Mistä saa Turussa inhimilliseen hintaan kohtuu hyvää pianonsoiton opetusta 8-vuotiaalle tyttärellemme?
Hän on itsekseen soittanut jo 5-vuotiaasta lähtien silloin tällöin ja sitten eskarissa yksi opettaja antoi hänelle tunteja alkeisiin, mutta nyt ekaluokan aikana harrastus on jotenkin totaalisesti katkennut hänellä.
Itseäni saan tässä myös syyttää. Osaisin varmasti opettaa hänet soittamaan, koska itsekin olen aikoinani Aaronit soittanut ja Bachin piiseja tahkonnut ja ostin jopa suhtkoht passelin digipianon (Roland... joo joo kyllä se pitäisi olla mieluummin akustinen oikea), mutta olen ollut laiska ja toisaalta kiireinen ja väsynyt. Ja sitten kun ollaan istuttu pianon ääreen, niin tytär ei halua, että oma isä opettaa häntä. Tai sitten minä en osaa opettaa. Enkä luota omiin rapistuneisiin soittotaitoihini.
Elikkä kiva olis saada jotain vinkkiä musiikinopettajasta. Vois kato sitten meikämanne olla kotona apuopena.
Pianonsoiton opetusta Turusta?
6
3480
Vastaukset
- ritartando
Kannattaa selata ilmoituksia jostain lehdistä.
Tai sitten kannattaa katsoa muusikoiden.netistä, siellä on ilmoituksia jonkin verran (itse aina selailen niitä..)
Esimerkiksi osoiteesta
http://muusikoiden.net/wanted/haku.php?keyword=&location=all&province=&city=853&type=muu&category=7&kiinnostus=&kokemus=&x=17&y=12
Tai tietysti riippuu mikä on teille kohtuuhintainen. Kai ne keskustelee niistä hinnoista, jos tuntuu liian kalliilta. Itse hain laulunopettajaa tuolta sivuilta. - Y-tunnus
"Inhimillinen" hinta on myös opettajalle inhimillinen, ts. sellainen, että sillä elää verojen ja kulujen jälkeen (yrittäjällä vähintään 40e/45 min). Jos opettajan päätoimiala yrityksessä ei ole soitonopetus, voi kenties löytää edullisemmin (esim 30 e/45 min). Muita edullisia vaihtoehtoja: pimeästi (20-25 e/45 min) sekä ammattilaisten että alan opiskelijoiden käyttämä hintahaarukka. Kovan luokan ammattilaiset (maineikkaat professorit) ottavat tuon 40-50e/45 min pimeästi. Verollisesti hinta heillä lienee noin 80 e/45 min, jos edes suostuvat tekemään verollisesti.
Sitten ovat nämä harrastaja-amatöörit (10-15 e/45 min), jotka polkevat hintatasoa, ihan omaa luokkaana.
Tässä siis vähän hintarealismia. Yksityinen opetus EI tarkoita samaa kuin veroton opettajan harrastukseen perustuva opetus. - piano-oppilas
Tiedän yhden hyvän musiikkikoulun Turussa missä olen itse opetellut pianonsoittoa.
Opettaja on korkeakoulutettu ja opetus on hyvälaatuista. Hinta verrattuna laatuun on sen arvoista: olen oppinut paljon soittotekniikasta, enkä pelkästään siitä miten soittaa kappaleita.
Koulun nimi on Elizabeth Musiikkikoulu, www.elizabethmusiikkikoulu.fi.
Suosittelen! - sokeatjohtamassa?
Hehhehheh.
Kuinka pakottaa?
Kuinka voisi tehdä
lapsestaan orjan.
Siinäpä helvetilliselle
vanhemmalle kysymys.
(saatanallista naurua) - Anonyymi
Hei. Opetan pianonsoittoa, vapaata säestystä ja teoriaa Turussa. Olen opettanut 30 vuotta mm konservatoriossa ja Varsinais-Suomen musiikkioppilaitoksessa. Oma pianokoulu minulla on ollut vuodesta 1992 alkaen. Laadin jokaisella oppilaalle oman ohjelmiston tarkoituksena opetella vähän kevyempää musiikkia. Tunnit kestävät 30min ja maksavat 20€/kerta. Koulutukseltani olen musiikkioppilaitoksen opettaja, HuK ja FM. Tervetuloa! Saila Jaspi 0405930510. saila. [email protected]
- Anonyymi
S-posti osoite ei toimi Terv Markus Vavuli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472