Aikuinen mies on lellipentu!

avuton 17 v poika

Viime aikoina ystäväni on ollut kauhea ihminen! Eräässä kauppakeskuksen Citymarketissa yksi paprikan makuinen Pringles-purkki oli vielä ainoa jäljellä, joka oli tarjouksessa kolmen purkin kanssa. Muut purkit olivat vielä aika paljon myynnissä. Kun eräs nainen (jotain 35-45 v.) otti juuri viimeisen purkin miehen nenän edessä, mies rupesi suuttumaan "polkien" jalkaansa "hyppien" vihaisenaan ja sanoen jotain solvaavaa siitä, että tämä nainen otti hänen toivottu sipsinsä. Miehen kiukku oli siis nousemassa melko kovasti, mutta kun nainen yritti antaa kyseisen sipsin "takaisin", ystäväni sanoi että "Pidä hyvänäsi!". Muutaman sanasodan jälkeen nainen sanoi ankarasti "Otatko sen vai etkö ota?!". Ystäväni oli melko epävarma, mutta otti sen vastaan repimällä kädestä melko kovalla vauhdilla. Kun nainen yritti sanoa jotain hänelle, mies vastasi ettei halua kuulla sanaakaan tai muuten tapahtuisi jotain kauheaa. Naisen lähdettyään mulkoillen häntä ystäväni näytti keskaria laittaen oman silmänsä eteen, ja vielä näyttäen kieltäkin! Välikohtauksen jälkeen kyselin häneltä aivan kauhuissaan että miksi, ja selittäen että rakkaus ei synny elämällä rikkauksilla, kuten suurentelemalla varojaan ja kantaen merkkituotteita yllään, vaan se tapahtuu ihmisten välisiä myötätuntoja. Mies sanoi minulle "Älä ole noin ironinen.". Mitä sillä on merkitystä, jos eronnut isäni ja hänen perhe-elämä ovat molemmat varakkaita? Ystäväni lähdettyään minä ja kaupan väet olimme aivan kauhuissaan, eivätkä ihmisetkään ymmärrä tätä asiaa ollenkaan, kun me molemmat keskustelimme tuollaisista tilanteista. Ystäväni on luultavasti neurologinen, vaikka ulkoisesti hän näyttää normaalilta. 40-kymppinen mies, joka on lellipentu! (minä ja mies ollaan vain pelkkiä ystäviä). Onko kukaan teistä joutunut kokemaan vastaanlaisia tilanteita???

4

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MYÖS AIKUINEN MIES

      MINUN VUOKSI SAT OTTA KAIKKI CHIPSIT JA VIELÄ DIPITKIN

    • PaariMesu

      Jos ei lapsena pidetä minkäänlaista kuria, miten sitä voisi olla aikuisellakaan?

    • oiurfkhfl

      40-kymppinen = 400-vuotias

    • tervetuloa elämään

      Pienet lapset -pienet murheet
      Isot lapset - isot murheet
      Ei lapsia- ei murheita ollenkaan.
      Laitappas tämä lellis mulle pariksi päiväksi päivähoitoon.
      Me sitten mennään kauppaan kuuden lapsen kanssa rattailla, pulkalla, jalan, joskus
      autolla jos sattuu löytymään tila-auto mihin kaikki mahtuu tai on kova pakkanen. Me tehdään ihan perus-ruokaostokset eli maitoa, leipää, jauhelihaa, kananmunia, muroja sun muuta.
      Kukaan ei kiukuttele ellei nyt satu olemaan ihan silmitön vessa- tai vastaava hätä.
      Herkkuja ei osteta kun aniharvoin.
      Tänne vaan oppimaan elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe