Kokemuksia Casa Gran canaria

Maricka

asunnon välitystoimistosta? Olen yrittänyt nyt saada yhteyttä sekä Sirpaan,että Kati Nillukkaan, kumpikaan ei vastaa. Löysin tosiaan tällaisen Casa Gran canaria välitystoimiston. Omistaja suomalainen. Onko luotettava? Kysymys on tosiaan noin 4 kk:n vuokra-ajasta ensi talvena. Kiitos etukäteen! Ps. myös muita vinkkejä otetaan vastaan!

74

8901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marin kotiko?

      varaista, vaikka sielläkin on ystäviä, jotka "auttavat", että pääsee esiintymään meklarina. Itse ohitin nämä tytöt, koska jos pitää esiintyä isot aurinkolasit silmillä WE-sivulla, tuntuu jo melko epämääräiseltä.
      Minä vuokrasin HOMESWEETHOMESPAIN.COM:n kautta, mutta ne välittävät iloisesti edelleen, vaikka olen vuokrannut alustavasti 5 vuodeksi.-Älä pidä mitään kiirettä, kyllä sen asunnon saa vaikka paikan päällä sitten. Vuokrahinnat on menossa alaspäin, katso vaikka 1A-Immo.de, se meklarinainen vaikutti luotettavalta, tulkki kyllä löytyy, jos tarvitaan.

      • Aurinkolasisen asiak

        Taidan tietää kenestä puhut, kun sanot ettei voi luottaa kun on aurinkolasit silmillä www-sivuilla... Ja kattia kanssa! No kannatti näemmä ottaa asunto tuolta Homesweethomen kautta!

        Minä otin tuolta epämääräiseltä aurinkolasiselta ja en ole koskaan saanut parempaa palvelua ja maksoinpa vielä kaiken kerrallakin. Tuli muuten lähtöpäivänä ihan henkilökohtaisesti vielä tarkastamaan asunnon kunnon ja vahtimaan että takuurahatkin annetaan takaisin.


      • Tuno

        ÄLÄ KOSKAAN ANNA SENTTIÄKÄN ETUKÄTEEN SITTEN KUN KAIKKI ON HOIDETTU SUOMENKIELELLÄ JA VARMISTETTU EHKÄ KYMMENEN KERTAA .TM FIRMALTA KASIRA SAAMMATTA KAIKKI KATOAA KAKS NAAMASTA TOUHUAAAA


    • Alhoska2

      Hei,

      Olen itse vuokrannut Kati Nillukan kautta ja heti hän ei vastannut meillekään, mutta kun vihdon näimme ymmärsimme, että heillä on yksinkertaisesti paljon töitä ja kiirettä. Eli kannattaa odottaa hieman vastausta tai sitten soittaa suoraan hänelle.

      • Helluuri

        Kyllä se on mitä suurinta välinpitämyyttä tai laiskuutta jos ei jaksa edes e-maileihin vastata.


      • vilperi57
        Helluuri kirjoitti:

        Kyllä se on mitä suurinta välinpitämyyttä tai laiskuutta jos ei jaksa edes e-maileihin vastata.

        Helluuri voi väittää mitä tahansa, mutta kun Sirpan kanssa taas muutama sähköposti vaihdettiin, niin hän ei ota uusia asiakkaita vastaan juurikin sen takia, että on ylityöllistetty vanhojen kanssa!! Kun hyvin hoitaa asiansa, niin mainostaa ei tarvitse ja yhden henkilön on vaikea hoitaa määräänsä enempää tehtäviä.


    • Reijo H.

