Remo- Wax

weera3

Käytin otsikon mukaista tuotetta, auttoi, mutta tuntui, että korvaan jäi vielä vaikkua.
Voinko laittaa heti uudestaan? Kuinka monta kertaa vaan vai?
Onko jotain rajoitetta?

Muilla kokemuksia Remo-Waxista?

7

20267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnmnnmnm

      Removax pehmentää vaikun muttei poista sitä. Kun yrittelin itse removaxin jälkeen poistaa suihkulla, sanoi sairaanhoitaja ettei se sillä tavalla onnistu ja että korvaan jäänyt Removax tekee vaikusta kuin liimaa. Siis pitäisi toimia seuraavasti: Pane removaxia tai vastaavaa korvaa. Seuraavana päivänä mene esim. terveyskeskukseen sairaanhoitajan vastaanotolle, hän tekee korvahuuhtelun siihen tarkoitetulla laitteella.

      Sanoisin että toistuvista korvahuuhteluista voi olla haittaa, pieni vaikku ei ole haitaksi.

      • edellis

        Ja lisään että korvalääkäri voi poistaa vaikun ilman removaxiakin, pihdeillä. Tämänkin olen kokenut ja se oli minua miellyttävämpi tapa.


      • nim36

        Hei,

        Olen myös ostanut apteekista removaxin jossa on pallomainen pumppu jolla voi itse pumpata korvaan vettä. Yksinkertainen on, kokeilin kerran. En tiedä, poistiko vaikkua. Minulla ei sitä edes tainnut olla, menin seuraavaksi vinkumisen vuoksi korvalääkäriin, jonka mukaan korvat terveet ja puhtaat.


      • tuulituuuli
        nim36 kirjoitti:

        Hei,

        Olen myös ostanut apteekista removaxin jossa on pallomainen pumppu jolla voi itse pumpata korvaan vettä. Yksinkertainen on, kokeilin kerran. En tiedä, poistiko vaikkua. Minulla ei sitä edes tainnut olla, menin seuraavaksi vinkumisen vuoksi korvalääkäriin, jonka mukaan korvat terveet ja puhtaat.

        Jos vaikkua poistuu niin kyllä sen vedessä näkee. (ei ole kivan näköistä katsottavaa)


      • --------------------
        nim36 kirjoitti:

        Hei,

        Olen myös ostanut apteekista removaxin jossa on pallomainen pumppu jolla voi itse pumpata korvaan vettä. Yksinkertainen on, kokeilin kerran. En tiedä, poistiko vaikkua. Minulla ei sitä edes tainnut olla, menin seuraavaksi vinkumisen vuoksi korvalääkäriin, jonka mukaan korvat terveet ja puhtaat.

        Ikäni olen kärsinyt tukkoon menevistä korvista :(
        Nyt löysin apteekista removaxia vastaavan ja huomattavasti halvemman öljyn nimeltä Oroclean.
        Toimi yhtälailla eikä tarvinnut kuin pari tippaa per korva.
        Itse olen huuhtonut korvani 10 ml:n ruiskulla. Toimii paremmin kuin pumppu.


      • Anonyymi
        nim36 kirjoitti:

        Hei,

        Olen myös ostanut apteekista removaxin jossa on pallomainen pumppu jolla voi itse pumpata korvaan vettä. Yksinkertainen on, kokeilin kerran. En tiedä, poistiko vaikkua. Minulla ei sitä edes tainnut olla, menin seuraavaksi vinkumisen vuoksi korvalääkäriin, jonka mukaan korvat terveet ja puhtaat.

        Ei poista pumppukaan, koska remowax on öljypohjainen. Täysi huijaus koko tuote.


    • Anonyymi

      Ei toimi jos on iso tukko korvassa.Terveydenhoitaja sai heti pois tukot.Aine pahentaa tilannetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe