kertokaa hyviä vinkkejä, kukkia tms. kun sinistä haluaisin, mut jotain muutakin, valkonen ruusu/shampanja ruusu ois kivoja mutta onko ne ihan hautajaiskukkia?
Vastaukset 6
- 2+7
mitkään kukkakimput. Ei niillä ole mtään symbolista tai rituaalista merkitystä. Jos sellaisia haluat pöytäkoristeeksi, niin osta ihan mitä vain. Ei sillä ole mitään väliä.
- kimppua
kastejulaan kuulu kimput. Mutta tottakai jos itse haluat, niin saat varmaan eniten neuvoja kukkakaupasta.
Meillä on ollut kastepöydässä joko tulppaania tai ihan vain yksi gerbera. - ...,.
Kyllä kastepöydällä usein käytetään kimppua (pieni, hento, siro kimppu) Esim pyöreä, matala. On muitakin vaihtoehtoja esim. asetelma sieneen tehtynä, pieneen astiaan. Kastemaljan ympärille voi tehdä kranssian/seppeleen.
Kannattaa käydä kukkakaupassa, siellä osataan neuvoa.
Miten olisi esim. jotain hempeää sinistä esim. helmililja ja niiden kanssa vihreitä kukkia esim. Eustoma tai pieni neilikka. Vihreä valkoiset ruusut ovat kanssa kauniita. - juhlaan!
Ja kukahan sen sanelee, ettei kastejuhlaan kuulu kimppu?? Ihme säännöksiä. Kyllä niissä kirkkoonliittäjäisissä, joissa olen ollut, on ollut kimppu pöydällä. Siis oikein tilaisuutta varten sidottu, ei mikään marketin tulppaanisetti.
Aloittajalle: laita ihmeessä kimppu, jos tykkäät ajatuksesta! Kimpussa voi olla hyvin muutakin kuin sinistä, esim. vaaleanvihreä kimppu voisi olla aivan ihana ja keväinen... Kimppu sopii juhlaan kuin juhlaan ja kukkakaupasta saat varmasti hyviä vinkkejä!- aloittaja
samaa mieltä olen, kyllä kastekimpusta ollaan aina puhuttu eikä mistä vaan kukista... mietin sinistä (värjätty)ruusu ja shampanjan värinen :) täytyy kukkakaupas mallata :)
- xhynthia
Meillä oli esikoisen ristiäisissä kolme sinistä iiristä ja vähän jotain vihreää seassa. Oli mielestäni tosi kaunis yksityiskohta kastepöydässä, ja myöhemmin kakun vieressä kahvipöydässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912076Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391343Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371005Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82836
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 74710
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,52705On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 33433
- 40427