kellä olisi tietoa mikä hotelli olisi lähin ylläksellä itse taiga hotellia?? yritellyt etsiä sieltä hotelli huonetta mutta en itse taigasta löydä?? onko niillä siellä edes yöpymismahdollisuutta? jos joku tietää niin kiitos jo valmiiksi tiedosta, pitäisi saada tosiaan hotelli maaliskuulle kun taigalla tapahtumaa, mutta en mistään löydä yöpymismahdollisuutta.
ylläs taiga
saara!!
3
702
Vastaukset
- ...
En ole aikoihin Ylläksellä käynyt ja Taiga tuntematon. Mutta uskoisin että Saaga-hotelli on aika lähellä tuota paikkaa. Tuskin Tunturihotellikaan kovin kaukana on, sillä Ylläsjärvi itsessään ei ole kovin suuri paikka.
hotellin nimi on saaga. ravintola on taiga
- lappifani
Saitkin jo vastauksen, että Taiga ei ole hotelli, vaan ravintola ym.
Saaga- hotelli aivan lähellä sitä ja alempana ovat Ylläsrinne ja Ylläsjärven Tunturihotelli.
Kts. Ylläs.fi- sivuiltakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321