      Otin viimetalveksi CasaGranCanarialta asunnon ja olen erittäin tyytyväinen.
      Hannun ottama välityspalkkio oli kohtuullinen ja häneltä sai apua tarvittaessa jos asunnossa ilmeni jotain ongelmia. Hän oli ottanut jopa huomioon saapumisen myöhäisen ajankohdan ja vettä ja jopa pari olutta oli valmiina jääkaapissa.
      Nettiyhteydet oli hoidettu sovitusti. Kaikissa luukuissa ei ole esim. uunia mutta Hannulta irtouuni löytyy sopuhintaan. Hän kuuntelee asiakkaiden toiveet ja välittää ne omistajalle. Päätöspäivänä olin liian myöhään kentällä ja missasin lennon. Hannu auttoi avuliaasti minulle vielä lisäpäivät seuraavalle vapaalle lennolle. Loistavaa palvelua ja ensi talvi on jo varattuna. Takuuvuokran Hannu maksoi myös takaisin välittömästi kun ei ollut mitään vahinkojakaan asunnossa. Ei tarvitse pelätä tätä välittäjää. Hannu on rehellinen ja mukava välittäjä.

      • Hmmmm

        "Hei, Olen kuullut että monet harkitsevat käyttävänsä välitysfirmaa nimeltä Casa Gran Canaria kun haluavat vuokrata asunnon Kanariansaarilta.. Varoituksena sen verran, että välittäjä on täysi huijari koska mitkään hänen lupauksensa eivät pidä paikkaansa..
        Vuokrasin mieheni kanssa asunnon pari vuotta sitten tästä kyseisestä firmasta ja reissu ei ollut muuta kuin ongelmia täynnä. Ihan aluksi ku asuntoa yritimme vuokrata niin firmasta ei otettu mitään yhteyttä ja 2 kk yritimme kaikenkaikkiaan saada jotain vastauksia. Ja sitten Kanarialla, milloin oli mikäkin ongelma asunnon kanssa ja koska emme puhu kumpikaan espanjaa, yritimme tähän herraan turvautua, koska heidän sivuillaan luvataan, että auttavat ongelmatilanteissa, mutta toisin kävi... Tätä kyseistä herrasmiestä ei saanut kiinni puhelimella ei sitten millään. Aika lohduton oli tilanne kun sähköt menivät kokoajan, lämmintä vettä ei meinannut tulla ei sitten millään ym "mukavia" elämistä vaikeuttavia asiota tapahtui. Naapurissa oli myös vähän väliä kovaäänisiä "illanistujaisia", mikä ei tietenkään välitysfirman vika ollut mutta meille myös sanottiin että jos naapureiden kanssa tulee ongelmia niin auttavat parhaansa mukaan. Mihin sitten valitat ku välittäjää ei saada kiinni ja yritettiin monesti meidän heikolla englanninkielellä saada naapurit ymmärtämään ettei lähes jokailtainen riehuminen ole kivaa,tuloksetta.
        Silloin ajattelin etten jaksa valittaa, päätin vain että ikinä en kyseistä firmaa käytä. Mutta nyt on muutamalta tuttavalta tullut samankaltaisia kokemuksia tietoon ja päätin sitten alkaa avautumaan. Kanaria on täynnä luotettavia asunnonvuokraajia ja välitysfirmoja, olkaa kärsivällisiä ja etsikää rauhassa vaihtoehtoja.
        Harmittaa että tuollainen kokemus vei suuren osan riemusta, Kanaria kun on muuten aivan ihana matkailukohde."

        Itse olen myös tuota kautta harkinnut vuokraavani, mutta on totta että eivät ole kyselyihini vastannut vielä... Alkoi mietityttämään..


      • Ovasma

        Olen ollut Hannun asiakkaana pari kertaa ja ihmettelen edellistä kommenttia. Kaikki aina voitu jg sovitusti, ei todellakaan mitään ongelmia. Voitte luottaa aivan huoletta.
        Matti


      • GranillaToimivat
        Ovasma kirjoitti:

        Olen ollut Hannun asiakkaana pari kertaa ja ihmettelen edellistä kommenttia. Kaikki aina voitu jg sovitusti, ei todellakaan mitään ongelmia. Voitte luottaa aivan huoletta.
        Matti

        Mähönen on tainnut myydä lafkansa jo ajat sitten. Lokakuun Ole lehdessä on uuden omistajapariskunnan nimi artekkelissa joka koskee vuokrahintojen nousemista Espanjassa niin Aurinkorannikolla kuin Kanariallakin.


