ OLE!!!!!!!!!!!!!! Tää asia ,jota tarkoitat ei koske sinua!!!!!! ja selitin asian kyllä asianosaiselle!!! et ihan rauhassa voit jatkaa...*toivoo*
- S
jjj34 kirjoitti:
ETKÄ OLE!!!!!!!!!!!!!! Tää asia ,jota tarkoitat ei koske sinua!!!!!! ja selitin asian kyllä asianosaiselle!!! et ihan rauhassa voit jatkaa...*toivoo*
Moi!
No en mä asian tiimoilta kovin huolissani ollutkaan todellisuudessa....*kai*....
Tule joskus moikkaaman myös chatin puolelle.......
Terv S - sandra0708
Ei et olen mitään sotkinut*hymy*,,muut täällä on sotkineet=))
Eikä mun ja jjj34 välillä ole mitään mitä voisit sotkea..
Joten ihan huoleti vaan..
Kaikkea kivaa sulle toivoen,pidä sandra nikkisi kunniassa itse joudun luopuun omastani kun täällä liikkuu niih pal tyhmää ja lapsellista huutelijaa..
Hymytään jos tavataan..*vilk*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161896
- 81734
- 57731
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?45628- 46613
- 60562
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71546Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35525- 26521