Aika kovan tarjouksen pistivät. Kännysurffauksessa minulle riittää mainiosti 128 kb/s. Sama paketti DNA:lla maksaa 27 €/kk, Saunalahdella tietyillä liittymätyypeillä voi saada DNA:ta halvemmalla, jos soittaa lähinnä Elisan/Saunalahden liittymiin.
Academica Starttipaketti sisältää:
-Puhetta 150 min
-Tekstareita 100 kpl
-Rajaton datansiirto (128 kbit/s)
Yhteensä: 9,90 €/kk
http://www.academica.fi/tuotteet_ja_palvelut/academica_gsm/gsm_tilauslomake
HUOM. Tarjous voimassa 28.2.2010 asti !
Academica Starttipaketti
3
2006
Vastaukset
- kokeilin
pitäis vaihtaa kun dna.lla ei toimi enää mikään. laitoin vaihdon academicalle, saa nähdä tapahtuuko mitään, ilmeisesti edes operaattorin vaihto ei dna:lla toimi lakon takia.
mut hyvä tarjous, ainakin muutaman erkin säästän kuussa, ehkä enemmänkin vaikken paljon nettii käytä kännykällä.- toiminnassa
Hyvin näyttää pelaavan, eikä hinta ole paha!
- DNA forever?
toiminnassa kirjoitti:
Hyvin näyttää pelaavan, eikä hinta ole paha!
Joku on ilmeisesti saanut Academicalta liittymän?
Olen kaksi kertaa tilannut Peruspaketti liittymän. Toisella kertaa sain jopa kuittauksen että tilaus vastaanotettu, mutta mitään ei ole tapahtunut eikä puhelimella pääse asiakaspalveluun läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819