Kohdevinkkisi naiselle?

Matkaan ilman miestä

Konkarit, mitä matkakohdetta suosittelisitte yksin matkustavalle naiselle, kun reunaehdot ovat nämä:

- viikon matka keväällä
- lennot hotelli = max. 1000 e
- turvallinen paikka, jossa nainen voi mennä kahvilaan yksin ilman että paikalliset paheksuvat
- en etsi biletystä, en miesseuraa enkä shoppailumahdollisuuksia
- etsin erityisesti kulttuuria/museoita/historiaa JA lekottelupaikkoja (rannat ja/tai ihanat kahvilat) = hankala yhdistelmä?
- Euroopan pääkaupungit alkaa olla nähty, niihin en nyt kaipaisi vinkkejä.

Matkanjärjestäjien kohdevalintakoneet on testattu, mutta eniten kiinnostaa oikeat matkakokemukset. Myös vinkit, minne sinkkunaisen ei kannata nokkaansa työntää. Toki voi sanoa seuranehdottelijoille "ei kiitos", mutta haluan lomailla rauhassa ja ennen kaikkea turvallisesti. Tosin olen vähäpätöisen näköinen eli ei miehet täällä Suomessa ainakaan perään vihellä, joten huolehdin ehkä turhaan. :)

3

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamie

Suosittelen Sinulle Nizzaa. Olen itse naisena lomaillut siellä usein ja nyt syksyllä olin siellä vuokralla muutaman kuukauden, enkä vieläkään saanut kaupungista tarpeekseni. Se on mukavan kokoinen hallita ja turvallinen liikkua yksinkin. Ihania kahviloita ja ravintoloita, muutama kiva museo, ilmaisia konsertteja, kauniita kirkkoja ja puistoja, vanhan kaupungin kujia ja liikkeitä joka lähtöön yllinkyllin. Niin ja tietysti pitkä merenranta. Helpot kulkuyhteydet ympäristöön (1 eurolla). Minulta ei siellä puutu mitään.Minusta se on oikein "naisten" kaupunkikohde. Hyvää palvelua saa myös englanniksi. Joten suosittelen lämpimästi.

• Blue1:n suorat lennot Kroatiaan alkavat taas huhtikuussa. Halutessasi voit lentää Dubrovnikiin ja tulla pois Splitin kautta, tai toisin päin. Molemmissa kaupungeissa riittää nähtävää, rantaa ei tosin ole paljon tarjolla, Splitin keskustan ulkopuolella on yksi hyvä, rauhallinen hiekkaranta uimiseen. Välimatka menee sujuvasti bussilla, ja matkan varrella voit pysähtyä Makarskaan, kuten itse tein viime vuonna. Majoitus löytyi aina paikan päältä, ainoastaan Dubrovnikin majapaikkani varasin netistä etukäteen. Kävin myös saarilla, tosin olin reissussa melkein kolme viikkoa.

Kroatian rannikko ja saaristo on todella kaunista. Jos haluat katsella kuviani ja lukea reissupäiväkirjani, ota yhteyttä!
        [email protected]

• Matkaan ilman miestä

Kiitos vinkeistänne! Alanpa etsimään lisätietoa kohteista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      347
      2969
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1225
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe