Aikuinen mies on lellipentu!

avuton 17 v poika

Viime aikoina ystäväni on ollut kauhea ihminen! Eräässä kauppakeskuksen Citymarketissa yksi paprikan makuinen Pringles-purkki oli vielä ainoa jäljellä, joka oli tarjouksessa kolmen purkin kanssa. Muut purkit olivat vielä aika paljon myynnissä. Kun eräs nainen (jotain 35-45 v.) otti juuri viimeisen purkin miehen nenän edessä, mies rupesi suuttumaan "polkien" jalkaansa "hyppien" vihaisenaan ja sanoen jotain solvaavaa siitä, että tämä nainen otti hänen toivottu sipsinsä. Miehen kiukku oli siis nousemassa melko kovasti, mutta kun nainen yritti antaa kyseisen sipsin "takaisin", ystäväni sanoi että "Pidä hyvänäsi!". Muutaman sanasodan jälkeen nainen sanoi ankarasti "Otatko sen vai etkö ota?!". Ystäväni oli melko epävarma, mutta otti sen vastaan repimällä kädestä melko kovalla vauhdilla. Kun nainen yritti sanoa jotain hänelle, mies vastasi ettei halua kuulla sanaakaan tai muuten tapahtuisi jotain kauheaa. Naisen lähdettyään mulkoillen häntä ystäväni näytti keskaria laittaen oman silmänsä eteen, ja vielä näyttäen kieltäkin! Välikohtauksen jälkeen kyselin häneltä aivan kauhuissaan että miksi, ja selittäen että rakkaus ei synny elämällä rikkauksilla, kuten suurentelemalla varojaan ja kantaen merkkituotteita yllään, vaan se tapahtuu ihmisten välisiä myötätuntoja. Mies sanoi minulle "Älä ole noin ironinen.". Mitä sillä on merkitystä, jos eronnut isäni ja hänen perhe-elämä ovat molemmat varakkaita? Ystäväni lähdettyään minä ja kaupan väet olimme aivan kauhuissaan, eivätkä ihmisetkään ymmärrä tätä asiaa ollenkaan, kun me molemmat keskustelimme tuollaisista tilanteista. Ystäväni on luultavasti neurologinen, vaikka ulkoisesti hän näyttää normaalilta. 40-kymppinen mies, joka on lellipentu! (minä ja mies ollaan vain pelkkiä ystäviä). Onko kukaan teistä joutunut kokemaan vastaanlaisia tilanteita???

4

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MYÖS AIKUINEN MIES

MINUN VUOKSI SAT OTTA KAIKKI CHIPSIT JA VIELÄ DIPITKIN

• PaariMesu

Jos ei lapsena pidetä minkäänlaista kuria, miten sitä voisi olla aikuisellakaan?

• oiurfkhfl

40-kymppinen = 400-vuotias

• tervetuloa elämään

Pienet lapset -pienet murheet
      Isot lapset - isot murheet
      Ei lapsia- ei murheita ollenkaan.
      Laitappas tämä lellis mulle pariksi päiväksi päivähoitoon.
      Me sitten mennään kauppaan kuuden lapsen kanssa rattailla, pulkalla, jalan, joskus
      autolla jos sattuu löytymään tila-auto mihin kaikki mahtuu tai on kova pakkanen. Me tehdään ihan perus-ruokaostokset eli maitoa, leipää, jauhelihaa, kananmunia, muroja sun muuta.
      Kukaan ei kiukuttele ellei nyt satu olemaan ihan silmitön vessa- tai vastaava hätä.
      Herkkuja ei osteta kun aniharvoin.
      Tänne vaan oppimaan elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7879
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      30
      3087
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      364
      2113
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1714
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      146
      1529
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1301
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1229
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1142
    9. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1108
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      1086
    Aihe