      • Anonyymi
        Hmmmm kirjoitti:

        "Hei, Olen kuullut että monet harkitsevat käyttävänsä välitysfirmaa nimeltä Casa Gran Canaria kun haluavat vuokrata asunnon Kanariansaarilta.. Varoituksena sen verran, että välittäjä on täysi huijari koska mitkään hänen lupauksensa eivät pidä paikkaansa..
        Vuokrasin mieheni kanssa asunnon pari vuotta sitten tästä kyseisestä firmasta ja reissu ei ollut muuta kuin ongelmia täynnä. Ihan aluksi ku asuntoa yritimme vuokrata niin firmasta ei otettu mitään yhteyttä ja 2 kk yritimme kaikenkaikkiaan saada jotain vastauksia. Ja sitten Kanarialla, milloin oli mikäkin ongelma asunnon kanssa ja koska emme puhu kumpikaan espanjaa, yritimme tähän herraan turvautua, koska heidän sivuillaan luvataan, että auttavat ongelmatilanteissa, mutta toisin kävi... Tätä kyseistä herrasmiestä ei saanut kiinni puhelimella ei sitten millään. Aika lohduton oli tilanne kun sähköt menivät kokoajan, lämmintä vettä ei meinannut tulla ei sitten millään ym "mukavia" elämistä vaikeuttavia asiota tapahtui. Naapurissa oli myös vähän väliä kovaäänisiä "illanistujaisia", mikä ei tietenkään välitysfirman vika ollut mutta meille myös sanottiin että jos naapureiden kanssa tulee ongelmia niin auttavat parhaansa mukaan. Mihin sitten valitat ku välittäjää ei saada kiinni ja yritettiin monesti meidän heikolla englanninkielellä saada naapurit ymmärtämään ettei lähes jokailtainen riehuminen ole kivaa,tuloksetta.
        Silloin ajattelin etten jaksa valittaa, päätin vain että ikinä en kyseistä firmaa käytä. Mutta nyt on muutamalta tuttavalta tullut samankaltaisia kokemuksia tietoon ja päätin sitten alkaa avautumaan. Kanaria on täynnä luotettavia asunnonvuokraajia ja välitysfirmoja, olkaa kärsivällisiä ja etsikää rauhassa vaihtoehtoja.
        Harmittaa että tuollainen kokemus vei suuren osan riemusta, Kanaria kun on muuten aivan ihana matkailukohde."

        Itse olen myös tuota kautta harkinnut vuokraavani, mutta on totta että eivät ole kyselyihini vastannut vielä... Alkoi mietityttämään..

        Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Olemme 4 vuotta vuokranneet asunnon Casagrancanarian kautta ja kaikki on toiminut todella luotettavasti ja rehellisesti. Vuokrat maksamme tilille suoraan vuokranantajalle, eli ei siis veronkiertoa.
        Voi todella suositella lämpimästi, jos haluaa että asiat toimii viimeisen päälle hyvin.
        Elisa ja Samuel


    • varoitus Las Casitas

      Huono kokemus: LAS CASITAS. On heti vaatimassa varausrahaa, vaikka vuokraus ei ole selvä. Eikä varmasti palauta tätä "varausrahaa" sitten kun on selvinnyt, että asunnossa ON vikoja, joiden takia vuokraamisesta ei tullut mitään. Oli kuulemma tehnyt paljon työtä asian eteen. Jos olisi tehnyt, olisi viat korjattu.
      Sitä viallista asuntoa pidetään näköjään juuri niiden varausrahojen a 500 euroa keräyskohteena.
      Tästä ovat muutkin kirjoittaneet netissä muilla kielillä.
      Olin paikalla avustamassa kielenkääntäjänä.

