Annan tämän kirjeen sinulle, koska haluan pyytää anteeksi sitä, mitä tein . Tarkoitan sitä kun minä ... . Se oli tyhmästi tehty siksi, että... . Sitä paitsi siitä jäi itsellenikin tosi paha mieli.
Jos mitenkään mahdollista, haluaisin jollakin tavalla hyvittää tämän jutun sinulle. Mitä minä voisin tehdä? Olen itse ajatellut, että voisin vaikka ....
Lupaan, että tämä ei toistu. Tulen vastaavissa tilanteissa toimimaan ihan eri tavalla. Aion ... .
Olen tosi pahoillani siitä, mitä tapahtui ja haluan tehdä jotakin sen eteen, että muutkaan eivät tekisi vastaavia juttuja. Sen takia haluaisin ....
Vilpittömästi,
Anteeksi pyyntö kirje
4
1380
Vastaukset
- paljon kärsinyt
laita tulemaan satasen seteleitä kymmenen kappaletta, niin asia on unohdettu.
- <Antelias mies>
viisikymppisiä 20 kpl niin kaikki on anteeksi annettu mutta ei vielä saatu.
- Anonyymi
Vilpittömästi?vilpillisesti.
Kirjeet, joita ei saisi hävittää vaan huolehtia saajalle.
Syy koska anteeksi fi maamme hoitajien ja laskutus
terveydenhuolto on julmaa ihmisten ajankäyttöä..
Perintä puhelut ilmainen osuus kun laittaa perittäväksi se on ilmaista, ei ole väliä onko aiheellinen vai ei.
Palautin kirjeen Haapajärvi poliisi laitoksen alainen alue.
Kellosepän liikkeen lapset vaihto lapsina, huom. IN memorian käynyt jo jossain perheissä.
Kysymys milloin se tapahtuu.
Takapihan hoito virhe murtuma jatko bileet kirkas viinalla
Kaupungin talon takaa olevat ovet, terveyskeskusten takaa ovet ja kohdistus osoite, puhelin numero, paras puoli ihmisistä, haussa lääkärin sekoilu työaikaan.
Nykuaika ei elwtä Ilmari Viron vanhoja aikoja ajassa vaan teoissa.
Päälle puhumisen lestadiolaisuus helvettiä ei parane. - Anonyymi
Anteeksi, pyyntö ja kirje. Kolme sanaa listattu otsikossa. Minä sanon sitten, että maito, mutteri sekä vihreä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429