Enkeleitä, onko heitä?
On.
Jokaisessa pienessä kädessä, kirkkaassa katseessa, pienissä varpaissa. Suurin aarre on korvaamaton lapsi.
Sinun, minun, meideän, heidän; lapsia puhdassieluisia, viattomia.
Vaan särkyä voi aarre pieni, niin hento, niin avuton, niin suojaton.
Maailma joskus julma on, tehdään rikos sanoinkuvaamaton. Kun rikki menee aarre pieni, en anteeksi voi antaa. Kantaa äiti sielussaan tuskaa sammumatonta.
Missä on Jumala? Missä on enkeli? Piti Jumalan suojella pientä...
Ei äiti pysty ymmärtämään, kun tuhoaa pienen ihmisen, toinen aikuinen. Miksi särkee sielu toisen, tuhoaa korvaamatonta? Ei mikään laki, ei rangaistus auttaa voi pientä, viatonta.
Puhdas on tahrattu, ehjä silvottu, ei lapsella enää elämää, se on tuhottu... On kuollut sielu, haudattu, ei herätä kyynel äidin.
Verta vuosi pieni ruumis, anoi silmät kyyneleiset lopettamaan tuskan, huutoihin ei vastannut kukaan, yksin jäi enkeli... Mitä tekee julma mieli, joka rikkoi enkelin? ...se jatkaa kidutusta.
Miten sielustasi tuli niin musta? Mihin peiliin katsot? Kuinka elät tahrattuna viattomien vereen?
Kuinka monta yötä valvoin, kostoakin haudoin, mitä sulle tekisin, jos käsiini saisin? Ei elämään ole oikeutta saatanalla sulla, tuhosit pienen enkelin ja surun, tuskan toit muillekin. Anteeksi et koskaan saa, toivottavasti et Jumalaltakaan. Helvettiin sun pitää mennä, ei oikeutta ole sulla enkeliä satuttaa.
Elää pientä tulee meidän vaalia, lapsillamme on oikeus koskemattomuutta vaatia. Sinä peto, hirviö, joka katkasit enkelin siivet, tuhosit aarteista kalleimman, teit synneistä kaikkein kauheimman. Ei oikeutta ole sulla elämääsi jatkaa, minä etsin, kuljen matkaa, kunnes löydän synnintekijän kaameimman.
Varo, sinä saatana, joka enkelin tuhosit tavalla kauheimmalla, vielä tulee päivä, kun kohtaat tekosi, syöksee sinut tuhoosi. Koskaan enää et voi elää ilman pelkoa suurta, kuka tulee seläntakaa ja oikeuttaa jakaa. Ei virkavalta kiinni saanut, ehkä joku toinen, joku paljon suurempi, listii sinut loisen.
Tulee vielä päivä suuri, jolloin saat kaiken maksaa, et löydä pakopaikkaa, tekosi sua jahtaa. Vielä tulee tuulenvire, joka tulessaan tuo viestin, tiputtaa jalkoihisi kauniin sulan, valkoisen, joka enkeliltä veit väkisin.
Muistatko, kuinka enkeli pieni rukoili? "lopeta, en halua, älä satuta enää...". Ei kiinnostanut sinua vaan jatkoit himoas. mikään ei riittänyt sinulle: särjit sielun, ruumiin, mielen; läheisetkin viimein. Vaan et voi tuhota kaikkia, meistä joku jatkaa, varo sulkaa valkoista, on turha anoa armoa.
Varo! Sinä saatana, et koskaan tule tietään, milloin on päivä viimeinen, vaikka ulos astut ovasta varoen.
Enkelin äiti
P.S. Tarina on tosi. Toivon, että tekijä saadaan vielä kiinni.
Iäksi kadotettu
Enkelin äiti
1
405
Vastaukset 1
- minna-73
Runo on kaunis vaikka niin satuttava aihe. Toivon teille jaksamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398