Hei Matkailija-X ja muut kokeneet omatoimimatkaajat! Onko teillä kokemusta Bookit.com:in käytöstä? Onko luotettava? Olen yleensä varannut majoitukseni Booking.com:in kautta, mutta Bookit.com:lta löytyi hyvä tarjous, joten uskaltaako sieltä varata majoitusta? Suuret kiitokset jo etukäteen!
Matkailija-X:lle kysymys
1
419
Vastaukset
- matkailija-x
En ole koskaan käyttänyt tuota palvelua. Lienee ihan luotettava nettimatkatoimisto. Kuten aina, lue peruutus-, maksu- yms. ehdot ennen kuin hyväksyt varauksen.
Lennot etsin usein poptravel.comista. Hotellin Yhdysvalloissa olen yleensä varannut ensin quickbook.comista, jossa on hyviä tarjouskampanjoita jatkuvasti (liity postituslistalle, tarjoukset tulevat sähköpostiin) ja josta voi miltei kaikki hotellivaraukset perua kuluitta. Olen sitten lähempänä matkaa tehnyt "tarjouksia" priceline.comin "name your own price"-osiossa ja yleensä olen saanut alhaisen tarjoukseni läpi ja perunut quickbookin varauksen. Katson myös mitä hintoja hotwire.com tarjoaa. Pricelinen ja Hotwiren toimintaa selvittää www.betterbidding.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725