Meillä tehtiin ekasta pussista siis ihan vaan perusmuffini,kaapista kun ei siihen hätään löytynyt yhtään mitään millä kuorruttaa.
Asetelma pussin kokeilulle oli hyvä ei paljon aikaa ja 10kk vanha Neiti osoittamassa mieltään lahkeessa.Joten oli aivan loistavaa että tuotteen sekoitus oli valmis muutamassa minuuutissa ja uunissa muffinit olivat alta 10 min päästä aloittamisesta.
Minä sain aikaiseksi 12 kpl sopivan kokoisia.
Meille tuli siis vieraita ja muffinit hävisivät aika nopeasti ja ennen lähtöään hänen oli vielä yksi otettava "kun oli niin hyviä".Ja kerrottakoon että tämä vieras meni kotiin kaupan kautta,josta siis osti kotiin oman mix-pussin.
Koostumus oli sopivan märkä ja kuohkea,luulin jopa että olivat jääneet raaoiksi kun olivat niin pehmeitä pohjasta.
Tässä linkki kuvaan http://mammamarsipaani.vuodatus.net/blog/2344119/-pussimuffinit/
Seuraava pussi tulee käyttöön ensi viikonloppuna,ideakin on jo valmiina.
Suklaamuffinit
minkaah
0
164
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885