Opelia haukutaan.

tytötkin nauraa....

Vieläkös ne amikset käyvät täällä haukkumassa opeleita ja provoilemassa juttujaan kuinka osaa hajoaa kilometrin välein ?

Jokos on corollaan karvanopat ostettu ?

10

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qq--
      • 8+1====

        Eipä nuo pahoja vikoja olleet, ei pauku männänrenkaat yms. kuten yhdellä riisikuppien valmistajalla


      • 15+5=27 ja läpi meni
        8+1==== kirjoitti:

        Eipä nuo pahoja vikoja olleet, ei pauku männänrenkaat yms. kuten yhdellä riisikuppien valmistajalla

        Euroopassa ne autot ovat muutakin kuin muovia....


      • 24.
        15+5=27 ja läpi meni kirjoitti:

        Euroopassa ne autot ovat muutakin kuin muovia....

        Tää on hyvä ku opelia haukutaan lauluissa ja keskustelu palstoilla ja juuripa siksi ne on niin halpoja mutta laadukkaita, mulla oli eka auto opel vectra ja hajos vasta sitte ku tempasin kolarin eikä johtunu autosta vaan kuskista, mut seuraava auto oli civic ja voi jumalauta miten paljo siinä oli hitsaamista ei kukaan arvaa, ois melkei saanu koko auton sillä ku sitä pohjaa hitsas, sit kävi toyota, 2000 luvun auto ja 70 000 ajettu ja kone hajos niin aika hyvin jo toyotaltakii se, onneks meni takuuseen ja sit myyntiin ku sielt sain sen ulos, ja sit peugeot ja tuli ne pösön ihanat ajonesto,sähkö, ja iän ikuiset nivelen vaihdot, ja sit bemari josta ei muute mitää haukkumista ku oli niin vähä aikaa ku läks, mut moottorin tukipalkki irtos katsastuksessa jaa no ilmastointi vikoja ja muuta :-) ja sit päädyin opel calibraan ja elämä alko luistaa taas, ajettu 340 000 ei syö öljyy eikä vesiä eikä oo mitää vikaa ja vuoden ajanu joka päivä töihin :-) Täytyy se vaan myöntää että opel on auto vaikka en itekkää sitä alussa uskonu.


    • a & o

      Eiköhän nuo kilpailevien automerkien myyjätkin käy levittämässä perätöntä paskaa täällä

    • calibraaaaaaa

      Minä olin amis kun opelin hommasin ja kolmen vuoden jälkeenki on vieläkin alla. Sen sanon että automaatti laatikko on aivan paska kaikissa opeleissa ja kaaret tuppaa putoilee. 8-tappi kone selviä vaikka ydinsodasta tosin venttiilikopantiiviste valskaa aika monesta. Siinä ne viat oikeestaan oli, paljon puhutut sähköviat mitä on löytyny kattoluukun johto oli irronnut ja toinen sähkölasin ohjainkortti alkaa olla lopussa.
      Seuraavakin saattaa olla calibra v6 tai turbo tai sit on aivan eri merkki tiedä tuota....

      • ...en tienposkessa

        olla saa. Onko muuten kukaan huomannut, että eri-ikäisten ja eri mallisten Opelien määrä lisääntyy koko ajan. Sitä ei jokainen autoilija huomaa. Sen huomaavat vain he, jotka itse ajavat Opelilla ja myöntävät sen tosiasian, että Opel on varsin laadukas auto. Kuinka niin? Otetaan esimerkki. Jokainen tietää G Astra, jota puskettiin vuosina 1998-2004. Kun olet liikenteessä ja käännät päätä, näet G Astran. Mistä tämä kertoo. Kaikista vastaväitteistä ja haukuista huolimatta, Opel ja erityisesti Opel Astra on ollut aivan uskomattoman suosittu auto vuosituhannen vaihteessa ja on sitä edelleen. Liikenteessä näkee paljon G Astroja ja H Astroja. Miksi G Astroja on lähes joka toinen vastaantuleva? Mietitään sen kilpailijoita silloin vuosituhannen vaihteessa. Kilpailija oli pääasiassa VW Golf IV, joka oli paljon kalliimpi auto. Joku huutaa jo väliin, että onhan Golf paljon hienompi ja parempi auto. Sen ikäiset golfit olivat sisältä pelkkää muovia. Sillä rahalla, millä sait Golfin hinnat alkaen mallin, eli karvalakin, sait Opeliin Sähköikkunat ja ilmastoinnin. Siksi ihmiset niitä ostivat ja vieläkin ajavat niillä. Ne ovat hyviä autoja kuten Opelit yleensäkin ovat.
        Opelin epäluotettavuus on myös panettelua. Vanhoissa opeleissa oli 8-venttiilisiä moottoreita, jotka kestivät mitä tahansa. Jos jakopäähihna niistä katkesi, mitä väliä. Uutta tilalle ja matkaan, kun 8-venttiilinen kone ei hajoa edes vaikka hihna katkeaa. Eipä tosin ole vieläkään katkennut. Minulla on astrassa 1.6 8V kone. Ei raketti, mutta kyllä sillä kerkeää. Varmoja kilometrejä myös muille parhaalla autolla ajaville.


      • Vai että g astra?
        ...en tienposkessa kirjoitti:

        olla saa. Onko muuten kukaan huomannut, että eri-ikäisten ja eri mallisten Opelien määrä lisääntyy koko ajan. Sitä ei jokainen autoilija huomaa. Sen huomaavat vain he, jotka itse ajavat Opelilla ja myöntävät sen tosiasian, että Opel on varsin laadukas auto. Kuinka niin? Otetaan esimerkki. Jokainen tietää G Astra, jota puskettiin vuosina 1998-2004. Kun olet liikenteessä ja käännät päätä, näet G Astran. Mistä tämä kertoo. Kaikista vastaväitteistä ja haukuista huolimatta, Opel ja erityisesti Opel Astra on ollut aivan uskomattoman suosittu auto vuosituhannen vaihteessa ja on sitä edelleen. Liikenteessä näkee paljon G Astroja ja H Astroja. Miksi G Astroja on lähes joka toinen vastaantuleva? Mietitään sen kilpailijoita silloin vuosituhannen vaihteessa. Kilpailija oli pääasiassa VW Golf IV, joka oli paljon kalliimpi auto. Joku huutaa jo väliin, että onhan Golf paljon hienompi ja parempi auto. Sen ikäiset golfit olivat sisältä pelkkää muovia. Sillä rahalla, millä sait Golfin hinnat alkaen mallin, eli karvalakin, sait Opeliin Sähköikkunat ja ilmastoinnin. Siksi ihmiset niitä ostivat ja vieläkin ajavat niillä. Ne ovat hyviä autoja kuten Opelit yleensäkin ovat.
        Opelin epäluotettavuus on myös panettelua. Vanhoissa opeleissa oli 8-venttiilisiä moottoreita, jotka kestivät mitä tahansa. Jos jakopäähihna niistä katkesi, mitä väliä. Uutta tilalle ja matkaan, kun 8-venttiilinen kone ei hajoa edes vaikka hihna katkeaa. Eipä tosin ole vieläkään katkennut. Minulla on astrassa 1.6 8V kone. Ei raketti, mutta kyllä sillä kerkeää. Varmoja kilometrejä myös muille parhaalla autolla ajaville.

        Saavutus sinällänsä että niinkin vanhoille Opeleille kuten 12-6vuotta vanhat katiskat saavat jatkoaikaa. Lahjooko ne katsastajat vai onko opel kuljettaja katsastajan tuttu?

        Sellaisiakin on paljon esim. Volvot 740 84-92, Volvo 240 74-93, saab 9000 84-97. Ainut mikä niissä on että ne ovat laatuautoja ja suuniteteltu kestämään isältä pojalle. Ainut asia, mitä vasenkätiset osaavat tehdä, on autot.

        LIsäksi paljon on liikkeellä myös vanha corollaa, carina 2:sta, sunnya jne... Opel kuuluu sarjaan ford, fiat, hyundai, kia...


      • zöf
        Vai että g astra? kirjoitti:

        Saavutus sinällänsä että niinkin vanhoille Opeleille kuten 12-6vuotta vanhat katiskat saavat jatkoaikaa. Lahjooko ne katsastajat vai onko opel kuljettaja katsastajan tuttu?

        Sellaisiakin on paljon esim. Volvot 740 84-92, Volvo 240 74-93, saab 9000 84-97. Ainut mikä niissä on että ne ovat laatuautoja ja suuniteteltu kestämään isältä pojalle. Ainut asia, mitä vasenkätiset osaavat tehdä, on autot.

        LIsäksi paljon on liikkeellä myös vanha corollaa, carina 2:sta, sunnya jne... Opel kuuluu sarjaan ford, fiat, hyundai, kia...

        jo vuodesta 1987, edelleenkin täysin ruosteeton ja uudenveroinen, tosin vasta 254 000 kilsaa mittarissa.

        Auto kestää niin kuin sitä käytetään, toiset saavat rautakangenkin rikki.


      • Nimenomaan G-Astra
        Vai että g astra? kirjoitti:

        Saavutus sinällänsä että niinkin vanhoille Opeleille kuten 12-6vuotta vanhat katiskat saavat jatkoaikaa. Lahjooko ne katsastajat vai onko opel kuljettaja katsastajan tuttu?

        Sellaisiakin on paljon esim. Volvot 740 84-92, Volvo 240 74-93, saab 9000 84-97. Ainut mikä niissä on että ne ovat laatuautoja ja suuniteteltu kestämään isältä pojalle. Ainut asia, mitä vasenkätiset osaavat tehdä, on autot.

        LIsäksi paljon on liikkeellä myös vanha corollaa, carina 2:sta, sunnya jne... Opel kuuluu sarjaan ford, fiat, hyundai, kia...

        Kyllä minulla on tiedossa opelista tapauksia, joissa auto siirtyy isältä pojalle. Tiedän myös tapauksia, missä opelilla on pystynyt ajamaan pitkälti yli 400tkm. Sveitsinportin Auton julkaisussa oli juttu, missä Diesel-Astralla (G) oli ajettu 600tkm ja lisää oli tulossa. En kuitenkaan lähtisi vertaamaan Opelia fordiin tai fiattiin. Opel on omassa luokassa kaikkien välissä. Miksei fordiin voi verrata? Fordit ruostuvat. Olen nähnyt minun astrani (2002) ikäisiä Ford focuksia ja mondeoita, jotka ovat olleet kaarista ja helmoista läpiruostuneita. Minulla ei ole Astrassa ruostetta missään, mitä jos talven suolakylvyn jäljiltä pinnassa puolen millimetrin kokoisia ruostepisteitä, jotka saa helposti pois. Niitä tulee jokaiseen autoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mihin kaivattusi

      Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

      En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

      kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

      Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

      ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

      Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

      Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

      nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

      niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

      Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe