Jouhimato on alunperin hevosen häntäjouhi joka on joutunut veteen. Siellä se muuttuu ilkeäksi madoksi jota on syytä varoa. Jos se nimittäin pääsee kosketukseen ihmisen ihon kanssa, nin se menee ihon läpi verisuoneen. Melkein välittömästi se etsiytyy sydämeen ja ihminen kuolee. Näin minulle kerrottiin lapsuudessani Saimaan saaaristossa. Hui, kun minua monesti pelotti uimaan mennessä.
Jouhimato
7
3251
Vastaukset
- lapsuusaika*
lapsena peloteltiin jouhimadoista, vähän samanlaisella jutulla. Jokeen ei ainakaan saanut mennä uimaan. Se oli ehdoton ei. Uimareissun jälkeenkin hyvin tarkkaan tarkkailimme toisiamme, että onko meissä kenessäkään jouhimatoja. Jos oli hius irronnut, niin kiireesti se pois, jos vaikka olisikin jouhimato.;)
- Ma-h-doton
en joutunut uimaa Saimaassa. Olen sen verran hidas räpiköijä, että ihan varmasti olisin joutunut jouhimadon uhriksi.
- s_a
moisesta mato liekura kiekurasta koskaan kuullut.
Laiskamato on monesti vallannut ruumiini, muttei sentään noin kohtalokkain seurauksin.
Uida olen aina tykännyt, olin varmaan haili edellisessä elämässäni.
. - Ongenkoukkuja
Onko niitä suomessa? Ajattelin vain, etä jostakinhan tuonkin kertomuksen on täytynyt syntyä.
jouhimato liittyi. Siellä missä minä kävin jatkuvasti uimassa, käyttivät armeijan hevosiakin, vaikkakin eri kohdassa. Kateltiin,milloin muistettiin, näkyykö jouhimatoja uimapaikalla, joskus niitä näkyikin, silloin pelotti, eikä uskallettu enää mennä veteen.
Näin kerran untakin tästä madosta.
Olin uimassa ja hiuksen näköinen elävä meni ihoni sisään, pelkäsin ihan kauheesti, sit se tuli ulos toisen rinnan yläpuolelta, vedin sitä kaksin käsin, eikä sille loppua näkyny,vedin ja vedin.. Heräsin mahdottomaan pelkoon, piti katsoa oliko reikää siinä kohdassa.:))
Uimassa kävimme samaisella rannalla jatkuvasti, olihan se yleinen ranta, siellä oli järjestetty uimakoulukin, pitihän sitä käydä,oli kavereita ja kivaa, uimarannalla nätit kesäpäivät kuluivat aamusta iltapäivään:))))- ...
Ainakin eka seksiuni.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781