Miksi menette Israeliin rahoittamaan kansakuntaa jatkuvaan sodankäyntiin?
Miksi Israeliin
10
781
Vastaukset
- vapaaehtoinen
Aivan, miksi vaan rahoittamaan ? Itse lähden maaliskuun alussa taas puoleksi vuodeksi, en pelkästään rahoittamaan vaan myös toimimaan, puolustamaan esim. viattomia lapsia ja yleensäkin ihmisiä jotka saavat pelätä joka päivä kranaatti-iskuja "lempeiltä" hamasporukoilta.
- Miksi?
Kertoisitko missä kohteissa olet itse maailmalla matkustanut, niin voin kertoa heti huonot puolet niistä paikoista....Ja omasta mielestäni Eilatissa ollessani omalla rahalla tuin paikallisia yrittäjiä, ihan niinkuin muuallakin matkustellesani....niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.
- petro
Taitaa siellä olla tapana ottaa vastaan jenkkien rahat ja sotia. Jos ei maasta ole muuta uutista kuin jatkuva sotatila niin jotain mätää siinä on.
- jeesustelua
petro kirjoitti:
Taitaa siellä olla tapana ottaa vastaan jenkkien rahat ja sotia. Jos ei maasta ole muuta uutista kuin jatkuva sotatila niin jotain mätää siinä on.
Sinne ei oo pakko mennä jos ahistaa noin kovasti ja turhaa märehtiä asioita joilhin ette voi vaikuttaa. Ite diggasin paikasta ja matkustan myös jatkossakin...Ja muuten kannattas keskustella paikallisten ihmisten kaa ensin, ennen ku rupee tekeen omia mielipiteitä tääl suomessa.
- joelsetä
jeesustelua kirjoitti:
Sinne ei oo pakko mennä jos ahistaa noin kovasti ja turhaa märehtiä asioita joilhin ette voi vaikuttaa. Ite diggasin paikasta ja matkustan myös jatkossakin...Ja muuten kannattas keskustella paikallisten ihmisten kaa ensin, ennen ku rupee tekeen omia mielipiteitä tääl suomessa.
Maailmassa miljoona parempaa paikkaa. Kysypä kun sinne menet, että miksi Israelilaiset suostuvat olemaan amerikkalaisten poliitikkojen miinanpolkijoina ja asetehtaiden koekaniineina aina vaan.
- Miksi?
joelsetä kirjoitti:
Maailmassa miljoona parempaa paikkaa. Kysypä kun sinne menet, että miksi Israelilaiset suostuvat olemaan amerikkalaisten poliitikkojen miinanpolkijoina ja asetehtaiden koekaniineina aina vaan.
Sulle Joelsetä.Jos mä lähden lomailemaan ihan mihin tahansa, ei oo tarkotus mennä sinne puhumaan politiikasta ja sen maan ongelmista....Ihan vaan lomailun merkeissä mennään.Ja viimeks juttelin parin paikallisen kaa näistä tilanteista mut en sitä rupee täällä setvimään.Jos sua tosiaan kiinnostaa niin meeppä ite sinne kyselemään ja riitaa haastamaan.Mikä sinä olet moralisoimaan muiden maiden tilanteita?????
- giardia
Miksi? kirjoitti:
Sulle Joelsetä.Jos mä lähden lomailemaan ihan mihin tahansa, ei oo tarkotus mennä sinne puhumaan politiikasta ja sen maan ongelmista....Ihan vaan lomailun merkeissä mennään.Ja viimeks juttelin parin paikallisen kaa näistä tilanteista mut en sitä rupee täällä setvimään.Jos sua tosiaan kiinnostaa niin meeppä ite sinne kyselemään ja riitaa haastamaan.Mikä sinä olet moralisoimaan muiden maiden tilanteita?????
niin ja miksi en menisi?
ihan samalla lailla kun muihinkin maihin matkustellaan, suurimmaksi osaksi itsekkäistä syistä.
- taas reissuun
Ai miksikö lomailen Israelissa? Eihän mun ole pakko sitä sulle kertoa eihän?????????? Enkä kertoiskaan!!!!!!!!! :)
- Israelinystävä
Miksei Israeliin saisi mennä, vaikka se käy sotia? Tekeekö se siitä muka pahan maan? Maailmassa on monia muitakin sotia käyviä maita. Tai oliko Suomi talvisodan ja jatkosodan aikana roistovaltio kun se kävi sotia?
Jotkut käyvät Israelissa vain lomailemisen vuoksi, toiset siksi, että rakastavat Israelia niin paljon.
- Retkuli
Minne sitten?
Juutalaiset omistaa liki kaikki maailman hotellit! Eli menitpä minne vain rahat menee juutalaisten taskuun.
Jos menen arabimaihin, meneekö rahat Al Gaidalle?
Pysy kotimaassa, mutta ketkä täällä mahtavat olla omistajia, sitähän et saa selville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205014
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21681Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891656Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741625Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139