maistuupa hyvälle kahvia ja jäätelöä...ei melkein parempaa oo...
nam nam...
9
127
Vastaukset
- 1817
kahvimerkistä. Itse pidän suklaajädestä ja juhlamokasta:)
- ??????
joitain muutakin kahvia kun juhla mokkaa.. se on niin suunmukasta..=) aamulla menee pannu.. pitäis vähän vissii rajoittaa..mutta kun se menee ihan huomaamatta..ennen ostin hyvää suklaa jädeä lidlistä..ei saa enään ja muutenkin jätskin laatu huonontunnunna siellä..kaikkein parasta mun mielestä kermajätskiä ja kaakaopulveria..sitten sötköttä ne ihan sekasin..ns.pehmikseksi...lurps...
- Heloisa
olla kesä ja helle. Kahvi ja kermajäätelö maistuu pakkasellakin.
- Namiiiiiiiiiiiiiiiii
mä rakastan yli-kaiken vaniljajäätelöä ja kinuskikastiketta,nam,nam,,:)
- Jere-lahti
Itse taas nautin pavuista jauhetut espressot plus tummaa suklaata (yli 70%).
- ......
syömään tota tummaa suklaata..oon saanu joskus traumat taloussuklaasta..=) mut kuulemma suklaan himo lähtee muutamalla palasella..olishan se terveelisempi vaihtoehto kun puolikas fatzerin sininen...
- Jere-lahti
...... kirjoitti:
syömään tota tummaa suklaata..oon saanu joskus traumat taloussuklaasta..=) mut kuulemma suklaan himo lähtee muutamalla palasella..olishan se terveelisempi vaihtoehto kun puolikas fatzerin sininen...
maitosuklaalla saa muutakuin sen himon aikaan... ;)
Vähintään 65-80% (kaakaota) suklaata espresson kanssa, niin hallelujaa! :D
Kunnon cremalla, niin et kyllä vaihda suodatinkahviin ja juhla-mokkaan... ...... kirjoitti:
Pöh,se mihinkään lähde.Ainakaan kunnon FSholistilta.Korkeintaan vähän siirtyy o_O
kahvilla tai ilman:-D
Tulin pieni aika takaperin kotiin ja kahvi on päällä. Nyt on herkkuna ruisleipä ja ihanan voimakas juusto Sveitsiläinen Gruyre. En päässyt ohi juustotiskin sortumatta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 59769
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95599Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 57580
- 23576
- 79564