      Lisäksi hänellä on ihanneasuntoja sivullaan, joita tosiasiassa ei ole. Hankkii vain asiakkaita sillä. Ja sitten vie asiakkaita paljon huonompiin asuntoihin.

      • Reijo H.

        LAS CASITAS yhtiöllä ei ole mitään tekemistä CASA GRAN CANARIA nimisen yhtiön kanssa. Minulla kolmas talvi lähtee CASA GRAN CANARIAN kautta ja hyvin menee.


    • canarian muuttolintu

      Kyllä Casa Gran canarian välittäjään voi luottaa on suomalainen Hannu Mähönen ja enemmän olen kuullut hyvää kuin huonoa palautetta,rohkeasti vaan otat yhteyttä.

      • Muuttolintu55

        Casa Gran Canaria vaihtanut omistajaa jokunen vuosi sitten. Uusi omistaja suomalainen Mika Liebkind perheineen järjesti meille loma-asunnon viime kaudella. Olimme kaikin puolin tyytyväisiä ja aiomme käyttää heidän palvelujaan myös jatkossa.


    • Lindukka

      Hei tietääkö joku Hannu Mähösen puh. numeron?

      • Ostakaa.mainontaa

        Etkö tiedä omaa puhelinnumeroasi?

        Kummasti kun kausi on alkamassa niin näitä oman firman mainospuheita alkaa ilmestymään.

        Pian joku kysyy Inglesissä olevan todella hyvän ja ammattitaitoisen suomalaishierojan puhelinnumeroa.
        Sitten alkaa ravintoloiden mainostaminen. Ravintolassa X on todella isot ja edulliset annoksen, ainakin omistajien mielestä. Aika läpinäkyvää mainostamista.


      • Isorysä

        Google töihin,mutta todennököisesti turhaan


      • Muuttolintu55

        Hannu Mähönen on lopettanut, mutta välitysfirmaan ja uuteen omistajaan saa yhteyden sivujen www.casagrancanaria. com kautta.


    • Isorysä

      Ei ole pariin vuoteen vastannut sähköpostiin.

    • Kanarialainen

      Mähönen ottaa itselleen myös vuokrasta osan siksi hänen kauttaan joudut maksamaan enemmän. Tällä palstalla vuokran edullisuutta kehuneet eivät tunne paikallista vuokratasoa. Suosittelen katselemaan hintoja vaikka välitysliikkeiden ikkunoista niin huomaatte Mähösen tuplaavan vuokran. Esim tällä hetkellä suurin osa hänen välittämistään asunnoista on hinnoiteltu yli 1000€/kk, siihen hintaan sieltä vuokraa jo luxus asunnon. Jotka Mähöstä käyttävät ovat yleensä kielitaidottomia ja arkoja ,eivätkä pysty asioimaan itsenäisesti.

    • 0tto

      Mähönen on luopunut Casa Gran canariasta. Uudet yrittäjät aloittavat ainakin firman sivujen mukaan 1.4. Kieltämättä tuosta firmasta ei syksyllä vastattu sposteihin, joten siirryin taas Kati Nillukan luottofirman pariin. Siellä homma toimii todella hyvin.

    • nosabemosleer

      Ei kylla suoraluentasi ihan oikein ole; Siiná lukee náin:

      Parannamme palveluamme ja päivitämme sivustoamme. Sivut aukeavat jälleen 1.4.2017 mennessä, mahdolliset kysymykset sitä ennen voit lähettää sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

    • 0tto

      Kuten kirjoitin; Mähönen on lopettanut toiminnan ko firmassa. Menikö perille?

    • 0tto

      Huikeita juttuja Kati Nillukasta. Onkohan nimimerkki "LasPalmasissa" ollut jo niin kauan saarella että espanjan kieli tuntuu jo suomelta! Vai onko saarella käynytkään!? Kyllä Kati espajaksi sopparin aina tekee. Kokemusta on. Las Palmasin sisäänlämmittävän kööri pitäisi välillä ehkä nuuskis muutakin kun sinistä lenkkiä.

    • Playa

      Kummastuttaa eläkeläisien vuodatus. Minä olen vuokrannut muutamana talvena asunnon Kanarialta ja aina on ollut suomalainen välittäjä ja asunnon omistaja paikalla kun sopimus allekirjoitetaan. Sopimus kirjoitettu espanjaksi ja välittäjä on sen pääasiat suomentanut.

      • yksilöt

        Sinullla siis sellainen kokemus,muilla erilaisia näköjään.


    • Lomailija2

      Minun äiti on vuokrannut talveksi asunnon Kati Nillukalta 8 vuotena peräkkäin. Piti oikein kysyä miten on mennyt kun luin kommentteja. Hän on saanut mielestään hyvää palvelua. Kun kysyin, että onko Suomi kerholla kuulunut juttuja niin ei ollut Katista kuullut mitään negatiivista. Sanoi kyllä, että siellä välillä joku joka valittaa joka asiasta ja kaikista puhuu ..skaa että olisiko hän asialla? no, mistä sen tietää. Katilta aikoi taas ensi talveksi vuokrata.

    • Granilla

      Miksi näitä vanhoja kirjoituksia kaivetaan esiin? Tämäkin aloitettu vuonna -10. Käsitykseni mukaan suomalaisia asustaa Kanarialla talvisin tuhansittain ja suurin osa vuokra-asunnoissa.
      Näitä valittajia on näillä palstoilla kourallinen ja kirjoitustyylistä päätellen yksi edustaa monta
      nimimerkkiä.

      • Nillukanmainontaa

        Lienet uusi lukija palstalla? Kati Nillukalla on aina kampanjoita tällä palstalla ajoittain. Hän nostaa viestiketjuja ylös ja kirjoittelee itsestään. Tuolla ylempänä nimimerkin "Lomailija2" kirjoitus on Kati Nillukan kirjoittama. Harriet on toinen mainostaja.
        Suomikerholla Kati ei edes kiistä että hän tänne kirjoittaa ja mainostaa. Sanoi meille kerran ettei laki sitä kiellä että kirjoittaa ja kehuu omaa firmaansa. Sanoimme ettei se laki ehkä kiellä, mutta se moraali....


      • mannikki

        Mistä löytyisi luotettava loma-asunnon vuokraaja kuukaudeksi tammi - helmikuussa 2018 kielitaidottomille ??


    • Marjatta_ja_Raimo

      Hei, meillä positiivinen kokemus vuosilta 2016 ja 2017. Välittäjä Mikasta ja hänen vaimostaan erittäin hyvät kokemukset. Hyvä ja luotettava asiakaspalvelu.

    • kohtuutontaOn

      Kovasti näyttää vuokrataso nousseen inglesin seuduilla. Samoin välityspalkkio on melkoinen, 550 euroa välittäjä ottaa vuokralaiselta. Kalliiksi tulee jos vaikka 1-3 kuukaudeksi vuokraa. Suorastaan kohtuuton palkkio!
      Arvatkaa joutuuko vuokranantajakin jotain maksamaan.

      • Mukavampi

        Hei. Olen samaa mieltä ja ihmettelen miksi vuokrataso noin korkea palkkioineen. Seuraavaksi menen Thaimaahan eo. johdosta. Siellä on lämmintä talvella ja hintataso murto-osan granin hinnoista. Lentoaika vähän pitempi mutta koneet eri planeetalta kuta A350 , suosittelen.


    • pienetvalkoisetkoirat

      Mähönen on palvellut minua ensiluokkaisesti useamman kerran vuokrasopimusten kanssa. Omasta puolestani olen pahoillani että hän on siirtynyt syrjään yrityksestään. Asiat ovat mennet aina moitteettomasti, minä olen saanut vastaukset ja avut kyselyihini. Nyt en tiedä kenen puoleen kääntyisin...

    • konkkaedessä

      Ei ainakaan kannata kääntyä kyseisen lafkan puoleen. Ovat oikein riistolinjalla. En ennustaisi firmalle kovinkaan pitkää ikää.

    • välttäkääsuomalaisia

      Suomalaiset on toivottuja asiakkaita välittäjillä koska heilta voi pyytää ns. junttilisää.
      Kanarialla on tapana että sama asunto on välityksessä usealla välittäjällä. Jos asunnon normaalivuokra on vaikka 500€/kk pyytää suomalainen välittäjä siitä 900-1000€/kk ja laittaa erotuksen 400-500€/kk omaan taskuunsa. Tästä syystä välttäkää suomalaisia välittäjiä.

      • älkäämaksakoturhasta

        Minun välittäjä on paikallinen kanarialainen mies eräästä paikallisesta välitysfirmasta. Hän kerran minulle naureskeli juuri tuota samaa. Ihmetteli että ettekö te suomalaiset katso paikallista hintatasoa ollenkaan kun maksatte 80-100% ylihintaa. Hän itse ottaa saman vuokran riippumatta vuokraajan kansalaisuudesta. Sanoin että ota ihmeessä junteilta tonni vuokraa viidensadan asunnosta jos juntti on halukas maksamaan. Siihen päälle me molemmat sitten naurettiin.


      • kallisonpannu
        älkäämaksakoturhasta kirjoitti:

        Minun välittäjä on paikallinen kanarialainen mies eräästä paikallisesta välitysfirmasta. Hän kerran minulle naureskeli juuri tuota samaa. Ihmetteli että ettekö te suomalaiset katso paikallista hintatasoa ollenkaan kun maksatte 80-100% ylihintaa. Hän itse ottaa saman vuokran riippumatta vuokraajan kansalaisuudesta. Sanoin että ota ihmeessä junteilta tonni vuokraa viidensadan asunnosta jos juntti on halukas maksamaan. Siihen päälle me molemmat sitten naurettiin.

        Ei mikään ihme että juntit maksaa asunnoista tuplahintaa. Maksaahan ne suomalaisten baareissakin 3-8 kertaa enemmän mitä vastaavan tasoisissa paikallisissa ravintoloissa.
        Kuparipannubaarikin on 3-4 kertaa kalliimpi kuin vastaavat kaljabaarit Inglesissä.


      • Kallista
        kallisonpannu kirjoitti:

        Ei mikään ihme että juntit maksaa asunnoista tuplahintaa. Maksaahan ne suomalaisten baareissakin 3-8 kertaa enemmän mitä vastaavan tasoisissa paikallisissa ravintoloissa.
        Kuparipannubaarikin on 3-4 kertaa kalliimpi kuin vastaavat kaljabaarit Inglesissä.

        Hei KAIKKI suomalaisten baarit on tuon mainitsemasi 3-4 kertaa kalliimpia kuin on normaalihintataso. Ei se ole pelkästään Kuparipannubaari joka on kallis. Jossain Iskelmäbaarissa, Mummolassa ja "ryyskässä" kalja maksaa ihan yhtä paljon kun pannussa. Mikähän se ajaa suomalaiset maksamaan moninkertaista hintaa? Eikö tiedetä paremmasta?


      • siinäsyy
        Kallista kirjoitti:

        Hei KAIKKI suomalaisten baarit on tuon mainitsemasi 3-4 kertaa kalliimpia kuin on normaalihintataso. Ei se ole pelkästään Kuparipannubaari joka on kallis. Jossain Iskelmäbaarissa, Mummolassa ja "ryyskässä" kalja maksaa ihan yhtä paljon kun pannussa. Mikähän se ajaa suomalaiset maksamaan moninkertaista hintaa? Eikö tiedetä paremmasta?

        Suomalainen haluaa lomallaan syödä hernesoppaa ja kaalikääryleitä. En usko että Suomesta niitä saa mistään, ellei joku sitten paikallisilta kanarialaisilta kokeilta ole pyytänyt reseptiä. Siitä into mennä suomalaisten kapakoihin.


      • Etteymmärrä
        Kallista kirjoitti:

        Hei KAIKKI suomalaisten baarit on tuon mainitsemasi 3-4 kertaa kalliimpia kuin on normaalihintataso. Ei se ole pelkästään Kuparipannubaari joka on kallis. Jossain Iskelmäbaarissa, Mummolassa ja "ryyskässä" kalja maksaa ihan yhtä paljon kun pannussa. Mikähän se ajaa suomalaiset maksamaan moninkertaista hintaa? Eikö tiedetä paremmasta?

        Ettekö te ymmärrä ollenkaan? Kaljan hinnalla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä ketä siellä on ravintoloissa viihteellä. Ette taida käsittää miten ihania naisia siellä on. Naisten mielestä taas on mukavia miehiä. Juomien hinta pitää paikan tasokkaana ja paikalliset ukontutterot pysyvät poissa.


      • MasaNysä

        Ennenkaikkea siellä on paljon himokkaita homoseksuaaleja. Ihanan kuumia latinomiehiä valmiina palvelemaan nöyrästi meikäläisiä. Ihana paikka.


      • Voiluojasentään
        MasaNysä kirjoitti:

        Ennenkaikkea siellä on paljon himokkaita homoseksuaaleja. Ihanan kuumia latinomiehiä valmiina palvelemaan nöyrästi meikäläisiä. Ihana paikka.

        Homoille on suomalaisissa paikoissa Mummolaa lukunottamatta aivan nollatoleranssi. Virtsapyllyt ruiskuttelevat virtsaa pyllyihinsä muissa paikoissa. Ma katsellaan kivoja naisia ja nämä pojat leikkivät ulosteilla ja virtsalla.


      • VälilläVieraissa
        Voiluojasentään kirjoitti:

        Homoille on suomalaisissa paikoissa Mummolaa lukunottamatta aivan nollatoleranssi. Virtsapyllyt ruiskuttelevat virtsaa pyllyihinsä muissa paikoissa. Ma katsellaan kivoja naisia ja nämä pojat leikkivät ulosteilla ja virtsalla.

        Äläs muuta sano. Kiva vilkuilla välillä vieraitakin tyttösiä. Minäkin jätän emännän tammikuussa kotiin ja tulen hieman "vierastamaan". Kummasti enemmän se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.
        Pissa ja kakkapojat ei kiinnosta alkuunkaan. Olkoot omissa ympyröisään ja poissa meidän terveiden silmistä.


    • heteromies

      joo repikööt vain persereikiään toisiltaan, kunhan pysyvät mahdollisimma n kaukana meistä normaaleista miehistä,

      • Kalevi45

        Sinäkin vaihdat leiriä heti kun saat jäykkää rektaaliisi. Turha väittää muuta. Satoja miehiä olen Inglesissä painanut, eikä kukaan ole sen koommin naiseen koskenut. On harhaa luulla heterouden olevan jonkinlainen normaali. Vuosituhansia ovat ryppyreiät repeilleet normi heterojen hakiessa itseään.


      • Turhaselitellä

        Kuule, jos joku homo koskee takapuoleen, niin vaikka on täysin ilman rikosrekisteriä, niin armoa ei tunneta ja se homo ei enää koske terveiden pyllyyn. Pahempaa ei voi tulla elämässä vastaan kuin joutuu homon hyväksikäyttämäksi. Ettekö ymmärrä miltä te tunnutte terveestä miehestä??? Sitten kun tartutatte ne taudit verisistä pyllyistä.


    • Varoitusta

      Asunnon välitystäkin tekevästä Karela Väisäsestä on paljon tullut valituksia. Ennen kun käyttää palveluja kannattaa laittaa nimi hakuun, niin täältäkin löytyy pari viestiketjua asiasta. Nyt oli Facebookissa asuntojen ryhmässä juttua, niin vastasi syytöksiin seksijutuilla.

      • LaCaca

        Se onkin ihan toivoton tapaus. Lähti kymmenientuhansien ulosottovelkojaan ja sotkujaan karkuun Suomesta, ja on niitä tehnyt Kanarialla lisää. Se on laittanut jopa vuokra-asuntonsakin bookin.comiin. Ja siinä on kuvana Hotelli Veril Playan uima-allas . Säälittävä!


    • LaCaca
    • Anonyymi

      Luotettava ja asiakkaita valikoiva. Korkea välityspalkkio, mutta hyviä asuntoja. Oma kokemus viime vuodelta san Agustinista.

    • Anonyymi

      Pdc, ssä saa apua suomi kerholta. Tienän koska on faktaa.

      • Anonyymi

        Inglesissä nuorille miehille tarjotaan asuntoja ilmaiseksi. Tietänee mitä vastaan.


    • Anonyymi

      Hei
      Itse otettu viisi vuotta tämän Liebkindin kautta ja kaikki toiminut hyvin ja ehdottoman rehellisesti. Ei välitä sellaisten asuntoja, jotka haluaa kiertää veroja. Kaikki asiat hoituneet sataprosenttisesti. Luotettava!
      Terkuin Mirkku

      • Anonyymi

        ..... ja sitten valitetaan kovia vuokrahintoja kun vaaditaan kuittia. Minulle käy asunto ilman kuittia, jää käyttelyrahaa mukavasti omaan taskuun.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..... ja sitten valitetaan kovia vuokrahintoja kun vaaditaan kuittia. Minulle käy asunto ilman kuittia, jää käyttelyrahaa mukavasti omaan taskuun.....

        Vuokran voi maksaa myös luonnossa. Joka miehellä on kaksi reikää ja tappi mitä maksuun voi käyttää maksaakseen vuokran. Itse olen maksanut vuokran luonnossa jo vuosia. Jää rahaa parempiin tarkoituksiin kuten pilettämiseen Yumbossa.


    • Anonyymi

      100 prosenttisesti luotettava välitysfirma. 8 vuotta otettu casa gran canarian kautta eikä ole ollut mitään ongelmia. Asiat hoituu suoraan ja rehellisesti.
      Lämpimästi suosittelen
      Mirja HÄNNINENi

      • Anonyymi

        Älä jauha apulantaa. Meillä täysin päinvastainen kokemus. Rahat meni ja asunnosta ei tietoakaan.


      • Anonyymi

        Maksettu mainos taas. Eikö yhtään hävetä .


    • Anonyymi

      Ei tänne kirjoittaminen mitään maksa.

    • Anonyymi

      Onko nämä pelkästään vai ensisijaisesti vain poikapareille tarkoitettuja asuntoja?

      Nimim. Kiinostunut

      • Anonyymi

        Onneksi homppeleilta on näihin pääsy kielletty!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi homppeleilta on näihin pääsy kielletty!!!

        Nimeno omaan ovat tarkotettu poika pareille. Miksi pitää valehdella ja haukkua kun asia kirjottajat ja sisällön tuottajat tuottavat palstalle asia kirjotuksia ja ja sisällön tuotoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeno omaan ovat tarkotettu poika pareille. Miksi pitää valehdella ja haukkua kun asia kirjottajat ja sisällön tuottajat tuottavat palstalle asia kirjotuksia ja ja sisällön tuotoksia.

        Sinun tuotoksesi haisevat aina peräpeilille.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tuotoksesi haisevat aina peräpeilille.......

        Kenenkään itseään kunnioittavan Canarion, eikä myöskään turisti miesten takamukset eivät haise vaan tuoksuvat hyvälle tai neutraalille.

        Poika rakkauden tunnuslause, "Limpio Culo - Es numero Uno!" Sen täällä kaikki oppivat jo nuorena.


    • Anonyymi

      Homppelit täällä hilluu..on ne mahottomia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe