Onko uskovaiset parempia ihmisiä?
Uskovaiset parempia?
20
525
Vastaukset
- EiPakana
Ei kukaan ihminen pysty asettamaan ihmisiä paremmuusjärjestykseen. Et kai tätä edes tosissasi kysy?
Jumalan kuvia ja siksi yhtä arvokkaita.
- Selvä pyy
,jun pääsevät taivaisiin ikuelämään.Ja pakanat joutuu käpertymään polttoliekin alla.
- Ihmisarvi kaikilla
Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu!
- Me ja muut
Selvä pyy kirjoitti:
,jun pääsevät taivaisiin ikuelämään.Ja pakanat joutuu käpertymään polttoliekin alla.
Toiset on hyötymistä varten ja jos vaikka sairastuu niin tarvitaan etninen puhdistus - näinkö uskovainen toimii???
Ei tietenkään ole oikein ja yritän saada ääneni kuuluviin!
- "vääräuskoinen"
Suuri osa Muslimi uskovaisita ainakin luulee olevansa parempia ihmisiä, kun kaikki muiden uskontojen edustajat sekä ateistit... Sillä niiden tärkeässä kirjassa (koraanissa) halveksutaan ,väheksytään ja käsketään tappamaan "vääräuskoisia"...
Koraanissa Allah käskee muslimeja terrorisoimaan ei-muslimeja puolestaan.
”Ja varustakaa (muslimit) heitä vastaan niin suuri sotavoima ja hyvin ravittuja ratsuja kuin vain voitte, säikyttääksenne siten sekä Jumalan vastustajat että omat vihollisenne.” Suura 8:60
”Taistelkaa heitä (ei-muslimeja) vastaan (tai: tappakaa heidät), Jumala rankaisee heitä teidän kädellänne ja saattaa heidät häpeään.” Suura 9:14
” Ette te (muslimit) surmanneet heitä, vaan Jumala heidät surmasi; etkä sinä (Muhammed) ampunut, kun joustasi käytit, vaan Jumala ampui.” Suura 8:17- Solvaa ja haukkuu
Ei kai vaan voi olla (ilmoittaa olevansa uskovainen) uskovainen vaan pohjana pitää olla tietämys mihin uskoo, mitä se velvoittaa ja mitä vaaditaan?
- virgin 72
allahu akbar!!!
- Armoa
taakan saa mukavasti jaettua Jumalan kanssa ! Näin ne (tosi)uskovaiset toimivat . Illalla kapakki, aamulla kirkko . D.
- anteeks
ja kumppaniaankin voi pettää huoletta,kun sitten kädet ristissä pyytää jeesukselta anteeksi syntijään.
- Maalaisjärki kehiin
anteeks kirjoitti:
ja kumppaniaankin voi pettää huoletta,kun sitten kädet ristissä pyytää jeesukselta anteeksi syntijään.
Joukossa tyhmyys tiivistyy - kun uskotointoilijat kokoontuu keksivät kaikenlaista jopa pahaa?
- elämää ei sen enempä
olen uskova...mutta en varmasti parempi.ei sitä edes aina ilkeä sanoa uskovansa ....kun tietää miten pirullinen tämä ihmisluonto on.Armoon on uskottava...Jeesuksen armoon,eihän tästä elämästä muuten mitään tule.(hitlerkin voi olla taivaassa......hmmm)
- Kai Kaihomieli
Muutin Mikkeliin viisi vuotta sitten. Entinen työkaverini, syvästi uskova mies asuu täällä. Otin tietysti yhteyttä häneen. Kävimme kahville, kyläilimme ja olimme vähän yhdessä. En kuitenkaan osannut tulla uskoon, koska olen kovin tavallinen ihminen.
Hän lopetti kyläilyt, soittelin joskus hänelle, hän ei soitellut takaisin, pariin vuoteen en ole ottanut edes yhteyttä.
Mies osoitti, että kun en osannut kääntyä hänen kaltaisekseen, en ollut tarpeeksi hyvä, vaikka meillä olikin viidentoista vuoden yhteinen työkokemus nuoremmalta iältä. Että se siitä uskosta ja suvaitsevaisuudesta. - aölmgl
Kai Kaihomieli kirjoitti:
Muutin Mikkeliin viisi vuotta sitten. Entinen työkaverini, syvästi uskova mies asuu täällä. Otin tietysti yhteyttä häneen. Kävimme kahville, kyläilimme ja olimme vähän yhdessä. En kuitenkaan osannut tulla uskoon, koska olen kovin tavallinen ihminen.
Hän lopetti kyläilyt, soittelin joskus hänelle, hän ei soitellut takaisin, pariin vuoteen en ole ottanut edes yhteyttä.
Mies osoitti, että kun en osannut kääntyä hänen kaltaisekseen, en ollut tarpeeksi hyvä, vaikka meillä olikin viidentoista vuoden yhteinen työkokemus nuoremmalta iältä. Että se siitä uskosta ja suvaitsevaisuudesta.Jospa se sun uskovainen työtoveri ei vain jaksanut sun roikkumista.
- Tietäjä....
Ei ole. Monesti on juuri päin vastoin. Uskovaisten suurin vitsaus on hengellinen ylpeys. Ei-uskovaiset ja muut vääräuskoiset ovat niitä helvettiin menijöitä.
Ei ole aina selvää, että uskovainen ihminen auttaa. He voivat auttaa siihen pisteeseen asti kun luulevat sinun kääntyvän heidän uskoonsa. Mutta jos et toimi oletetulla tavalla, niin auttavaisuus katoaa jonnekin.- kiintiöparatiisi
Yksi entinen työkaveri oli jehova.Edessäpäin mielevä,mutta selän takana löi puukkoa selkään minkä ehti.Aika hyypiö muutenkin.Silmät kiilui päässä aina välillä.Mikä lie.
- Vastine
Mikä on vastine maksetulle verolle. Paljonko vero on?
- ...
Kyllä ovat, etenkin omasta mielestään. :D Koitappa selittää jehovan todistajalle että se "usko" johtuu mielenterveyden häiriöstä ja siitä että ihmisellä on ollut nuoruudessa turvattomuuden tunnetta, niin ei mene perille. Nooh. onneksi nämä suomen "lahkolaiset" eivät ole vielä alkaneet tapaa toisiaan.
- ____
Selitäppä tuo sama juttu muslimille (miehelle), voi olla ettet kauaan jaloillas seiso... ja puhu samalla totuuksia muslimien profeetta muhammedista (mm. ryösti ja tappoi ihmisiä, makasi 9 vuotiaan kanssa) ja sano että profeetan teot olivat aivan moraalittomia ja sairaita... Ruotsissahan maahanmuuttajavaltaisissa lähiöissä muslimit uhkailevat juutalaisia ja eräs tapaus oli vastikaan, kun koulussa musliminuoret uhkasivat halalteurastaa juutalaisen pojan. http://www.skanskan.se/article/20100125/MALMO/701259995/1057
Muslimithan ovat kaikista rasistisinta porukkaa maailmassa!!! - ...
____ kirjoitti:
Selitäppä tuo sama juttu muslimille (miehelle), voi olla ettet kauaan jaloillas seiso... ja puhu samalla totuuksia muslimien profeetta muhammedista (mm. ryösti ja tappoi ihmisiä, makasi 9 vuotiaan kanssa) ja sano että profeetan teot olivat aivan moraalittomia ja sairaita... Ruotsissahan maahanmuuttajavaltaisissa lähiöissä muslimit uhkailevat juutalaisia ja eräs tapaus oli vastikaan, kun koulussa musliminuoret uhkasivat halalteurastaa juutalaisen pojan. http://www.skanskan.se/article/20100125/MALMO/701259995/1057
Muslimithan ovat kaikista rasistisinta porukkaa maailmassa!!!Ai en seiso kauan jaloillani vai... :D No mutta tottahan se on, että on täysin vinksahtanutta ihannoida jotain pedofiilia. Intiassa taas porukka on ilmeisesti käyttänyt huumausaineita jo kiitettävän kauan kun jumalallakin on norsun pää...
Ja mitä tulee paaviin ja katoliseen kirkkoon, mistähän se johtuu että italiasta ei saada mafiaa kitkettyä pois...vatikaani on aika kätevä paikka johtaa korkean tason rikollista toimintaa, koska sinne lain koura ei yllä. Poliisikaan ei uskalla alkaa tutkia, kun kirkkoa pidetään niin korkeassa arvossa. Niin kauan kun kirkko on valtion "yläpuolella" italiassa korruptio rehottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483