Punto teki tenän?

Nainen pulassa

Eilen punto stoppas satasen vauhdista, ensin kuului jotain ääniä ja lopetti kulkemasta. Startti ei jaksanut enää pyörittää moottoria joten ajateltiin että olisko akku jäätynyt kun pakkasta oli yli -25c. Hinattiin lämpimään talliin ja ladattiin akkua yön yli. Vieläkään ei moottri pyöri mutta valot kyllä syttyy kirkkaina. Moottoritila oli aivan öljyinen, joka paikka hirveässä sotkussa. Mikä sille oikein tuli?

9

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vbbhgfdds

Keksi parempi satu. Jooko....

• I busted yoy!!

Kerro lisää, mutta muista tämä:tutkituta pääsi lähimmällä lekurilla minne vain jaksatkaan talsia! Tämän jälkeen ajokorttia ajamaan! Hushus!!

• totuus vai fanitus?

Onko fiat muka niin hyvä ettei aloitusviesti voisi olla mahdollinen? Itseltäni laukesi matkailuautosta moottori ja turbo viime talvena. Tuli sellainen lasku että kun pääsen tuosta autosta eroon niin toista samanmerkkistä ei tule enää tilalle!

• varmasti
        totuus vai fanitus? kirjoitti:

Onko fiat muka niin hyvä ettei aloitusviesti voisi olla mahdollinen? Itseltäni laukesi matkailuautosta moottori ja turbo viime talvena. Tuli sellainen lasku että kun pääsen tuosta autosta eroon niin toista samanmerkkistä ei tule enää tilalle!

Osta tilalle Volkkari. Ne on kuulemma kestäviä. Asian voi tarkistaa Volkswagen palstalta.

• varmasti kirjoitti:

Osta tilalle Volkkari. Ne on kuulemma kestäviä. Asian voi tarkistaa Volkswagen palstalta.

Näytti tuolla pysäkillä seisovan uusi Golf,varoituskolmio katolla! Oisko tullu öljyt pihalle!

• -tillintallin-

tallin lattia?

• vezzu65

On tainnut huohotinputki jäätyä näillä kovilla pakkasilla,silloin kone heittää öljyt ulos koneesta öljytäyttökorkin kautta. Tarkista öljymäärä ennen kuin käynnistät voipi tulla halvemmaksi.

• pakkanen panee

tarkastaa öljymäärä.
        Luulempa et ei ollu viimeinen motti mikä hajoaa tänä talvena.

• täysin sökö
        pakkanen panee kirjoitti:

tarkastaa öljymäärä.
        Luulempa et ei ollu viimeinen motti mikä hajoaa tänä talvena.

kuulemma, uusi vaihtokone jostain kolariautosta olisi ollut edullisin ratkaisu, mutta kun ei niistäkään tiedä etukäteen, vaihtokin maksaisi hunajaa. Öljyt tulleet pihalle, siksi kuulemma joku rauta on tullut kurkkimaan ulos. Myin hinausfirmalle joka harjoittaa autopurkaamotoimintaa, siihen loppui minun ajot sillä autolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1907
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe