Olisin vertailujen jälkeen ostamassa Acer Aspire 5738ZG -merkkistä konetta? Kokemuksia?
Acer Aspire 5738ZG - kellään kokemuksia?
5
2481
Vastaukset
- Bittinikkari
Ite kans vertaillu ja omasta mielestä ainakin tehokkain kannettava tosta hintaluokasta. Lähinnä näytönohjain tehokkaampi kuin muissa koneissa. Kannattaa kuitenki kattoa että ostaa tosta sen paremman mallin kun taitaa olla samoissa hinnoissa. Eli vanhemmassa prosessori T4300 ja uudemmassa T4400 ja myös näytönohjain on tehokkaampi eli ATI Mobility Radeon HD 4650.
Halvimmalla oon löytäny anttilasta ja netanttilasta plussakortilla 599,90 ja verkkokauppa.comista samaan hintaan.- ex ostaja
Itse ostin teknisiltä tuon uudemman mallin. Lähtöhinta oli 599e mutta sain hintaan 585e alennus ei ole suuri mutta kun ajattelee että sillä 14 eurolla saa maksettua aika suuren osan hiiren hinnasta jopa 1/2 tai jos haluaa paremman hiiren nii 1/3
- unhappywithacer
Ylikuumenee TODELLA helposti pelatessa tietsikkapelejä, en suosittele pelikoneeksi ainakaan.
- jackkron
Mutta eihän läppäriä ole pelikoneeksi tarkoitettukaan.
- Harkitseva...
Voisiko joku kävijä pistää mahdollisesti kaupan linkkiä kun ei millään tunnu löytyvän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733