Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Samsung CLX-2160

medialainen

Minulla on käytössä Mac OS X 10.4.11 ja tulostimena Samsungin CLX-2160. 2160 on kolmisen vuotta vanha ja se on toiminut kohtalaisen hyvin niin PC:n kuin Macinkin kanssa. Nyt kuitenkin on käynyt niin, että kun painaa "tulosta" -komentoa missä tahansa ohjelmassa niin kone ei suostu tulostamaan. Tulostepaperi kyllä lähtee toisinaan liikkeelle, mutta vain jäädäkseen jumiin joko trayn taakse tai sitten skannerin rakenteisiin. Näin on käynyt tämän päivän aikana jo 30 kertaa. Värit ovat uusittu ja vielä kolme tuntia sitten laite pystyi tulostamaan yhden tulosteen ongelmitta. Laite herjaa koko ajan paper jamista, vaikka olen tarkistanut laitteen sisälmykset moneen kertaan. Paperina käytän 80 grammaista normipaperia.

4

1989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas
    • entinen samsung

      Huonoin käyttämäni tulostin ja kallein.
      Käytin huollossa syksyllä ja toimi vähän aikaa. Nyt herjaa empty manual feeder, eikä ota paperia.
      kuuluu jokin hiertävä ääni, eli se viittaa tuohon telajuttuun.
      Ostakaa ihmessä esim HP tms.

      tämä maksoi vajaa 300 euroa....

    • sterba

      Minulla samainen tulostin ollut vajaan vuoden. Käytän työasiakirjojen tulostamiseen. Lyhyesti sanottuna: paskoin tulostin, mihin olen kuunaan törmännyt. Paperi ihan koko ajan jumissa. Tulosteet on toki ihan kelvollisia sitten kun paperi lopulta suostuu koneen läpi kulkemaan. Mutta... heittäisin hankeen, jos ei olisi työnantajan omaisuutta! Älkää missään nimessä ostako tätä vehjettä!

      • YykiYkäsenYkä

        Putsatkaa spriillä ja pumpulipuikolla se kumitassu, joka imaisee paperin kaukalosta. Näkyy kun ottaa paperikaukalon pois. Mulla ainakin jumit loppuivat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe