Koirat kuseksivat ja paskovat taas porttimme pieleen hankipenkkaan. Onkohan mitään karkoituskeinoa paitsi hankkia elämä niinkuin omistaja hihnan toisessa päässä esittää?
Koirien torjuminen
9
437
Vastaukset
- vuoroin vieraissa
Otapa selvää, missä hanki elämää asuu, luultavasti muutaman korttelin päässä, lainaa jonkin tutun koiraa ja käy vieraisilla. Tälläät koiran portinpieleen ja hymyilet aurinkoisesti hanki elämälle, kun musti vääntää tortut suoraan ajotielle. Jatka tätä, kunnes lumipenkat ovat kauniin kullanruskeat. Luultavasti hanki elämä ymmärtää tässä vaiheessa "yskän". Tietysti, jos tutuilta löytyy useampi koira, niin mikäs sen parempi...
- koirat kyllä kivoja
.... koiranomistajalta kun leikkasin orapihlaja-aitaani.
Koirankusettaja sainoi minulle että haravoi sitten tarkasti piikkioksat pois kadunvarreltasi kun ne osuvat koiran tassuihin ja voi tulla kallis käynti eläinlääkärillä.
No tosia asiahan on se että olen hiukan likinäköinen ja niitä kyllä tuppaa jäämään nurtsille ja näin talvellakin hiukan harventelen pensaitani myös ruusuja kun on hyvää aikaa, samalla kun lapion koirankusia paskoja vierasautopaikkani reunoilta kadunvarelta.
Tarkistan kuitenkin ettei piikit osu autonkulkueiteille ... kuset peet ovat muuten harventuneet.
Pidämme naapurein kanssa myös kovaa komentoa uusavuttomille kusettajille ja paskottajille. Ovat senkin vuoksi siirtyneet kusettelemaan toisten tonteille. - koklataa
asiaa täällä jokunen aika sitten.
Sain vastauksia, kuten:
- osta hirvensarviöljyä apteekista ja laita sitä
tuoksuu kuulema niin hirvittävän hyvältä koiran sieraimiin ja ihmisen kans.
En ole moista vielä koittanut, mutta ajattelin keväällä koittaa.
Sitten kuulema on olemassa myös eläinkaupoissa jotain tuotteita siihe, en tiedä kyllä mitä.
Kokeillaan molemmat tätä konstaia ja toivotaan että auttas.
PS. kuulema on rangaistavaa koiranomaistajalle, jos hänen koiransa käy kakkimassa esim. naapurin puolella, ainakin tulisi omistajan siistiä jäljet, pitäisi ottaa muutama kuva tapahtumista ja toimittaa ne poliisi laitokselle niin sitten ehkä auttaa, en ole sitäkään kokeillut- kylläpä nauratti
seinässä avattavalla luukulla, siitä kun minä kaksipiipuisen työnnän kohti pihaporttia niin kyllä siinä ulisten lähdetään koipianostelemasta piipun tyhjentämisen jälkeen, vaikka oli vaan suolaa patruunassa. Seuraavalla kerralla en ole varma onko suolaa, voi olla sellaisia pieniä ja pyöreitä, ja paljon niitäkin.
- omistan koiran
kylläpä nauratti kirjoitti:
seinässä avattavalla luukulla, siitä kun minä kaksipiipuisen työnnän kohti pihaporttia niin kyllä siinä ulisten lähdetään koipianostelemasta piipun tyhjentämisen jälkeen, vaikka oli vaan suolaa patruunassa. Seuraavalla kerralla en ole varma onko suolaa, voi olla sellaisia pieniä ja pyöreitä, ja paljon niitäkin.
miten ois jonkunäköinen kyltti, jossa ystävälliseen sävyyn kiellettäis koirien "asionti" teidän pihhaan, tuntus ainaki näin maalaisjärjellä ajatellen että tepsis.
- Koiravero takaisin
omistan koiran kirjoitti:
miten ois jonkunäköinen kyltti, jossa ystävälliseen sävyyn kiellettäis koirien "asionti" teidän pihhaan, tuntus ainaki näin maalaisjärjellä ajatellen että tepsis.
ettäkö talon omistajan pitäisi kieltää omalle tontille kusettaminen! Kyllä se on kuule niin että koiran omistaja kusettaa vain OMALLE tontilleen koiraansa, ei koskaan kenenkään muun portin pieleen. Se on muuten ilkivaltaa kun kusettaa toisen portille!
Minä panen jauhettua pippuria portin pieleen jos ilmestyy yksikin tassun jälki, se tekee eetvarttia koiran hajuaistille. Ne kummasti vähenee, ne jäljet, minun tonttilleni ei kukaan uusavuton tuo rakkiansa. Se tyhmyys on siellä hihnan toisessa päässä, se kaksjalkainen.
- Hajujälki
Itte olen kaadellut liuotinpesujen ja muiden pahalle haisevien autotallilitkujen jämät portin pieliin kusemispaikoille ja kummasti on kuseksimiset jääneet, vaikka kuinka omistaja yrittäisi ohjata tekemään siihen mihin muutkin.
- omistan koiran
Ei ollut ihan hatusta vedetty tää mun ehotus koska oon tuommosia kylttejä jopa nähny käytännössä, tupsahtipa vaan typerään mieleeni !!!! se oli vain yks ehotus muitten lisäksi, ei täälä haukkumaan tartte rueta kyllä ne koirat haukkuu varmaan sunki eestä, vai ? tottakai jokainen järkevä koiran omistaja kattoo mihin koiransa kusetuttaa mutta meitä immeisiä on kuule monneen junnaan jos et oo vielä huomannu?
- Manta-mummo
Itselläni on koira ja katselen usein häpeillen juuri noita portinpieliä ja postilaatikoita.
Ja jokaikinen jalkakäytävä on paskottu.
Oma koirani ei edes yritä nostaa koipeaan postilaatikoihin ja portinpieliin, kun sille on opetettu mihin kustaan ja mihin ei.
Joskus meidän kusemisemme johtaa siihen, että muutkin kusevat sopivampaan paikkaan.
Sitten se ensimmäinen ääliö taas kusettaa koiransa jonkun portinpieleen ja taas kaikki urokset ovat menossa siihen...
Paskomaan koirani menee sinne minne annan luvan (siis risukoihin ja syviin ojiin).
Kyllä keskivertoälyllä varustettu koira oppii, jos sen kouluttajallakin on keskivertoälyllä varustettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446