Käytin otsikon mukaista tuotetta, auttoi, mutta tuntui, että korvaan jäi vielä vaikkua.
Voinko laittaa heti uudestaan? Kuinka monta kertaa vaan vai?
Onko jotain rajoitetta?
Muilla kokemuksia Remo-Waxista?
Remo- Wax
7
20267
Vastaukset
- mnmnnmnm
Removax pehmentää vaikun muttei poista sitä. Kun yrittelin itse removaxin jälkeen poistaa suihkulla, sanoi sairaanhoitaja ettei se sillä tavalla onnistu ja että korvaan jäänyt Removax tekee vaikusta kuin liimaa. Siis pitäisi toimia seuraavasti: Pane removaxia tai vastaavaa korvaa. Seuraavana päivänä mene esim. terveyskeskukseen sairaanhoitajan vastaanotolle, hän tekee korvahuuhtelun siihen tarkoitetulla laitteella.
Sanoisin että toistuvista korvahuuhteluista voi olla haittaa, pieni vaikku ei ole haitaksi.- edellis
Ja lisään että korvalääkäri voi poistaa vaikun ilman removaxiakin, pihdeillä. Tämänkin olen kokenut ja se oli minua miellyttävämpi tapa.
- nim36
Hei,
Olen myös ostanut apteekista removaxin jossa on pallomainen pumppu jolla voi itse pumpata korvaan vettä. Yksinkertainen on, kokeilin kerran. En tiedä, poistiko vaikkua. Minulla ei sitä edes tainnut olla, menin seuraavaksi vinkumisen vuoksi korvalääkäriin, jonka mukaan korvat terveet ja puhtaat. - tuulituuuli
nim36 kirjoitti:
Hei,
Olen myös ostanut apteekista removaxin jossa on pallomainen pumppu jolla voi itse pumpata korvaan vettä. Yksinkertainen on, kokeilin kerran. En tiedä, poistiko vaikkua. Minulla ei sitä edes tainnut olla, menin seuraavaksi vinkumisen vuoksi korvalääkäriin, jonka mukaan korvat terveet ja puhtaat.Jos vaikkua poistuu niin kyllä sen vedessä näkee. (ei ole kivan näköistä katsottavaa)
- --------------------
nim36 kirjoitti:
Hei,
Olen myös ostanut apteekista removaxin jossa on pallomainen pumppu jolla voi itse pumpata korvaan vettä. Yksinkertainen on, kokeilin kerran. En tiedä, poistiko vaikkua. Minulla ei sitä edes tainnut olla, menin seuraavaksi vinkumisen vuoksi korvalääkäriin, jonka mukaan korvat terveet ja puhtaat.Ikäni olen kärsinyt tukkoon menevistä korvista :(
Nyt löysin apteekista removaxia vastaavan ja huomattavasti halvemman öljyn nimeltä Oroclean.
Toimi yhtälailla eikä tarvinnut kuin pari tippaa per korva.
Itse olen huuhtonut korvani 10 ml:n ruiskulla. Toimii paremmin kuin pumppu. - Anonyymi
nim36 kirjoitti:
Hei,
Olen myös ostanut apteekista removaxin jossa on pallomainen pumppu jolla voi itse pumpata korvaan vettä. Yksinkertainen on, kokeilin kerran. En tiedä, poistiko vaikkua. Minulla ei sitä edes tainnut olla, menin seuraavaksi vinkumisen vuoksi korvalääkäriin, jonka mukaan korvat terveet ja puhtaat.Ei poista pumppukaan, koska remowax on öljypohjainen. Täysi huijaus koko tuote.
- Anonyymi
Ei toimi jos on iso tukko korvassa.Terveydenhoitaja sai heti pois tukot.Aine pahentaa tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449